Dyrektorzy w internecie
2003-10-06 11:37
Przeczytaj także: Zarządzanie firmą w czasach kryzysu to wyzwanie
Z pośród 2800 ankietowanych 38% stwierdziło, że najważniejszym i jedynym źródłem informacji związanych z prowadzonym biznesem jest dla nich internet.Na drugim miejscu znalazła się prasa codzienna i gazety biznesowe, które wybrało 26% respondentów. Internet cieszy się jednak większym zaufaniem, ponieważ aż 51% badanych określiło sieć jako świetne źródło przydatnych informacji. Prasę oceniło tak tylko 22% pytanych.
Dodatkowo przeszukiwanie internetu zbiera ankietowanym coraz więcej czasu. 59% respondentów stwierdziło, że na rzecz korzystania z sieci skróciło czas poświęcony czytaniu prasy, 48% odniosło się tak do telewizji, a 46% do radia.
oprac. : Wiktor Jaranowski / CentrumPrasowe.net
Przeczytaj także
-
Skąd czerpiemy wiadomości z kraju i ze świata?
-
Uppies czy oldschoolowiec? Sprawdź, jak konsumujesz media
-
Wypalenie zawodowe kierownika produkcji
-
Menedżer a czas pracy
-
Ulubione media polskich przedsiębiorców
-
Kobieta-szef budzi strach
-
Prasa, radio, Internet: media komplementarne?
-
Kadra kierownicza poszukiwana w 2009 r.
-
Dodatek za nadgodziny także dla kierownika?