eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacje › Pozycjonowanie stron WWW

Pozycjonowanie stron WWW

2004-08-11 20:51

Przeczytaj także: Pozycjonowanie: abonament czy płatność za pozycję fraz?



Oczywiście, jeżeli nie mamy czasu ani know how aby samodzielnie zająć się SEO możemy skorzystać z płatnego wyszukiwania.

Według ekspertów to właśnie płatne wyszukiwanie (paid search) będzie jednym z dominujących trendów w 2004 roku w Internecie.

Oferta witryn w zakresie pozycjonowania staje się coraz bogatsza. Możemy wykupić specjalne linki, które umożliwiają modyfikację tytułu i opisu strony (niezależnie od tego, co jest zapisane w meta tagach). Linki mogą być również specjalnie wyróżnione w katalogu i wynikach wyszukiwania (kolor, wytłuszczenie czcionki). Powszechne stały się już boxy reklamowe przy wynikach wyszukiwania, płatne linki czy takie tradycyjne formy reklamy jak na przykład bannery.

Możemy zdecydować się na reklamę P4P, która oparta jest na wykupieniu reklamy do wybranych słów kluczowych i płaceniu za pozycję, na której pojawi się ona w wynikach wyszukiwania.

W najbliższych latach hitem może stać się personalizowane wyszukiwanie. Będzie to możliwe dzięki bogatym bazom danych o użytkownikach wyszukiwarek, którymi dysponuje na przykład Yahoo! możliwości określenia bardzo dokładnie grupy docelowej, do której chcemy skierować swoje produkty etc. Czyli wykupując reklamę na wyszukiwarce będziemy mogli nie tylko określić frazy, przy których reklama ma się pojawić, ale również to, z jakiego regionu pochodzi użytkownik i jakie ma np. dochody.

Potencjał wyszukiwarek rośnie, a reklama na ich witrynach jest jednym z najszybciej rosnących form reklamy w Internecie w ciągu ostatnich miesięcy.

Obecność w wynikach wyszukiwania i wszelkie działania, które pozwalają nam tam dotrzeć to doskonałe rozwiązanie dla marketerów, którzy znają unikalny język konsumentów, znają jego potrzeby i co jest bardzo ważne, jeżeli decydujemy się na SEO, znajduje to swoje odzwierciedlenie na stronie internetowej. Pozycjonowanie może być kosztowne zarówno pod względem czasu jak i nakładu kosztów (szczególnie płatne wyszukiwanie). Ale czy firmy jest tak naprawdę stać na to, aby nie być w jakikolwiek sposób obecnym w wyszukiwarkach?
W świetle wzrastającej z każdą minutą liczby stron, brak mechanizmów wyszukiwania może być równoznaczny ze śmiercią strony, szczególnie, jeżeli w żaden inny sposób nie komunikujemy jej adresu.

poprzednia  

1 2 3

oprac. : Ewelina Chlebińska / HYPERmedia HYPERmedia

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: