Brytyjczycy kochają SMS-y
2003-10-06 00:47
Przeczytaj także: 12 powodów, dla których warto stosować sms-y w e-commerce
Pomimo coraz większych możliwości, jakie dają telefony komórkowe, popularność SMS-ów stale rośnie. O ile w ubiegłym roku 17% ankietowanych przyznało, że wiadomości tekstowe są dla nich podstawową zaletą korzystania z telefonu, to w najnowszym badaniu ten odsetek wzrósł do 29%.Treść wysyłanych informacji jest przeróżna i chwilami szokująca: aż 27% ankietowanych przy pomocy SMS-a zerwało z partnerem. Blisko 40% badanych przyznało się do wysyłania wiadomości o tematyce erotycznej.
Ciekawe, czy wszystkie intymne informacje trafiły pod właściwy adres – 27% osób biorących udział w sondzie przyznało, że zdarzyło im się wysłać SMS-a pod zły numer.
W badaniu "Mobile Choice" wzięło udział 1000 osób.
Przeczytaj także
-
Wiadomości tekstowe SMS. Skąd ich niesłabnąca popularność?
-
SMS. Król komunikacji
-
Jak polskie firmy wykorzystują potencjał komunikacji SMS?
-
"Komunikacja SMS w Polsce 2016" - startuje jubileuszowa edycja badania
-
Jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej?
-
Marketing SMS: w Polsce ma to duży sens
-
Komunikacja SMS lubiana przez Polaków
-
Ruszyła czwarta edycja badania Komunikacja SMS w Polsce
-
Ruszyła trzecia edycja badania Komunikacja SMS w Polsce