eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPoczta Polska: jakość usług w 2011 › Udział poszczególnych rodzajów przesyłek zagranicznych w ogólnej liczbie reklamacji

Poczta Polska: jakość usług w 2011

2012-06-13 00:15

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował najnowszy Raport z badania jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek oraz w zakresie informacji o liczbie i rodzaju zgłoszonych reklamacji a także sposobie ich rozpatrzenia. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Poczta Polska: jakość usług w 2011

fot. mat. prasowe

Udział poszczególnych rodzajów przesyłek zagranicznych w ogólnej liczbie reklamacji Najmniej reklamacji złożono w zakresie przekazów pocztowych (0,42%)

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: