Zadowoleni użytkownicy komórek
2004-11-02 00:16
Przeczytaj także: Jakie telefony komórkowe dla biznesu?
Największym powodem do zadowolenia okazują się nowe możliwości telefonów komórkowych, szczególnie w kwestii ułatwienia wpisywania wiadomości tekstowych oraz aplikacji internetowych. Dodatkowo na poprawę nastrojów użytkowników także wpłynęła kwestia poprawionego designu telefonów oraz znaczne ograniczenie ich wagi.W badaniu mierzono poziom satysfakcji klientów, którzy posiadali "komórkę" co najmniej dwa lata, opierając się na pięciu kluczowych czynnikach wpływających na ogólny odbiór jakości telefonów. Dla ankietowanych najważniejsze okazały się: funkcjonalność (27%), trwałość (23%), wygląd zewnętrzny (19%), wydajność baterii (16%) i łatwość operowania (15%).
Średnia cena zakupu "komórki" w 2004 r wynosiła 99USD i była wyższa niż w roku poprzednim (88USD). Cena ta wzrosła po raz pierwszy od 1999r. Średni czas wymiany telefonu komórkowego to 18 miesięcy.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
Pralki znikają z polskich domów. Ponad połowa rodaków ma zmywarkę
-
Telefon komórkowy Bemi TOK bez dostępu do internetu
-
Czy nowy iPhone 15 obniży ceny starszych generacji?
-
Naprawa smartfona bywa ryzykowna. Jak się chronić?
-
Więcej Polaków ma telefon komórkowy niż pralkę
-
Jedna ładowarka do wszystkich urządzeń mobilnych już od 2024 roku
-
Gigaset prezentuje model GL7 z obsługą sieci 4G
-
Debiutuje myPhone Halo A
-
Czy łatwo sprzedać i warto kupić odnowiony smartfon?