eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPoczta Polska: jakość usług w 2011 › Struktura reklamacji powszechnych usług pocztowych w 2011 r.

Poczta Polska: jakość usług w 2011

2012-06-13 00:15

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował najnowszy Raport z badania jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek oraz w zakresie informacji o liczbie i rodzaju zgłoszonych reklamacji a także sposobie ich rozpatrzenia. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Poczta Polska: jakość usług w 2011

fot. mat. prasowe

Struktura reklamacji powszechnych usług pocztowych w 2011 r. 84,88% spraw było związanych z przesyłkami w obrocie krajowym

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: