eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Umowy o sponsoring jako koszty podatkowe?

    Umowy o sponsoring jako koszty podatkowe?

    13:16 26.04.2011

    Reklama dźwignią handlu- to stare powiedzenie w dobie rozwoju nowych gałęzi gospodarki i wzrostu konkurencyjności firm coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Wydatki na ...

    Tematy: koszty uzyskania przychodów, koszty uzyskania przychodu, koszty podatkowe, sponsoring
  • Przetargi reklamowe w Polsce I-III 2011

    Przetargi reklamowe w Polsce I-III 2011

    11:55 22.04.2011

    Najwięcej przetargów reklamowych w I kwartale 2011 roku rozstrzygnięto w województwie mazowieckim. Przetarg o największej wartości ogłosiła Telewizja Polska SA - podaje raport przygotowany przez portal Targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno-Przetargowym Pressinfo.pl. Kiedy i gdzie rozstrzygano najwięcej postępowań? Jak czytamy ...

    Tematy: przetargi, przetargi w Polsce, przetargi publiczne, ogłoszenia o przetargach
  • Media elektroniczne - trendy 2011

    Media elektroniczne - trendy 2011

    00:16 15.01.2011

    W 2011 roku wielowątkowość Internetu zmusi marki do doglądania kilku internetowych "ogródków" - podaje najnowszy raport badawczy Futures Group sieci Millward Brown, wskazujący 11 trendów elektronicznych na bieżący rok. W 2011 roku marki będą zmuszone do utrzymywania swojej obecności w globalnej sieci zarówno w publicznych, otwartych przestrzeniach ...

    Tematy: media, Internet, reklama, media społecznościowe
  • Ile zarobiły spoty reklamowe z Mikołajem?

    Ile zarobiły spoty reklamowe z Mikołajem?

    10:11 30.12.2010

    W tym roku w okresie od 1 listopada do 26 grudnia w telewizji wyemitowano 19 773 spoty reklamowe, w których został wykorzystany motyw Mikołaja. Stacje telewizyjne zarobiły z tytułu emisji tych spotów prawie 64,5 mln PLN, poinformował TNS OBOP. Najwięcej, bo ponad 1500 spotów reklamowych z udziałem Mikołaja, wyemitował w tym okresie Polsat, ...

    Tematy: media, telewizja, reklama, badania opinii społecznej
  • Projekty innowacyjne a reklama w Internecie

    Projekty innowacyjne a reklama w Internecie

    13:27 22.10.2010

    ... , zwłaszcza jeśli idzie o nowatorskie projekty. Jak skutecznie promować innowacyjne projekty w internecie? Reklama w tradycyjnych mediach nie przynosi wymiernych efektów w przypadku promocji ... tych reklam jest źle odbierana przez konsumentów. Nie oznacza to, że reklama internetowa jest mniej natrętna, ale z całą pewnością Internet jest najlepszym ...

    Tematy: projekty innowacyjne, reklama, reklama w internecie, reklama internetowa
  • Wydatki na reklamę jako koszty podatkowe

    Wydatki na reklamę jako koszty podatkowe

    12:28 15.10.2010

    ... towarów lub do skorzystania z określonych usług, a także służące temu celowi plakaty, napisy, ogłoszenia, filmy itp. W praktyce występuje: reklama towaru, usługi, reklama marki, a także reklama samej działalności przedsiębiorcy. Kosztami uzyskania przychodów, zgodnie z ustawą z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst ...

    Tematy: koszty podatkowe, reklama, wydatki na reklamę, koszty uzyskania przychodów
  • Najpopularniejsze media na świecie

    Najpopularniejsze media na świecie

    12:17 04.10.2010

    ... na odbiorców znajduje się reklama w czasopismach, za nią - internetowa, później marketing w prasie codziennej, na końcu reklama radiowa. „Mimo rosnącego znaczenia ... skuteczniejsze okazują się reklamy umieszczane bezpośrednio na stronie w formie baneru. Dodatkowo reklama internetowa określana jest jako bardziej irytująca niż ta występująca w ...

    Tematy: media, telewizja, Internet, reklama
  • Decyzje zakupowe Polaków: reklama mało wiarygodna

    Decyzje zakupowe Polaków: reklama mało wiarygodna

    12:30 06.09.2010

    ... uważa treści reklamowe za nieprawdziwe, a przy tym też nudne (49%). Dodatkowo reklama nie jest postrzegana jako dobre źródło informacji, o czym świadczy jedynie 33% ... rodziny. Znacznie gorzej pod tym względem wypadają już fora internetowe. Reklama zajmuje ostatnie, 9. miejsce. Siła oddziaływania na decyzje zakupowe społecznych źródeł informacji ...

    Tematy: badania konsumentów, badania społeczne, reklama, decyzje zakupowe
  • Reklama w Google: znaki towarowe konkurencji możliwe

    Reklama w Google: znaki towarowe konkurencji możliwe

    10:02 06.08.2010

    ... serwisów internetowych. Nadal pozostaje jednak problem przestrzegania polskiego prawa. Na blogu Lege Artis prawnik Olgierd Rudak zwraca uwagę, że w Polsce reklama, w której korzysta się z oznaczeń przynależnych innym przedsiębiorcom, nie jest dozwolona. Podkreśla również, że dotyczy to nawet oznaczeń nie stanowiących zastrzeżonego ...

    Tematy: słowa kluczowe, Google, reklama, znak towarowy firmy
  • Reklama i zmysły

    Reklama i zmysły

    13:16 28.07.2010

    ... węch i smak - jest równie ważny, jeśli chodzi o percepcję bodźców, które do nas docierają. Reklama nie powinna o tym zapominać. Instytut Millward Brown prowadził przez 18 miesięcy w kilkunastu ... Siłę tego zmysłu podkreśla fakt, że to najczęściej właśnie na wzrok oddziałuje reklama. Odchodząc od mediów, skupmy się na chwilę na półce sklepowej. Jak ...

    Tematy: reklama, reklamy, formy reklamy, marketing i reklama

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 29 30 31 ... 40

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: