reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Wypić reklamowane piwo
13:22 13.07.2006
... też młodocianych aktorów angażować do gry w spotach. Reklama nie powinna operować żargonem młodzieżowym. Zabroniona jest reklama piwa na okładkach prasowych, w prasie młodzieżowej, na ... , kinie i teatrze reklama piwa może się ukazać od godziny 20.00 do 6.00. Wyjątkiem są imprezy sportowe, ale reklama obejmuje tylko czas trwania tychże imprez. Reklama ...
Tematy: reklama, reklama alkoholu, alkohol, rynek reklamy -
Telewizja z reklamami pop-up?
00:01 27.06.2006
Jak podaje serwis The Inquirer, dostawcy telewizji kablowej i satelitarnej rozważają wprowadzenie wyskakujących reklam typu pop-up, aby uzyskać dodatkowe wpływy ze sprzedaży reklam. Zdaniem specjalistów z branży, technologia ta została sprawdzona i odniosła duży sukces w internecie. W badaniach nie wzięto jednak pod uwagę opinii internautów na ...
Tematy: reklama, telewizja kablowa, telewizja satelitarna, telewizja -
Tanio tylko w reklamie
14:07 18.04.2006
Obietnice łatwego kredytu, wysoko oprocentowanej lokaty czy darmowych rozmów telefonicznych to tylko zagrywka marketingowa, sposób w jaki firmy wabią klientów - czytamy w "Rzeczpospolitej". Jako przykład stosowanej filozofii dziennik cytuje przedstawiciela jednego z operatorów, który w czasie prezentacji nowych abonamentów powiedział: "Nowe taryfy ...
Tematy: reklama, reklamy, marketing, chwyt marketingowy -
Reklama na dużym ekranie
13:11 10.03.2006
... trudno zawiesić wzrok na czymś innym niż reklama. Znika tu także problem, z którym boryka się reklama telewizyjna, a mianowicie wychodzenie odbiorców z pokoju w ... emisję spotu przed filmem – reklama oddziałuje rzeczywiście wielowymiarowo. Zareklamować się można także przy kasach (sampling, infotixy, reklama na biletach) oraz barach (translight ...
Tematy: reklama, promocja, formy reklamy, reklama kinowa -
Rynek mediów i reklamy I 2006
00:39 02.02.2006
Według najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wynosi 81,0 punktów i wzrósł w stosunku do poprzedniej fali badania o 0,25 (w październiku 2005 r. wynosił 80,75). Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Magazynu "Brief" w styczniu br. Utrzymujący się od kilku miesięcy wysoki ...
Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex -
Reklama z probówki
13:42 23.01.2006
Koncern Microsoft otworzył w Pekinie nowe laboratorium badawcze - MSN adCenter Incubation Lab, które będzie pracować nad nowymi technologiami marketingu internetowego. Gigant z Redmond posiada już podobne centra w Singapurze oraz Francji, które wraz z nowym ośrodkiem w Chinach, stworzą cały system ośrodków badawczych. Przedstawiciele firmy ...
Tematy: reklama, Microsoft, rynek reklamy internetowej, MSN adCenter Incubation Lab -
Reklama w podcastach
00:42 20.11.2005
Mimo, że podcasting pojawił się kilkanaście miesięcy temu, już zaczyna jawić się jako silne medium, przyciągające reklamodawców. Jeszcze rok temu niewiele osób, zajmujących się reklamą wiedziało o istnieniu podcastów, a z całą pewnością nie oceniało ich jako poważnych narzędzi promocji. Natomiast w tym roku stało się tak, iż wszyscy zapragnęli ...
Tematy: podcast, reklama w internecie, reklama, podcasty -
Rynek mediów i reklamy X 2005
00:03 28.10.2005
Według najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wzrósł o 6,50 punktów - z 74,25 do poziomu 80,75. To najwyższy wynik w historii BriefIndexu, czyli w ciągu ostatnich dwóch lat. BriefIndex to wskaźnik odzwierciedlający trendy dotyczące koniunktury na rynku reklamy i mediów. Obliczany jest na podstawie ...
Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex -
Etyka w reklamie
13:04 06.10.2005
... postrzegało reklamę Media Markt jako obraźliwą lub potencjalnie obraźliwą, jednak tylko 14% respondentów poczuło się osobiście obrażonymi (32% uważało, że reklama może obrażać inne osoby). Sondaż wykazał ponadto, że aż 52% badanych nie zgadza się na wprowadzenie zakazu emisji reklamy Media ...
Tematy: etyka w reklamie, reklama, marketing, akcje reklamowe -
POS TV w ARBOmedia
00:01 05.08.2005
System POS TV to sieć monitorów na których emitowane są wizualne materiały reklamowe - plansze, animacje oraz spoty. Sieć monitorów tworzy system komunikacji marketingowej, a swym zasięgiem obejmuje takie punkty sprzedaży jak stacje benzynowe, hipermarkety, apteki, kluby, salony prasowe oraz taksówki. Jest to nowy i cieszący się rosnącą ...
Tematy: POS TV, ARBOmedia, reklama, nośniki reklamy
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- cyberprzestępcy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- cyberataki
- ataki hakerów
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- banki
- VAT naliczony
- monitoring mediów
- deweloperzy