Reklama w telewizji II 2008
2008-03-11 02:02
Przeczytaj także: Reklama w telewizji 2007
Polsat zarobił na reklamach w lutym 2008 r. 162,79 mln zł, czyli o 44,08 proc. więcej niż w lutym 2007 r. Na drugim miejscu, pod względem wpływów reklamowych, znalazł się TVN ze 137,66 mln zł (wzrost o 3,97 proc.).Spośród stacji Telewizji Polskiej najwięcej zarobiła TVP1 - 101,37 mln zł (wzrost o 4,36 proc.). Wpływy TVP2 wyniosły 63,81 mln zł (spadek o 7,51 proc.), a TVP Info - 7,39 mln zł (wzrost o 49,32 proc.).
TV Puls zarobił na reklamach 20,21 mln zł (wzrost o 377,34 proc.). Natomiast Czwórka miała 11,83 mln zł wpływów z reklam (spadek o 39,51 proc.).
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
-
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
-
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
-
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.