2010-02-09 13:15
Przeczytaj także: Rozwija się rynek napojów prozdrowotnych
PepsiCo kontynuuje zmiany swoich produktów w ramach Frito Lay, dostosowując ofertę do rosnących oczekiwań konsumentów w dziedzinie zdrowia i walorów dietetycznych. W 2010 roku firma zainwestuje ponad 20 milionów euro w budowę centrum badawczego w Hamburgu, którego zadaniem jest opracowywanie nowych receptur przekąsek na potrzeby rynku europejskiego.oprac. : Handel-Net.pl
Rynek napojów rośnie wolniej
Sektor spożywczy a łączenie produktów
Rynek spożywczy 2008: produkty luksusowe
Te sieci handlowe mają najlepszą ofertę ze zdrową żywnością
Zachowania konsumentów: tania czy zdrowa żywność?
Wydatki na zdrową żywność wzrosły w czasie pandemii
Czy pandemia to dobry czas na zdrowe odżywianie?
Promocja zdrowego stylu życia jako elementu zrównoważonego rozwoju
Ipsos Food Trends: zdrowe odżywianie coraz bardziej w modzie
Posiadam małą kręgielnię i chcę w niej wprowadzić sprzedaż napojów i przekąsek takich jak cola, soki, woda oraz chipsy, paluszki i ciastka. ...
Mam pracownicę, która obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim. Czy mogę w takim przypadku zaliczyć fakturę z napojami do kosztów firmy?
Od lipca wyższe wypłaty rent i emerytur
Raty kredytów rosną dużo szybciej niż ceny najmu
Branża eventowa ruszyła z impetem, ale ma 360 mln zł zaległości
Ceny ubezpieczenia OC zaskakują
Jak bardzo opłaca się praca w gamedev? Wynagrodzenia od 6 tys. brutto
EUR/CHF poniżej parytetu
Sprzedaż mieszkań spadła