-
Problemy Polaków w Internecie
... z zakresu e-biznesu na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Eksperci Akademii oraz kadra naukowa uniwersytetu wspólnie przygotowali unikalny program kształcenia – pierwszy raz publiczne studia wyższe łączą swoje siły ze światem biznesu. Studenci kierunku „e-biznes” zmierzą się m.in. z takimi przedmiotami jak: modele i technologie ...
-
Bezprzewodowa strategia IBM
... w najlepsze rozwiązania bezprzewodowe, jakimi dysponuje nasza firma. Nowa era e-biznesu na żądanie stawia przed firmami wysokie wymagania w zakresie łatwego i bezpiecznego ... zasięg w ponad 50 krajach na świecie. Dodatkowo, IBM oferuje bezprzewodowe modele do rozbudowy – modele notebooków ThinkPad z wbudowaną anteną IBM Ultraconnect, mogą działać na ...
-
Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024
... IdoSell. Sztuczna inteligencja z roku na rok wspiera coraz więcej gałęzi e-biznesu. Jednym z głównych beneficjentów tego trendu jest e-commerce. To naturalne, że ... możliwości do skokowego usprawnienia istniejących narzędzi, jak również powstawania nowych. Duże modele językowe (ang. LLM) wykorzystywane w AI, stworzone zostały przy wykorzystaniu ...
-
Projektowanie łazienki on-line
... realistyczną, trójwymiarową wizualizację własnoręcznie zaprojektowanej łazienki. Trójwymiarowe modele produktów umożliwiają precyzyjne planowanie wykorzystania przestrzeni w ... wzbogaciliśmy witrynę w komiksy i różne gadżety - mówi Tomasz Bołcun, specjalista ds. e-biznesu w Sanitec KOŁO. Na witrynie www.mojalazienka.kolo.com.pl można także obejrzeć ...
-
Cywilizacja informacyjna: czas na "rekonstrukcję"
... samo-oczyszczającym biznes internetowy i informacyjny. Wprowadzenie zasad wolnorynkowych do e-biznesu sprzyjało powstawaniu nowych, zdrowych finansowo przedsięwzięć. Potrzeba było jednak ... się w związku z tym nowe produkty, przeróbki starych produktów, nowe modele. Niesamowity wzrost odnotowuje rozwój rynku aplikacji internetowych, chmurowych. To ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... mocnych i słabych stron. Chociaż większość z nas poznała typowe modele biznesowo-marketingowe jak analiza SWOT czy macierz Ansoffa ... połowa…”. O autorze: Artur Maciorowski – konsultant, trener, publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor prowadzący „Online Marketing Polska”. Wykładowca m.in. ...
-
Personalizacja: 4 trendy, które zmienią e-commerce
... konsumentem Pomocne w personalizacji witryny okazują się również coraz bardziej zaawansowane modele predykcyjne. Dzięki tzw. segmentacji predykcyjnej możliwe staje się przewidywanie ... i wielokanałowości skłonienie ich do odwiedzenia witryny internetowej sklepu czy innego e-biznesu nie stanowi gwarancji sukcesu – to dopiero pierwszy krok w stronę ...