-
Odstąpienie od umowy a zwrot kosztów wysyłki towaru
... środkami porozumiewania się na odległość są m. in. internet, media drukowane (np. formularze, listy seryjne, katalogi, reklamy prasowe), środki komunikacji telefonicznej (w tym telefon, automatyczne urządzenie wywołujące, telefaks) oraz środki komunikacji radiowej i telewizyjnej (radio, telewizja, wideotekst). Każdy konsument, który zawiera umowę ...
-
Inwestor giełdowy 2010
... Biznes ogląda 71,4% badanych inwestorów, dla których telewizja stanowi źródło informacji na temat rynku kapitałowego (62 ... „EKG”), Trójka – Program 3 Polskiego Radia (24,0%) oraz Radio PIN (19,6% - wysoki wynik biorąc ... kolejności respondentom przeszkadzał brak możliwości udziału w WZ przez Internet (28,2%) oraz nieznajomość zasad uczestnictwa (27,6%). ...
-
Wydatki reklamowe w odwrocie
... indziej. Dlatego specjaliści od marketingu, oprócz tradycyjnych kanałów, jak radio, telewizja i prasa, szukają dla siebie szansy w Internecie, który czasem jest w stanie ... tys. zł. W sektorze bankowym sytuacja wyraźnie zmieniała się z kwartału na kwartał. Internet jako jedyny odnotowuje dodatnią dynamikę wydatków i można domniemywać, że ten trend ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
... sektora finanse. W okresie od stycznia do czerwca 2014 mediami, które charakteryzowała wzrostowa dynamika przychodów były: telewizja (więcej o 5,0%, wliczając w to przychody z lokowania produktu), Internet (wzrost o 6,4%), radio (wzrost o 7,2%). W przypadku reklamy online najbardziej dynamicznie rosła reklama wideo emitowana in-stream (więcej o +29 ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... Labs. Takie narzędzia udostępniają m.in. Google i Facebook. Sklepy stacjonarne monetyzują internet Największym wyzwaniem do tej pory, oprócz powiązania aktywności klientów w sieci, było określenie, jak reklamy emitowane w mediach tradycyjnych, jak np. telewizja, prasa czy radio, przekładają się na zakupy w sklepie internetowym. Okazuje się, że ...
-
Telemarketer: wizerunek w mediach
... kariery handlowca, czy marketingowca. Internet najaktywniejszym źródłem informacji o call center Na temat branży call center w roku 2015 opublikowano 7299 informacji. Największy udział w przekazie miały publikacje z internetu - 83 proc. (6063 materiały). 15 proc. stanowiły materiały prasowe. Radio i telewizja poświęciły tematowi mało uwagi ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... 37% wszystkich wydatków branży. Na drugim miejscu uplasowało się radio – 30% udziału. A na kolejnych: internet (12%), outdoor (8%), magazyny (7%), gazety (4%) i kina (2%). W porównaniu do ... postawiło w pierwszej połowie tego roku na to właśnie medium. Telewizja pozwala im efektywnie docierać do konsumentów ze swoimi ofertami, zwłaszcza z ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... (po 12 proc.). W dziewiątym miesiącu tego roku na promocję w telewizji, prasie i radio branża handlowa wydała ponad 396 mln zł, a goniąca ją branża ... miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta łączona (TV, Internet, telefon), oferty na kartę i telewizja cyfrowa. Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych We wrześniu ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... wygenerowała o 14,1% wyższe budżety. Wzrosty zanotowały także: telewizja (+8,0%), radio (+7,7%), reklama kinowa (+6,7%) oraz reklama zewnętrzna (+4,0%). Traciły jedynie ... swój udział w mediamiksie. Odsetek budżetów przeznaczanych na internet wzrósł o 1,6 pkt proc. z 32,7% do 34,3%. Udziały reklamy telewizyjnej i radiowej spadły nieznacznie – ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... uplasowała się telekomunikacja (10 proc.) i motoryzacja (9 proc.). Na promocję w telewizji, prasie i radio handel wydał ponad 712 mln zł, czyli o około 77 ... zestawieniu znalazły się m.in. sieci komórkowe, oferta na kartę, telewizja cyfrowa oraz oferta łączona (TV, Internet, telefon). Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych W badanym ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... udziałem w całości tortu reklamowego. W dziesiątym miesiącu tego roku na promocję w telewizji, prasie i radio branża farmaceutyczna wydała ponad 409 mln zł, czyli o 170 ... miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta łączona (TV, Internet, telefon), Telewizja cyfrowa oraz sieci komórkowe – oferta internetowa. Motoryzacja: marki o największych ...
-
Co polscy nastolatkowie wiedzą o finansach? Wyniki badania PISA
... OECD). Wyżej od pedagogów znajdują się natomiast znajomi (58 proc. Polska, 51 proc. OECD), telewizja lub radio (odpowiednio 55 proc., 50 proc.). Z badania wynika, że ważnym źródłem informacji jest Internet, który w rankingu plasuje się pomiędzy rodzicami a znajomymi. Ok. 79 proc. polskich uczniów deklaruje ...