CRM dla prawników
2004-12-08 00:04
Przeczytaj także: Prosty CRM dla MSP
Nowa wersja programu wyposażona jest w specjalnie skonfigurowaną bazę danych uwzględniającą specyfikę pracy kancelarii prawnych."Kancelarie prawne posiadają swoisty charakter pracy, w której nacisk położony jest na bieżącą obsługę klientów, a nie jak to ma miejsce w przypadku innych branż na marketing i sprzedaż. Stąd też, typowa konfiguracja programu jest dla prawnika mało przydatna, natomiast bardzo ważne jest raportowanie bieżącej sytuacji oraz zarządzanie dokumentami. Staraliśmy się, aby nowa konfiguracja naszego produktu odpowiadała takim założeniom" - powiedział, Maciej Stanusch, Prezes Zarządu Clix Software.
Specjalna wersja OKAY CRM powstała przy współpracy z kilkoma znanymi w branży kancelariami prawnymi. Dzięki tak przygotowanemu programowi kancelaria może:
- dokładnie śledzić czas poświęcony klientom (możliwość tworzenia zestawień czasu pracy),
- skrócić czas potrzebny na wyszukiwanie informacji i dokumentów związanych z klientem,
- zwiększyć efektywność pracy poprzez automatyzację czynności i eliminację zbędnych czynności administracyjnych oraz szybszy kontakt z klientami (wszystkie dane kontaktowe "pod ręką"),
- utrzymywać ciągły kontakt z klientami,
- zmniejszyć skutki rotacji pracowników – informacje o klientach nie są już tracone bezpowrotnie, np. wraz z odejściem pracownika z firmy.
Program jest dostępny w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Przeznaczony jest dla 1-10 użytkowników.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?
-
Sztuczna inteligencja w polskich firmach. Ciągle niewykorzystany potencjał?
-
Outsourcing IT, Salesforce i Agile, czyli najlepsze rozwiązania dla biznesu
-
CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?
-
Nierzetelny jak polski handlowiec?
-
Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1
-
Informatyzacja firmy jest koniecznością
-
3 główne trendy na rynku CRM
-
Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce