Muzeum banerów
2004-08-24 01:03
Przeczytaj także: Nowość w reklamie internetowej
Jak się okazuje, podobnie jak reklamy telewizyjne, również banery mają swoich zagorzałych fanów. Niewątpliwe należy do nich projektantka stron internetowych z Toronto, Tari Akpodiete. To właśnie ona stworzyła sieciowe muzeum banerów, które – jak przyznaje - ma być źródłem inspiracji dla twórców, ale równocześnie jest wyrazem jej obsesyjnego hobby. W zbiorach znalazło się bowiem aż 15 tys. banerów wszelkich typów.Autorka strony twierdzi, że analiza banerów pomaga w tworzeniu nowych pomysłów, zwłaszcza, że banery często są dopasowane stylistycznie do stron, na których zostały umieszczone. Dlatego BannerReport.com może być traktowane jako przegląd różnych trendów projektowych w internecie.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
Internet i Mobile 2003
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
-
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
-
Rynek reklamy napędzany przez online
-
Google udostępnia Moje Centrum Reklam
-
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?