-
Chińczycy kupują dobra luksusowe za granicą
Jak wynika z raportu KPMG, chińscy konsumenci dóbr luksusowych coraz częściej robią zakupy za granicą. Najchętniej wybieranymi produktami są kosmetyki, zegarki i galanteria skórzana. W Chinach rośnie rozpoznawalność marek luksusowych, przede wszystkim europejskich. Blisko 40% potencjalnych konsumentów deklaruje gotowość do zakupu dóbr luksusowych ...
-
Na wyprzedaże czekamy z utęsknieniem
... łowach planujemy wydać przeciętnie 325 złotych. Najbardziej popularnymi kategoriami zakupów są kosmetyki, odzież i bielizna oraz sprzęty elektroniczne i AGD. Niemal 6 na 10 respondentów ... , gdzie jest on średnio na poziomie 50%, najwyższe wskazania w Chinach i Indiach przekraczające 80%. Przy zakupach online obserwujemy również silny wzrostowy trend ...
-
Zagraniczne sklepy internetowe = oszczędność?
... wzrosty w kolejnych latach doczekają się kontynuacji. Najchętniej kupujemy elektronikę, odzież, książki i kosmetyki i coraz częściej zaglądamy na witryny sklepów spoza naszego kraju. ... zakupach? Według badań przeprowadzonych przez IPSOS dla PayPal, kupując elektronikę w Chinach i Stanach Zjednoczonych zapłacimy za nią średnio 35 proc. mniej niż w ...
-
Internetowe zakupy za granicą to już standard?
... ufa sklepom spoza Polski w równym stopniu co rodzimym. Najczęściej kupujemy w Chinach, a produkty, które cieszą się największym zainteresowaniem Polaków to ubrania, elektronika ... dominujące grupy produktów - najstarsi kupują częściej niż pozostałe grupy kosmetyki i perfumy, najmłodsi ubrania, biżuterię, meble i zabawki. Osoby pomiędzy 35 a 55 r.ż. ...
-
Rynek kosmetyczny: Chiny wyprzedzą USA?
... w 2009 roku i prawdopodobnie obejmą prowadzenie w roku kolejnym.” Niedawna liberalizacja sprzedaży bezpośredniej w Chinach ma ogromny wpływ na krajowy sektor kosmetyczny. Chiny nałożyły ... one 191 USD, a w Tajwanie 176 USD. Średnie wydatki na kosmetyki podczas jednej wyprawy na zakupy w Chinach kształtują się na poziomie 7 USD, w porównaniu do 31 USD ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2017
... ceny tych samych towarów luksusowych w różnych krajach mogą się znacząco różnić. W Chinach, uwzględniając zmiany kursu dolara USA, są one o ponad 50 proc. wyższe niż ... dotyczy takich segmentów jak „Odzież i akcesoria” (inwestycje planowane przez 68 proc. respondentów), „Kosmetyki i perfumy” (49 proc.), Digital (21 proc.) oraz „Zegarki i biżuteria” (21 ...
-
Chiny obiecane
... klasy średniej – szeroko pojęta ochrona zdrowia, edukacja, żywność wysokiej jakości, kosmetyki – oferują liczne możliwości. Generalnie dobrze rokują wszystkie branże związane z ... motto firm wchodzących do Chin winno brzmieć: „Przede wszystkim ci, którzy myślą o Chinach muszą naprawdę tego bardzo chcieć”. – Pierwszym i najważniejszym krokiem na ...
-
Zakupy online za granicą: jak robi to Kowalski?
... Pozostałe popularne kategorie obejmują elektronikę użytkową (38%), zabawki i hobby (33%), kosmetyki (28%) i fizyczne przedmioty z zakresu edukacji i rozrywki (28%). ... Chinach lepsze ceny są najpopularniejszym powodem zakupów tam (wybrane przez 85% tych, którzy kupują w Chinach). Inne popularne motywy dla polskich kupujących transgranicznie w Chinach ...
-
Zakupy online za granicą są tańsze
... Wielkiej Brytanii (wzrost o 32%), Niemczech (wzrost o 27%), USA (18%) i Chinach (16%). Polscy klienci sklepów internetowych mogą uzyskać najlepszą cenę głównie w Stanach Zjednoczonych ... rodzimych sklepach. Gry i zabawki są 50% tańsze, a dokładnie jedną czwartą mniej zapłacimy tam za kosmetyki. Na niemieckim rynku, gry i zabawki są dostępne za już za ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 29/2014
... w imieniu UE przez KE, która obejmowała wiele dziedzin, m.in. samochody, kosmetyki, wyroby farmaceutyczne, czy aparatura medyczna, a także energia (w tym ... dziś największej gospodarce mają jednocześnie najbardziej zadłużoną gospodarkę i są najbardziej zadłużone w...Chinach. Chiny grają główną rolę w Grupie krajów BRICS, którą tworzy Brazylia, Rosja ...
-
Jak Chińczycy zmieniają globalny rynek FMCG?
... jeśli chodzi o żywność i napoje, ale również środki czystości czy kosmetyki. W konsekwencji wartość wydatków na produkty używane w domach notowała niską dynamikę ... Company. Najsilniejsze trendy wpływające na dzisiejszy kształt rynku dóbr szybko zbywalnych w Chinach, opisane w raporcie to: Rekordowy wzrost wartości zakupów w kanale e-commerce (o 52,6 ...
-
Chiny napędzą dobra luksusowe
... opracowania „Bain & Company Luxury Study” wynika, że dobra luksusowe osobistego użytku (m.in. kosmetyki, ubrania, biżuteria) nie zanotowały w minionym roku żadnych zmian. Wartość ... liczniejszej populacji, która zwiększy się o kolejne 32 miliony do 2030 roku. W Chinach rozrasta się jednocześnie klasa średnia, co też nie będzie bez znaczenia ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyków. L’Oréal ciągle nr 1
... oraz presja na obniżanie marż, co jest efektem promocji kuponowych i cenowych. Kosmetyki to branża niezwykle wręcz utowarowiona i oferująca bardzo szeroką gamę produktów, ... 84 lat. Jest to skutek pojawienia się nowszych marek technologicznych oraz rozwoju marek w Chinach. Marki, które jasno komunikują, w jaki sposób ułatwią życie swoich klientów, na ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... produkt w tzw. realu nim dokonają transakcji. Częściej więc kupują kosmetyki w sklepach tradycyjnych. Na to wyzwanie marki kosmetyczne odpowiadają w postaci ... na 6,2 mld USD na rok 2019. Głównym czynnikiem wpływającym na dobre wyniki w Chinach było postawienie na reklamę w e-commerce. Sprzedaż detaliczna kosmetyków wzrosła szybciej niż jakakolwiek ...
-
Kiedy życie wróci do normy sprzed pandemii? Są wyniki badania EY
... jak Indie czy Brazylia. O zdrowie bardzo martwią się Amerykanie i Japończycy. W Chinach i Niemczech spory niepokój powoduje niepewność dotycząca sytuacji finansowej. Na tym tle ... podstawowe (np. odzież, buty, kosmetyki, itp.), a w październiku było to 39,1%. Mniej na produkty z grupy „uroda i kosmetyki” zamierza wydawać niespełna 10% ankietowanych (w ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 25/2011
... do 60%). Podatek ten dotyczy takich produktów jak: zegarki, ubrania, buty, walizki, kosmetyki, perfumy). Od wielu już lat Rosja stara się wejść do WTO. Wymaga ... z 40,7 bln USD do 42,7 bln USD. Najszybszy wzrost liczby ludzi bogatych następuje w Chinach i w Indiach. Ich łączny majątek jest większy niż w Europie, a wkrótce przewyższy Stany Zjednoczone. ...
-
Rynek dóbr luksusowych ponad kryzysem
... eksperci Ernst & Young przeanalizowali dane finansowe 21 najważniejszych spółek produkujących kosmetyki i ekskluzywną odzież, biżuterię, zegarki, perfumy, galanterię skórzaną etc. W raporcie ... leki OTC dostępne w drogeriach itp. 126% - prognozowany wzrost konsumpcji dóbr luksusowych w Chinach między 2010 a 2015 rokiem Chiny się stroją Według danych ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 34/2010
... nowych budów niż wskazywały na to prognozy. Poziom zagranicznych inwestycji bezpośrednich w Chinach wzrósł o 29,2 proc. w porównaniu do lipca 2009 r., osiągając wartość 6,9 mld USD. ... elektroniczną i telekomunikacyjną, oferują usługi kosmiczne, produkują też wysokiej jakości kosmetyki i konfekcję. W ostatnich miesiącach stały się największym rynkiem ...
-
Zakupy przez Internet wyprzedziły handel stacjonarny
... o produktach, które mają zamiar kupić lub kupujące online) jest w Indiach (75%), Chinach i Holandii (po 70%). Na tym tle wynik Polski – 62% internautów dokonujących ... najczęściej sprzedawanym przez Internet są: szeroko pojęta odzież, wyposażenie domu oraz kosmetyki. Dynamiczny rozwój handlu internetowego w Polsce stymulowany jest zarówno przez ...
-
Są chętni na luksusowe samochody
... ., a rynkowi luksusowych dóbr osobistych (w tym moda, dodatki skórzane, zegarki, biżuteria, perfumy i kosmetyki) udało się urosnąć o 6 proc. Tylko rynek luksusowych samochodów ma w tym ... roku. Wśród przyczyn hamujących znalazły się: silna pozycja dolara, kryzys giełdowy w Chinach oraz spadek cen ropy. Z badania wynika, że najwięcej osobistych dóbr ...
-
Aliexpress wchodzi do Polski. Co już wiadomo o tym debiucie?
... . lokalnych producentów urządzeń mobilnych, którzy i tak produkują swoje urządzenia w Chinach). Najwięcej w Polsce mogą na tym stracić międzynarodowi gracze. Aliexpress niewątpliwie będzie starał się dominować wśród takich kategorii, jak zegarki, telefony, odzież i kosmetyki. Dla planerów na pewno istotnie wpłynie na planowanie Gwiazdki. W jakim ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 11/2018
... 25 proc. na różne amerykańskie produkty, m.in. zboże, whisky, papierosy, klimatyzatory, kosmetyki, soki owocowe, ubrania, produkty gospodarstwa domowego i łodzie. Zawiera ona również produkty ... eksportera masła - w Nowej Zelandii oraz szybko rosnący popyt na ten produkt w Chinach. Proponuję zwrócić szczególną uwagę na to, że na początku 2018 roku ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2018
... Bliskiego Wschodu. W polu zainteresowania producentów dóbr luksusowych są również milenialsi. W samych Chinach mieszka ich aż 400 mln. Do 2025 r. przedstawiciele generacji Y i Z będą stanowić ... odnoszą ci, którzy mają w swej ofercie zarówno ubrania, buty, biżuterię, kosmetyki, a nawet luksusowe alkohole. Przykładem jest właśnie koncern LVMH, w skład ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 35/2018
... towary importowane z USA, w tym samochody osobowe, alkohol i tytoń, a także na kosmetyki, ryż i węgiel. Należy w amerykańskiej polityce wobec Turcji doszukiwać się także zamiaru ... r/r). Wyprzedziliśmy pod tym kątem USA, ale warto też wiedzieć, że w Chinach milionowe auto z napędem elektrycznym kupiono blisko rok temu. Koniec z żarówkami halogenowymi ...
-
Czy warto postawić na eksport do Chin?
... do zagranicznych produktów spożywczych. Warto nie zniechęcać się i spróbować zainteresować mieszkańców Państwa Środka „polskimi specjałami”. W Chinach nadal jest też spore zapotrzebowanie na importowane kosmetyki oraz biżuterię. A co realnie pomaga w kontaktach biznesowych? Szefowa rynków dalekowschodnich w Ebury podkreśla istotną rolę zatrudnienia ...
-
Dobra luksusowe: czas na strategię cyfrową i zrównoważony rozwój
... sektor osobistych dóbr luksusowych, obejmujący kategorie: ubrania i akcesoria, biżuteria i zegarki, kosmetyki i perfumy. Pozostałe kategorie to: samochody, hotele, prywatne samoloty, luksusowe rejsy, meble i ... połowa zakupów dóbr Fashion & Luxury będzie się odbywała właśnie w Chinach, a do 2030 r. wydatki tamtejszych klientów na takie towary ulegną ...
-
Apple najcenniejszą marką świata 2025
... wartość marek w kategoriach konsumenckich takich jak odzież (0%), żywność i napoje (-1%) oraz kosmetyki do pielęgnacji ciała (-5%) pozostała na niezmienionym poziomie lub ... w roku 2025 odnotował spadek wartości o 2%. Wynika to częściowo z kurczącego się popytu w Chinach. Preferencje konsumentów w tym kraju zmieniły się pod wpływem kontroli przejawów ...
-
TOP 5 wakacyjnych hitów polskiego eksportu
... ślad niemal w każdym kraju na świecie, a asortyment, za który odpowiada, również jest ogromny. Kosmetyki, meble, zabawki czy książki to tylko przykłady. I możemy to wszystko kupować w lokalnych sklepach stacjonarnych, ... Ale jest też całkiem spore grono e-sklepów obecnych w dalszych częściach globu, np. w Stanach Zjednoczonych czy Chinach – mówi ...