-
Koronawirus: kto ma szansę na rozwój firmy w czasie pandemii?
... cieszyć się jedzeniem dostarczanym bezpośrednio pod drzwi. Tymczasem przyszłość firm oferujących dobra trwałe, takie jak odzież, obuwie, dobra luksusowe oraz komercyjne nieruchomości czy też usługi branży dóbr konsumenckich, takie jak restauracje, hotelarstwo, transport, turystyka oraz rozrywka stoi przed wielkim znakiem zapytania. Jednak ...
-
To już moda na zakupy na raty przez internet?
... przede wszystkim sklepy oferujące produkty z kategorii: elektronika, dobra luksusowe (w tym biżuteria i zegarki), akcesoria sportowe oraz wyposażenie domu i ogrodu. ... kategorią zakupową, w której drzemie duży potencjał, są e–usługi – w szczególności te związane z edukacją, profesjonalnymi szkoleniami i rozwojem osobistym. Polacy bardzo chętnie ...
-
Rynek e-commerce w czasie koronawirusa
... z koronawirusem sprawia, że Polacy mają obecnie pilniejsze wydatki niż dobra luksusowe. Ponadto konsumenci muszą być niezwykle ostrożni i odpowiedzialni finansowo w związku z niepewną ... Popularność zakupów online sprawia, że drastycznie wzrosło również zapotrzebowanie na usługi kurierskie, co nie powinno umknąć uwadze przedstawicielom e-commerce. W ...
-
BrandZ: Amazon ponownie najcenniejszą marką świata, Google poza podium
... Najcenniejszą marką chińską okazał się Alibaba (+16%, nr 6, wartość: 152,5 mld USD), a gigant oferujący usługi internetowe Tencent (+15%, nr 7, 151 mld USD) uplasował się tuż za nią ... ilość materiałów opakowaniowych. W tym roku do Top 100 zakwalifikowały się cztery marki luksusowe, na czele z Louis Vuitton (+10%, nr 19, wartość: 51,8 mld USD). „Stały ...
-
Wysoka inflacja i stopy procentowe ograniczyły wydatki i oszczędności
... , to postawa ograniczania konsumpcji. Respondenci deklarują, że w obliczu rosnących cen, inflacji i rosnących stóp procentowych ograniczą w pierwszej kolejności niektóre usługi, które mogą być uważane za luksusowe, czyli niekoniecznie niezbędne do życia. I ta postawa ograniczania w czasie stagflacji nie jest korzystna dla gospodarki. Druga postawa ...
-
Ceny OC spadły w każdym województwie
... drożeją z powodu niedoboru ich na rynku. Drożeją też części do ich napraw, jak i same usługi naprawcze. To powoduje, że ubezpieczyciele ponoszą wyższe koszty w związku z wypłatami odszkodowań. Pomimo tego, ceny AC ... ubezpieczane, takie jak: Proton, Yugo, Austin, Eagle, Scion czy Plymouth. Uwzględniane są również marki luksusowe – Aston Martin ...
-
Wakacje Polaków za granicą 2022
... , co objawia się w cenach wyjazdów, a związane jest z kosztami wytworzenia usługi turystycznej, w szczególności z cenami walut czy paliwa lotniczego. Ale także na stronę ... To również konsekwencja podtrzymanego trendu z ubiegłego lata, by wakacje były maksymalnie luksusowe – a takie, na pięć gwiazdek i all inclusive, są wyraźnie tańsze w Turcji niż ...
-
Inflacja zmienia zachowania konsumentów. Polowanie na niskie ceny?
... sprzęt fitness 23% Wystrój domu / meble 21% Produkty dla zwierząt domowych 20% Luksusowe przedmioty 19% Alkohol 18% Niewymienne tokeny (NFT) lub cyfrowe materiały ... gotowych zapłacić więcej za przyspieszoną/gwarantowaną dostawę 60% rozważa rezerwację osobnej usługi dostarczania/odbioru, aby mieć pewność, że prezenty dotrą na czas Klienci wracają do ...
-
Więzienie lub młyn, czyli nietypowe nieruchomości na sprzedaż
... przestrzennego, jest studium, które dopuszcza przeznaczenie pod mieszkalnictwo wielorodzinne lub usługi. Mogą to być mieszkania, biura, hotel, restauracja, nawet escape room ... dotyczy nie katolickich, a ewangelickich świątyń, które przerabiane zostają na luksusowe prywatne posiadłości, oryginalne hotele czy centra sztuki współczesnej – można ...
-
Co czeka rynek nieruchomości w Europie?
... branżę hotelarską, a zwłaszcza na segment zdrowie i wellbeing (np. ośrodki oferujące zajęcia jogi, medytacje czy usługi spa) oraz turystykę przyrodniczą, w tym kempingi. Z raportu wynika, że nowa rzeczywistość ekonomiczna, która ... turystyka przyrodnicza nadal będą cieszyć się popularnością, a jednocześnie dobrze będą radziły sobie hotele luksusowe ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... takich operacji na zewnątrz i uruchamianie osobnych obiektów świadczących usługi wyłącznie tego typu. Wiele z nich działa w Polsce, gdzie kompleksowo ... USA 27,4% w UK), produkty z kategorii uroda (18,65% w USA i 22,5% w UK) oraz biżuteria i przedmioty luksusowe (17,9% w USA i 17,1% w UK). Widać ponadto wyraźną różnicę wśród preferencji „zakupowych” ...