-
Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?
Wszelkie działania marketingowe prowadzone w Internecie powinny dążyć do osiągnięcia trzech podstawowych celów – pozyskania potencjalnych klientów, konwersji (zachęcenia ich do podjęcia oczekiwanej akcji) oraz utrzymania ich przy marce poprzez budowanie relacji (co pozwala na uzyskanie długoterminowych korzyści). Wszystkie te obszary są ze sobą ...
-
Smartfon KAZAM Thunder 340W
Co może wyniknąć ze współpracy marki KAZAM z firmą Microsoft? Pierwszy owoc tego połączenia został już zaprezentowany – to smartfon Thunder 340W, przedstawiciel nowej, zapowiedzianej dopiero serii smartfonów z systemem Windows Phone 8.1. Obudowa ze szczotkowanego metalu, 4-calowy ekran, aparat 5Mpix, 512 MB pamięci operacyjnej – to niektóre z cech ...
-
E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej
Specjaliści od e-mail marketingu nie pozostawiają wątpliwości - najlepszy czas na rozpoczęcie budowania kontaktu z klientem następuje tuż po jego zapisaniu się na newsletter. Po pierwsze dlatego, że jest to wyraźny znak zainteresowania naszą marką, po wtóre - to sygnał gotowości na przyjęcie oferty z naszej strony. Jak skutecznie powitać nowego ...
-
Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku
Wygląda na to, że w działach marketingu i PR po kryzysie przyszedł czas na złapanie oddechu. Ich zaangażowanie w sprzedaż niezmiennie pozostaje na wysokim poziomie, jednak nie dominuje już tak ich aktywności. Okazuje się również, że eksperymenty i innowacje nie są tym, co marketing i PR lubią najbardziej, a ewentualna znajomość globalnych ...
-
Smartfony przejmują marketing. Reklama mobilna zdobywa rynek
To prawdopodobnie jedna z najmniejszych przestrzeni reklamowych świata, a mimo to z roku na rok rozwija się w dwucyfrowym tempie. O czym mowa? O reklamie na ekranie smartfona. Wedle eMarketera globalne wydatki na reklamę mobilną w roku 2015 sięgną 68,89 mld USD, ale już w 2016 wyniosą ponad 101 mld USD. To rekordowy wzrost w historii reklamy ...
-
Premiera smartfona Wiko Ufeel Lite
Skaner linii papilarnych, 5-calowy wyświetlacz HD IPS, metalowa obudowa, procesor Quad Core 1,3 GHz, dwa aparaty – Wiko przedstawia smartfona Ufeel Lite. Smartfon pracuje pod kontrolą systemu Android Marshmallow. Za dotknięciem palca Smartfon Ufeel Lite jest wyposażony w czytnik linii papilarnych drugiej generacji, który został umieszczony pod ...
-
Smartfon Axon 7 już w Polsce
ZTE wprowadza do sprzedaży w Polsce smartfon Axon 7. Ma on 5,5 calowy ekran zamknięty w eleganckiej metalowej obudowie z zaokrąglonymi krawędziami, czterordzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 820 i pracuje pod kontrolą Android 6.0 Marshmallow. Smartfon wyposażony jest w dwa aparaty. Ma baterię o pojemności 3250 mAh. Axon 7 jest wyposażony w 64GB ...
-
Budowanie marki: banki w tyle za motoryzacją i telekomami
Jeżeli chodzi o budowanie wizerunku, to funkcjonujące na rodzimym rynku banki mają jeszcze sporo do nadrobienia. Dowodem na to są opinie samych klientów, którzy postrzegają je jako marki trzykrotnie słabsze od brandów motoryzacyjnych i dwa razy mniej wyraziste od telekomów. Zrealizowane przez Deloitte badanie "Siła marek kategorii bankowej" ...
-
6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać
Budując strategię komunikacji – za pomocą jakiegokolwiek narzędzia marketingowego – nie sposób pominąć tak istotnego elementu, jakim jest analiza osiąganych przez poszczególne kampanie wyników. E-mail marketing jest kanałem dotarcia do klientów, który nie tylko od lat pozostaje niezaprzeczalnym numerem jeden jeśli chodzi o efektywność działań. ...
-
Smartfon Q-Smart III w Biedronce
5-calowy smartfon Q-Smart III jest już dostępny w sprzedaży w sieci sklepów Biedronka. W smukłej obudowie znajdziemy aparat fotograficzny 8 Mpx oraz system Android 7.0 Nougat. Smartfon kosztuje 249 zł. Smartfon Q-Smart III ma wyświetlacz HD, który zapewnia obraz bardzo dobrej jakości, a dzięki zastosowaniu technologii In-Plane-Switching gwarantuje ...
-
Produkcja w Polsce III 2018
Główny Urząd Statystyczny opublikował marcowe dane odnośnie produkcji w Polsce. Wynika z nich, że w porównaniu z marcem 2017 produkcja sprzedana przemysłu w naszym kraju ukształtowała się na poziomie o 1,8% wyższym, a w przypadku produkcji budowlano-montażowej odnotowano wzrost rzędu 16,2%. Wzrosty (odpowiednio 5,6% i 26,1%) dotyczą również całego ...
-
Smartfony i tablety ARCHOS Junior
ARCHOS Junior to najnowsza seria smartfonów i tabletów dla najmłodszych. ARCHOS Junior Tab ma 10.1 cali i baterię 4000 mAh. Smartfon ma 5-calowy ekran o rozdzielczości 854 x 480 pikseli. Urządzenia pracują pod kontrolą systemu Android 7.0. Cechą charakterystyczną całej linii są kolorowe obudowy z odpornego na uszkodzenia tworzywa. Smartfon i ...
-
Marketing liderem w budowaniu customer experience
„State of Marketing 2019”. Tak brzmi tytuł najnowszego raportu Salesforce na temat najświeższych i najistotniejszych zmian w tendencjach marketingowych. Autorzy badania tradycyjnie już przyglądają się nie tylko najgorętszym trendom, ale również pochylają się nad kierunkami, w których ewoluuje marketing, wskazując chociażby na jego coraz to ...
-
Jak kojarzymy marki samochodów? Toyota to niezawodność, a BMW?
Marki samochodów budzą w nas oczywiste skojarzenia. I tak np., japońska Toyota jest symbolem niezawodności. A jak wypadają inne koncerny? Która z marek jest synonimem elegancji, a która bezpieczeństwa? Odpowiedzi na te i inne pytania dostarcza badanie zrealizowane przez Europejski Funduszu Leasingowy, w którym zapytano respondentów o opinie ...
-
7 grzechów głównych budownictwa mieszkaniowego
Wymarzone "M" jest na szczycie listy marzeń Polaków, tymczasem dla wielu osób to wciąż… tylko marzenie. Zbiurokratyzowane procedury, niejasne przepisy, czasem czynniki ludzki - to wszystko blokuje rozwój budownictwa mieszkaniowego. I ceny mieszkań - co składa się na wartość nieruchomości, dlaczego jest tak drogo i kiedy nastąpi stabilizacja na ...
-
Maxtor zbuduje fabrykę w Chinach
Firma Maxtor poinformowała o planach budowy nowego zakładu produkcyjnego w strefie Parku Przemysłowego Suzhou (Suzhou Industrial Park) w miejscowości Suzhou, w Chinach. Początek prac zaplanowano na połowę marca tego roku, a zakończenie budowy przewiduje się na drugą połowę 2004 r. Budowana w Chinach fabryka będzie specjalizować się w produkcji ...
Tematy: maxtor, nowe inwestycje -
ComArch buduje
ComArch S.A. podjął decyzję o dalszych inwestycjach w Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Krakowie i rozbudowie infrastruktury biurowej pod działalność informatyczną. ComArch otworzy także nowe oddziały firmy w Rosji i Finlandii. W celu realizacji rozbudowy firmy w Krakowskim Parku Technologicznym na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej, ComArch ...
Tematy: comarch -
Sony w sieci
Sony Poland uruchomił nowy serwis internetowy, pozwalający na prezentowanie pełnej oferty produktów i usług. Witryna łączy funkcjonalność systemu e-commerce z budowaniem społeczności użytkowników serwisu wokół produktów i marki Sony. Do budowy portalu wykorzystana została platforma personalizacyjna i e-commerce ATG, internetowy system zarządzania ...
Tematy: sony -
Skaner i klawiatura w jednym
W trakcie marcowych targów CeBIT w Hanowerze KeyScan zaprezentuje swój najnowszy wynalazek - klawiatury ze zintegrowanymi skanerami. Firma przygotowała dwa modele swojego rozwiązania, KS810 i KS811, z których ten drugi ma wbudowany czytnik linii papilarnych oraz czytnik Smartcard. W obydwu nowych klawiaturach KeyScan znajduje się skaner o ...
-
Testy i badania w e-marketingu
Niemal każda firma wpisuje w swoją filozofię działania traktowanie klienta i jego potrzeb w sposób nadrzędny. Niestety, to słuszne założenie często nie ma przełożenia na praktykę. Aby się przekonać, że wbrew deklaracjom, to nie potrzeby klienta są brane przede wszystkim pod uwagę, wystarczy sprawdzić, ile strategii e-marketingowych czy serwisów ...
-
Nowa fabryka Solaris
Z początkiem sierpnia firma Solaris Bus & Coach S.A. rozpoczęła budowę nowej hali fabrycznej w Bolechowie. Nowy obiekt stanie na działce, która przylega do terenu, na którym obecnie odbywa się produkcja autobusów marki Solaris. Budowa nowego kompleksu fabrycznego została podzielona na kilka etapów. Po zakończeniu każdego z nich do użytku zostanie ...
-
20 mln euro dla Comarch za lojalność
Światowy koncern energetyczny podpisał ramową umowę z Comarch na budowę, wdrożenie, integrację i utrzymywanie globalnego systemu lojalnościowego opartego o rozwiązanie Comarch AURUM LoyaltyCare. W ramach umowy, której wartość w zależności od liczby krajów może osiągnąć 20 milionów euro, Comarch wdroży swój system w najważniejszych dla koncernu ...
-
Intel szybki jak BMW
Intel Corporation oraz BMW Group ogłosiły rozpoczęcie współpracy, która obejmie wsparcie technologiczne, marketingowe oraz sponsoring zespołu Formuły 1 - BMW Sauber F1 Team. Transakcja jest największym sportowym kontraktem sponsorskim w historii Intela i może wskazywać, że firma odchodzi od tradycyjnego budowania wizerunku marki poprzez kampanie ...
-
Tekturowe głośniki
Pod marką MUJI, której nazwa wywodzi się od japońskiej frazy "Mujirushi Ryohin" - co można przetłumaczyć jako "produkty bez marki" - dostępne są nietypowe głośniki audio, zbudowane z podzespołów elektronicznych oraz ... tektury. Autorzy tego nowatorskiego sprzętu audio już od ponad 20 lat projektują różne urządzenie do domu, kierując się przede ...
-
Przedterminowe wybory wciąż straszą
W czwartek zaobserwowaliśmy kontynuację nieśmiałego osłabiania się złotego. Stopniowo gaśnie optymizm inwestorów po uchwaleniu budżetu przez Sejm. Premier Marcinkiewicz stwierdził, że "zepsuty" budżet będzie musiał naprawić Senat, a to zapowiada kłopoty, gdy ustawa wróci do niższej izby. Do 31 stycznia czasu coraz mniej. Po 10:00 za euro płacono ...
-
Przetargi budowlane III 2006
Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. opracowała kolejny raport, w którym przeanalizowane zostały przetargi i zlecenia na usługi, wykonanie i dostawy dotyczące branży budowlanej ogłoszone w Polsce, w marcu 2006 r. W miesiącu tym ponad 51% ogłoszeń o przetargach budowlanych zamieszczono w Internecie. Najwięcej przetargów z branży budowlanej ...
-
Marki rosną nam wszerz
W ostatnim czasie da się zauważyć, jak działający w Polsce marketerzy zmieniają strategię prowadzenia walki o konsumenta na rynku dóbr FMCG. Z naszych obserwacji wynika, że coraz częściej, zamiast budować od podstaw nowe marki, firmy decydują się na poszerzenie i pogłębienie istniejących brandów. Ostatnie lata to dla młodego polskiego rynku okres ...
-
Przetargi budowlane III 2007
Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. opracowała kolejny raport, w którym przeanalizowano i podsumowano przetargi i zlecenia na usługi, wykonanie i dostawy dotyczące branży budowlanej ogłoszone w Polsce, w marcu 2007 r. W analizowanym okresie o ponad 22% wzrosła liczba przetargów dotyczących branży budowlanej. Wśród nich, największym ...
-
Rynki finansowe 12-16.05.08
Inflacja w Polsce wyniosła w kwietniu 4,0 proc. (w marcu 4,1 proc.). PKB strefy euro wzrósł w I kwartale o 2,2 proc. (r/r). Liczba zezwoleń na budowę domów wzrosła w USA o 4,9 proc. (oczekiwano spadku o 1,6 proc.). Liczba rozpoczętych budów domów w USA wzrosła o 8,2 proc. (oczekiwano spadku o 0,7 proc.). RYNEK WALUTOWY Polski rynek walutowy ...
-
GTC: kolejny odcinek autostrady A1
Firma Gdańsk Transport Company (GTC) zbuduje odcinek autostrady A1 z Nowych Marz do Torunia - poinformował Minister Infrastruktury Cezary Grabarczyk. W sierpniu wykonawcy wejdą na plac budowy, a zakończenie prac planowane jest w grudniu 2011 r. Negocjacje pomiędzy Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) oraz spółką GTC wznowione ...
-
Budżet Polski nie wymaga nowelizacji?
Waldemar Pawlak powiedział dziś dziennikarzom, że "na ten moment, nie ma problemu jeśli chodzi o funkcjonowanie budżetu. Pierwsze półrocze nie wymaga żadnych zmian w budżecie". Wypowiedź padła w dniu, w którym media rozpoczęły masowe spekulacje na temat faktycznego deficytu budżetowego w 2009 r. Wielu ekonomistów podpisało się pod twierdzeniem, że ...
-
Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?
W czasach gdy świat pogrążony jest w kryzysie, reklamodawcy zaczynają ciąć budżety tam, gdzie wydaje im się, że wydatki są najbardziej zbędne - czyli w reklamie. Okres posuchy na rynku reklamy w tradycyjnych mediach może stać się złotym okresem dla branży internetowej, do której najprawdopodobniej będą przenoszone budżety reklamodawców. W efekcie ...
-
Podatek PCC od całej nieruchomości tj. gruntu i budynku
Kupujący nieruchomość płaci z tytułu tej czynności podatek od czynności cywilnoprawnych. Podstawą opodatkowania jest tutaj wartość rynkowa takiej nieruchomości, w skład której wchodzi wartość gruntu oraz posadowionego na nim budynku. Jest tak nawet w sytuacji, gdy budynek nadaje się do rozbiórki - orzekł WSA w Warszawie w wyroku 03 marca 2009 r. ( ...
-
E-mail marketing w Polsce 2009
Aż o 22 procent wzrosła liczba firm w Polsce, które w ostatnim roku wykorzystało e-mail marketing. Ponad połowa z nich do prowadzonych przez siebie akcji wykorzystała profesjonalny system e-mailingowy. Z prognoz wydatków na 2010 rok wynika, że marketerzy zwiększą nakłady finansowe na budowę własnych baz. To wnioski z już szóstego badania ...
-
Przetargi budowlane 2009
Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o. podsumowała rok 2009 pod względem ogłoszeń dotyczących przetargów i zleceń na usługi, wykonanie i dostawy w branży budowlanej opublikowanych w Polsce. Najwięcej ogłoszono ich w III kwartale 2009 roku. Największą aktywność w ogłaszaniu przetargów budowlanych wykazały województwa śląskie i mazowieckie. Najczęściej ...