eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Ulubione media polskich przedsiębiorców

Ulubione media polskich przedsiębiorców

2011-09-19 00:10

Ulubione media polskich przedsiębiorców

Ulubione stacje telewizyjne według badania © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (3)

Portal internetowy Firmy.net przeprowadził wśród przedstawicieli zarejestrowanych w nim przedsiębiorstw ankietę, dotyczącą preferencji związanych z korzystaniem z mediów. Respondenci wskazali, że najczęściej odwiedzają portal Onet.pl, oglądają TVN, czytają Gazetę Wyborczą i słuchają radia RMF FM.

Przeczytaj także: Prasa, radio, Internet: media komplementarne?

fot. mat. prasowe

Ulubione stacje telewizyjne według badania

Ulubione stacje telewizyjne według badania


Portal Firmy.net wśród przedstawicieli przedsiębiorstw w nim zarejestrowanych przeprowadził ankietę, mającą na celu zbadanie ich preferencji medialnych. Badaniem zostało objętych 1468 osób, reprezentujących swoje firmy. Wśród portali informacyjnych, cieszących się u badanych największą popularnością, są Onet.pl, na który wskazało 30,5% respondentów oraz Wirtualna Polska z 20,6% wskazań.

fot. mat. prasowe

Ulubione rozgłośnie radiowe

Ulubione rozgłośnie radiowe


Najchętniej oglądaną telewizją wśród polskich przedsiębiorców jest TVN, który został wskazany przez 44,7% badanych. Na kolejnych miejscach plasują się Polsat i TVP 1, które cieszą się sympatią odpowiednio 8% i 6,8% ankietowanych. Ciekawostką w badaniu jest fakt, że dokładnie połowa ankietowanych ogląda telewizyjne regionalne serwisy informacyjne, druga zaś nie ma tego w zwyczaju.

fot. mat. prasowe

Ulubione dzienniki wg badania

Ulubione dzienniki wg badania


W prasie niepodzielnie prym wiedzie Gazeta Wyborcza, która jest ulubionym dziennikiem aż 35,1% respondentów. Na drugim miejscu, z wynikiem 8,2%, znajduje się Rzeczpospolita. Najczęściej słuchanymi stacjami radiowymi, według polskich przedsiębiorców, są RMF FM, na które wskazało 25,5% badanych, Radio Zet z wynikiem 16,9% oraz Polskie Radio Program III, które cieszy się sympatią 13,8% badanych.

Przeprowadzone przez nas badanie miało na celu wysondowanie, które media cieszą się największą popularnością wśród polskich przedsiębiorców. Przekrój firm, które wzięły udział w naszej ankiecie zbliżony jest do jego układu w skali całego kraju, dlatego też jesteśmy przekonani, że zebrana próba odzwierciedla tendencje ogólnokrajowe w tym temacie - mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG.

Informacje o badaniu
W badaniu wzięło udział 1468 przedsiębiorstw, najwięcej z sektora MŚP, które w badaniu reprezentują aż 98% całej próby.

oprac. : Kamila Urbańska / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: