eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPoczta Polska: jakość usług w 2011 › Udział poszczególnych rodzajów przesyłek w ogólnej liczbie reklamacji usług powszechnych (kraj)

Poczta Polska: jakość usług w 2011

2012-06-13 00:15

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował najnowszy Raport z badania jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek oraz w zakresie informacji o liczbie i rodzaju zgłoszonych reklamacji a także sposobie ich rozpatrzenia. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Udział poszczególnych rodzajów przesyłek w ogólnej liczbie reklamacji usług powszechnych (kraj) W 2011 r., podobnie jak w roku ubiegłym najwięcej reklamacji uznanych za wniesione w obrocie krajowym dotyczyło listów poleconych

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: