eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Marketing

    Marketing

    15:30 01.08.2005

    Zespół działań mających na celu zidentyfikowanie i zaspokojenie potrzeb klientów.

    Tematy: reklama, Marketing
  • DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results

    DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results

    22:49 30.07.2005

    ... do oceny jej rezultatów. Zasadniczo jest złożony z trzech części. Bada oddziaływania na konsumentów poszczególnych czynników kampanii promocyjnej (nazwa towaru, opakowanie, reklama itp.). Czynniki te konfrontuje z czynnikami przeciwnymi (zakłócającymi kampanię promocyjną) np. konkurencją. W tym celu tworzy odpowiednie grupy nabywców. Celem badania ...

    Tematy: reklama, marketing, DAGMAR, Defining Advertising Goals for Measured Advertisin
  • Branding

    Branding

    22:05 30.07.2005

    Budowanie marki poprzez trwałą kampanię z wykorzystaniem obecnego wizerunku firmy.

    Tematy: marka, reklama, Branding
  • Rynek mediów i reklamy VII 2005

    Rynek mediów i reklamy VII 2005

    11:17 21.07.2005

    Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex obniżył się o jeden punkt i obecnie wynosi 74,25 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Poziom BriefIndexu spadł z 75,25 do 74,25 jednak koniunkturę na rynku reklamowym można uznać za stabilną. Nadal rośnie ...

    Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex
  • Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?

    Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?

    13:38 09.04.2005

    Co zrobić w epoce spadku efektywności telewizji jako medium, rosnącego clutteru, fragmentaryzacji kanałów komunikacji, coraz większej odporności konsumentów na przekaz reklamowy? Wiele już powiedziano w kwestii treści komunikacji w reklamie. Racja, że to, co mamy do przekazania i sposób, w jaki to czynimy, decyduje o jej skuteczności. Każdy z nas ...

    Tematy: skuteczność kampanii reklamowej, marketing, reklama, kampanie reklamowe
  • Fałszywa darmowa reklama

    Fałszywa darmowa reklama

    00:05 01.04.2005

    Do UOKiK napływa coraz więcej skarg na działalność zagranicznych firm wysyłkowych, które przesyłają do polskich przedsiębiorców oferty rzekomo darmowej reklamy, nie informując, że w rzeczywistości wiąże się ona z kosztami. Urząd przestrzega przed tego rodzaju praktykami. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na udzielenie odpowiedzi i wypełnienie ...

    Tematy: reklama, marketing, firmy wysyłkowe, Tele Verzeichnis Verlag
  • Reklamy powinny być cool

    Reklamy powinny być cool

    13:12 17.03.2005

    ... odrobina humoru, choćby nawet miał to być czarny humor. Kanonem jest tu amerykańska reklama piłek tenisowych. Stojący na dachu wysokościowca producent spuszcza trzy piłki tenisowe i ... będzie się już dużo trudniej odbić, a to znaczy, że jest do niczego. Reklama zrobiła tak duże wrażenie, że pewien fundusz emerytalny ukradł pomysł na film o trenowaniu ...

    Tematy: reklama, marketing, kampanie reklamowe, kreowanie marki
  • Fiat największym reklamodawcą

    Fiat największym reklamodawcą

    12:18 26.01.2005

    Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w grudniu firma Fiat Auto Poland - informuje Instytut Badania Rynku Motoryzacyjnego Samar, powołując się na dane firmy Expert-Monitor. Fiat Auto Poland został również liderem zestawienia motoryzacyjnych wydatków reklamowych za cały 2004 rok. ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, branża motoryzacyjna
  • Sprzedaż w dół, reklama w górę

    Sprzedaż w dół, reklama w górę

    00:01 21.12.2004

    Poziom listopadowych wydatków poniesionych przez producentów samochodów osobowych na reklamę w mediach potwierdza widoczną od kilku ostatnich miesięcy tendencję. Polacy kupują coraz mniej nowych pojazdów, zaś producenci przeznaczają coraz większe kwoty na reklamy, mające zachęcić niezdecydowanych klientów. W listopadzie wydatki producentów i ...

    Tematy: sprzedaż samochodów, reklama, branża samochodowa, wydatki na reklamę
  • SHELL ma sieć reklamy POS TV

    SHELL ma sieć reklamy POS TV

    00:21 14.12.2004

    Od początku grudnia 2004 roku, na mocy podpisanej umowy, międzynarodowy dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska stał się wyłącznym sprzedawcą powierzchni reklamowej sieci monitorów LCD zlokalizowanych na stacjach benzynowych SHELL. Sieć monitorów LCD to nowoczesny system komunikacji marketingowej w punktach sprzedaży detalicznej określany mianem POS ...

    Tematy: ARBOmedia Polska, SHELL, POS TV, reklama

poprzednia  

1 ... 20 ... 30 ... 35 36 37 ... 40

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: