eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Poczta Polska: jakość usług w 2011

Poczta Polska: jakość usług w 2011

2012-06-13 00:15

Przeczytaj także: Terminowość przesyłek 2007-2010


fot. mat. prasowe

Udział poszczególnych rodzajów przesyłek zagranicznych w ogólnej liczbie reklamacji

Najmniej reklamacji złożono w zakresie przekazów pocztowych (0,42%)


fot. mat. prasowe

Ogólnopolskie wskaźniki terminowości w roku 2011 dla przesyłek listowych nierejestrowanych priorytet

Wymagane standardy spełniały jedynie skaźniki terminowości dla przesyłek listowych priorytetowych doręczanych w terminie D+3


fot. mat. prasowe

Ogólnopolskie wskaźniki terminowości w roku 2011 dla paczek priorytetowych i ekonomicznych

Wymagane standardy spełniały jedynie wskaźniki terminowości dla paczek ekonomicznych


Do pobrania:

poprzednia  

1 2

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: