eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › działania marketingowe
  • Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?

    Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?

    22:22 05.03.2019

    ... strony wszelkich możliwych materiałów, które pomogą redaktorowi zapoznać się ze specyfiką naszej firmy, produktów i branży. Mogą to być materiały marketingowe, badania rynkowe, analizy, przykładowe wcześniejsze publikacje. Również wszelkie wskazówki i wytyczne z naszej strony, ułatwią współpracę i stworzenie interesującego i wartościowego tekstu ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
  • Content marketing - co to jest i od czego zacząć?

    Content marketing - co to jest i od czego zacząć?

    21:09 02.03.2019

    ... wiedzą z dziedziny, w której jesteśmy specjalistami, jesteśmy odbierani przez potencjalnych klientów jako ekspert w swojej dziedzinie. Odpowiednio przygotowane treści content marketingowe przyspieszają decyzje zakupowe klientów. Potencjalni klienci przed podjęciem decyzji zakupowych poszukują rzetelnych informacji, które warto im dostarczyć. Dzięki ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa
  • Black Friday, czego oczekują klienci?

    Black Friday, czego oczekują klienci?

    00:44 17.11.2018

    ... dni tygodnia, robią większe zapasy, kiedy już dotrą do supermarketu albo korzystają z małych osiedlowych sklepików. Jakie działania promocyjne są najbardziej skuteczne? Polacy są zgodni, że działania promocyjne, które mają największy wpływ na podejmowane przez nich decyzje zakupowe to te maksymalizujące korzyści. - Drugi ... WIĘCEJ

    Tematy: Black Friday, promocje, jak zwiększyć sprzedaż, sklepy internetowe
  • Które formy promocji zyskały, a które straciły?

    Które formy promocji zyskały, a które straciły?

    09:18 02.10.2018

    Wprawdzie obniżka ceny pozostaje najbardziej popularną formą promocji, to jednocześnie widać, że na przestrzeni ostatnich dwóch lat odsetek zainteresowanych nią konsumentów spadł aż o 14 punktów procentowych - dziś korzystanie z niej deklaruje 2/3 kupujących. Z drugiej strony dostrzegalne staje się coraz większe zainteresowanie konkursami, ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, skuteczna promocja, promocje, zachowania konsumentów
  • Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    11:56 17.05.2018

    ... nich warto zwrócić uwagę? Kiedy i jak z nich korzystać? Skuteczne narzędzia marketingowe są w czasach wzmożonej konkurencji czymś wręcz nieodzownym. Tym bardziej, że ... zaangażowania odbiorcy na wszystkich płaszczyznach. Profesjonalne i odpowiednio zaplanowane działania marketingu sensorycznego, wywierają wpływ na wszystkie pięć zmysłów. Doznania ... WIĘCEJ

    Tematy: sposoby promocji, skuteczna reklama, ambient marketing, marketing
  • Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?

    Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?

    11:08 12.04.2018

    ... to jeden z efektywniejszych sposobów promowania własnych produktów. Jednak na sukces tego działania składa się wiele czynników. Z naszego badania wprost wynika, że czytamy ... Pakulski, dyrektor zarządzający w REDLINK. Przez e-mail do serca odbiorcy E-maile marketingowe pojawiają się w naszych skrzynkach każdego dnia. Z badania zrealizowanego przez ARC ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania e-mail, e-mail marketing, wiadomości e-mail, mailing
  • Candidate experience to już za mało

    Candidate experience to już za mało

    00:41 20.03.2018

    ... więcej, jeśli zespół identyfikuje się z firmą, czując się jej częścią, powinien mieć możliwość zarówno bezpośredniego, jak i pośredniego wpływania na jej działania. Dlatego też, tak ważne jest umożliwienie pracownikom przekazywania swoich uwagach dotyczących życia w organizacji. Dzięki dostępności do zaawansowanych technologii firmy są ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, rynek pracownika, employer branding, candidate experience
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018

    11:09 20.02.2018

    Najnowsza odsłona wznowionego Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych autorstwa Kondej Marketing dowodzi, że liderem rynku jest obecnie Biedronka, która zamieniła się miejscami z zajmującym drugą pozycję hipermarketem Auchan. Podium zamyka Lidl, a tuż za nim kroczą Kaufland oraz Dino - jedyny polski reprezentant w TOP 10 zestawienia. Polski ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017

    12:34 23.08.2017

    ... i dużych sklepów spożywczych ze względu na sprawdzoną formułę działania i ograniczony poziom wymogów ze strony organizatora.. Stosunkowo sprawne działania organizacyjne są możliwe dzięki regionalnej strukturze, gdzie dominującą rolę odgrywają spółki koordynujące działania na swoim obszarze. Warunkiem dalszego rozwoju Lewiatana jest znalezienie ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety

    Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety

    00:22 15.04.2017

    Femvertising zawładnął ostatnio słownikami marketingowców. Reklamy skierowane do kobiet pojawiają się coraz częściej i podbijają serca milionów konsumentek. Ale czy taka linia komunikacji się opłaca? I co ważniejsze, jak stworzyć reklamę, która celnie trafi do współczesnych kobiet? - Termin Femvertising oznaczający komunikację skierowaną do kobiet ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy dla kobiet, marketing kobiecy, produkty dla kobiet, kobiety

poprzednia  

1 ... 7 8 9 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: