-
Rekrutacja pracowników: dlaczego feedback ma znaczenie?
00:15 30.01.2020
W erze rynku pracownika szczególnego znaczenia nabiera candidate experience, a więc doświadczenia, jakie kandydaci wynoszą z procesu rekrutacji. Wyrazem dbałości o to, aby były one jak najbardziej pozytywne, jest udzielanie uczestnikom rekrutacji informacji zwrotnej. Okazuje się jednak, że na tym polu specjaliści od HR mają sporo do nadrobienia. ...
Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe -
Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet
17:12 26.01.2020
W ostatnich latach obserwujemy gwałtowną zmianę sposobów, w jaki użytkownicy internetu korzystają z zasobów dostępnych w sieci. Radykalnie zmieniło się również podejście do tradycyjnych form reklamy, które są coraz mniej skuteczne. Konieczne jest więc szukanie nowych dróg i form dotarcia do potencjalnych klientów. Jednym z rozwiązań jest reklama ...
Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe -
Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?
14:30 26.11.2019
Czy marketing sensoryczny to narzędzie, któremu warto poświęcić uwagę, rozglądając się za sposobami na podwyższenie sprzedaży? Twierdzącej odpowiedzi na to pytanie udziela najnowsze badanie Mood Media. Okazuje się bowiem, że wdrożenie strategii z elementami sensorycznymi owocuje wymierną finansowo reakcją emocjonalną klientów. Tak przynajmniej ...
Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing -
Czego pracownik fizyczny wymaga od rekrutacji?
12:33 25.11.2019
Candidate experience, czyli doświadczenia wynoszone przez kandydatów z procesu rekrutacyjnego, to coś, czego nie należy bagatelizować. I nie chodzi tu wyłącznie o wysoko wykwalifikowanych specjalistów, ale również o pracowników najniższego szczebla. Tym bardziej, że pracownik fizyczny staje się w obecnych realiach kandydatem wysoko deficytowym. ...
Tematy: rynek pracy, pracownicy fizyczni, badania pracowników, rekrutacja -
Candidate Experience, czyli o wysokich kosztach złej rekrutacji
10:04 07.11.2019
... spotkań rekrutowanych z rekruterami. Usłyszeć kandydata Świadomość firm co do znaczenia candidate experience nie oznacza, że podejmują one w tym kierunku konkretne działania, analogiczne do tych podejmowanych np. w sprzedaży czy marketingu. Według raportu „Candidate Experience” opinie kandydatów o rekrutacji przynajmniej raz w roku bada tylko ...
Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe -
Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę
14:56 04.11.2019
W badaniu zrealizowanym przez firmę Nielsen, dyrektorów marketingu w sieciach handlowych poproszono o wskazanie narzędzi najlepiej wpływających na osiągane wyniki sprzedażowe. Ich odpowiedzi jednoznacznie wskazują, że bezapelacyjnym numerem 1 pozostają już od wielu lat gazetki promocyjne. Wydawać by się mogło, że w czasach postępującej cyfryzacji ...
Tematy: gazetki promocyjne, reklama, jak podwyższyć sprzedaż, działania marketingowe -
W rekrutacji pracowników liczy się informacja zwrotna
00:59 28.10.2019
Kandydaci oczekują, że rekruterzy będą utrzymywać z nimi kontakt i przekazywać im informacje nawet wówczas, gdy nie są one pomyślne - wynika z najnowszej, czwartej przygotowanego przez eRecruiter edycji badania "Candidate Experience". Aż 90 proc. badanych liczy, że powody odrzucenia aplikacji zostaną im podane przynajmniej na jednym z etapów ...
Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe -
Po co ci marketing conversion?
11:22 10.10.2019
... dokładają wszelkich starań, aby osiągnąć takie wyniki. Okazuje się jednak, że te działania nie przekładają się ani na ilość wejść na twoją stronę, ... korelacji z zachowaniami użytkowników wyszukiwarek. Istotna jest tu także optymalizacja, w tym kompleksowe działania SEO. Rezultat? Dzięki marketing conversion Google w pierwszych wynikach wyszukiwania ...
Tematy: inbound marketing, działania marketingowe, jak podwyższyć sprzedaż, marketing conversion -
Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?
00:55 06.10.2019
... z całą pewnością inwestycja, która w długiej perspektywie czasu przyniesie firmie szereg korzyści. Przed rozpoczęciem tworzenia treści trzeba jednak opracować konkretną strategię działania, która pomoże nam osiągnąć założone cele i zweryfikuje rynkowe możliwości. Małgorzata Dadok-Grabska Content Manager|CEO
Tematy: content marketing, marketing, działania marketingowe, strategia marketingowa -
Coraz bieglejsi w candidate experience?
10:07 03.10.2019
... zdecyduje się odejść. Jednocześnie, przedstawiciele HR zdają sobie sprawę z tego, że działania w zakresie candidate experience na różnych etapach cyklu życia w organizacji nie będą ... swoją opinią o pracodawcy z rodziną lub znajomymi z branży. To jednak nie wszystko. Działania rekrutacyjne mogą mieć także istotny wpływ na ogólny wizerunek firmy. 1 ...
Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe
Podobne tematy:
- rynek pracy
- rynek nieruchomości
- nowe mieszkania
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- podatek VAT
- e-commerce
- deweloperzy
- inwestowanie pieniędzy
- nowe mieszkania od deweloperów
- media
- zakupy online
- koronawirus
- rekrutacja pracowników
- źródła przychodów podatkowych
- obrót nieruchomościami
- social media
- sklepy internetowe
- handel
- inwestowanie