Konkurs dla programistów
2004-09-14 12:15
Przeczytaj także: Grant dla uniwersytetu
Konkurs ma na celu sprawdzenie wiedzy programistów w zakresie technologii .NET. Rozgrywka przeznaczona jest dla każdego, kto zajmuje się zawodowo, lub po prostu interesuje programowaniem. Uczestnicy, w dniach 15-19 listopada (zaproponowane zostaną 3 terminy), będą odpowiadać na 60 testowych pytań wielokrotnego wyboru dotyczących platformy .NET.Przed rozpoczęciem konkursu, od 13 września b.r., Microsoft będzie udostępniał materiały pomocnicze dla uczestników Mistrzostw na swoich stronach internetowych. Ponadto, każdy kto zarejestruje się wcześniej, będzie otrzymywał biuletyn konkursowy zawierający dodatkowe informacje pozwalające przygotować się do testu.
Uczestnicy, w zależności od ilości zdobytych punktów, otrzymają tytuły i certyfikaty: adepta.net, za co najmniej 31% prawidłowych odpowiedzi, praktyka.net – za 51%, eksperta.net – za 71% oraz mistrza.net – za 91% dobrych wskazań.
Trzy najlepsze osoby zostaną uhonorowane tytułem arcymistrza.net oraz otrzymają certyfikaty potwierdzające wysoki poziom wiedzy. Microsoft oraz firmy APN Promise, Auto Żoliborz oraz Dell Sp. z o.o. przygotowali dla nich również cenne nagrody: samochód Opel Astra III za pierwszą lokatę, laptop Dell D800 za drugą oraz konsolę Xbox z zestawem gier za trzecią. Oprócz tego stu uczestników, którzy zarejestrują się jako pierwsi otrzyma roczne prenumeraty magazynu komputerowego CHIP.
Dla trójki najlepszych, spośród uczestników, którzy nie ukończyli 18 roku życia Microsoft przygotował nagrody specjalne – roczne stypendia w wysokości 1000 złotych miesięcznie za pierwsze miejsce, 600 złotych za drugie oraz 400 złotych za trzecie.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Brand phishing w I kw. 2024. Cyberprzestępcy podszywają się pod Airbnb
-
Marka Microsoft najczęściej wykorzystywana przez hakerów
-
Hakerzy podszywają się pod Walmart, Microsoft i Wells Fargo
-
Veeam Backup for Microsoft 365 z nowymi funkcjami
-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie
-
Walmart, DHL i Microsoft - pod te marki najchętniej podszywają się hakerzy
-
Rządy coraz częściej pytają Apple i Google o dane użytkowników
-
Phishing zmienił cel. Pod jaką markę podszywają się teraz cyberprzestępcy?
-
Brand phishing atakuje. W III kw. 2022 na celowniku najczęściej DHL