eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Euro 2012 nie wpłynie na wydajność pracy

Euro 2012 nie wpłynie na wydajność pracy

2012-06-12 13:55

Euro 2012 nie wpłynie na wydajność pracy

Wpływ Euro 2012 na wykonywaną pracę © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (4)

Aż 87% Polaków deklaruje, że jest fanami piłki nożnej, ale zainteresowanie mistrzostwami nie powinno odbić się negatywnie na wydajności naszej pracy - wynika z badania ING Cup-o-nomics.

Przeczytaj także: Europejscy kibice a piłka nożna

85% respondentów deklaruje, że podczas mistrzostw będzie pracować tak jak zwykle, a 11 proc. przebadanych mówi, że rozgrywki mogą mieć wręcz pozytywny wpływ na ich pracę, ponieważ będą pracować wydajniej, żeby mieć więcej czasu na oglądanie meczów. Tylko 4 % respondentów deklaruje, że mistrzostwa będą miały niekorzystny wpływ na wykonywaną przez nich pracę, gdyż planują oni odłożyć niektóre sprawy albo nawet zaniedbać swoje obowiązki – wynika z badania „Cup-o-nomics” zrealizowanego na zlecenie ING.

fot. mat. prasowe

Wpływ Euro 2012 na wykonywaną pracę

85% respondentów deklaruje, że podczas mistrzostw będzie pracować tak jak zwykle


W przypadku 88% respondentów mistrzostwa nie wpłyną na to ile będą pracować. Z tego powodu tylko 5% osób chce wziąć urlop, a zaledwie 6% planuje wcześniej wychodzić z pracy. Jeśli jednak pod uwagę weźmiemy płeć uczestników badania, to okazuje się, że ze względu na mecze swój czas pracy skróci 16% mężczyzn i tylko 7% kobiet. Jeden na stu respondentów weźmie urlop, żeby uciec przed zamieszaniem związanym z rozgrywkami.

fot. mat. prasowe

Wpływ Euro 2012 na czas pracy

W przypadku 88% respondentów mistrzostwa nie wpłyną na to ile będą pracować


- Z badania ING Cup-o-nomics wynika, że wiara w pozytywny wpływ mistrzostw na pracę jest szczególnie silna u osób, które czuły się komfortowo lub bardzo komfortowo ze swoim poziomem oszczędności (25% wskazań na pozytywny wpływ). Te osoby częściej deklarowały chęć obejrzenia prawie wszystkich meczów i były skłonne więcej poświęcić za możliwość oglądania na żywo meczu Polski i finału mistrzostw – powiedział Grzegorz Ogonek, ekonomista ING Banku Śląskiego.

Mistrzostwa nie powinny uszczuplić też naszych oszczędności, Polacy na strój i gadżety niezbędne do kibicowania naszej reprezentacji są w stanie wydać przeciętnie 19 euro. Wynika z tego, że przy średniej europejskiej na poziomie 14 euro jesteśmy dość rozrzutni, ale brakuje nam do hojności Rosjan (30 euro) i Irlandczyków (28 euro). Wśród najmniej wydających kibiców są Szwedzi (7%), Duńczycy (7%) i Holendrzy (4 euro).

 

1 2

następna

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: