Muzeum banerów
2004-08-24 01:03
Przeczytaj także: Nowość w reklamie internetowej
Jak się okazuje, podobnie jak reklamy telewizyjne, również banery mają swoich zagorzałych fanów. Niewątpliwe należy do nich projektantka stron internetowych z Toronto, Tari Akpodiete. To właśnie ona stworzyła sieciowe muzeum banerów, które – jak przyznaje - ma być źródłem inspiracji dla twórców, ale równocześnie jest wyrazem jej obsesyjnego hobby. W zbiorach znalazło się bowiem aż 15 tys. banerów wszelkich typów.Autorka strony twierdzi, że analiza banerów pomaga w tworzeniu nowych pomysłów, zwłaszcza, że banery często są dopasowane stylistycznie do stron, na których zostały umieszczone. Dlatego BannerReport.com może być traktowane jako przegląd różnych trendów projektowych w internecie.
Jak oglądamy wideo w Internecie?
oprac. : 4Press





7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem
