eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklama w telewizji II 2008

Reklama w telewizji II 2008

2008-03-11 02:02

W lutym 2008 r. największe wpływy reklamowe miała telewizja Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Przeczytaj także: Reklama w telewizji 2007

Polsat zarobił na reklamach w lutym 2008 r. 162,79 mln zł, czyli o 44,08 proc. więcej niż w lutym 2007 r. Na drugim miejscu, pod względem wpływów reklamowych, znalazł się TVN ze 137,66 mln zł (wzrost o 3,97 proc.).

Spośród stacji Telewizji Polskiej najwięcej zarobiła TVP1 - 101,37 mln zł (wzrost o 4,36 proc.). Wpływy TVP2 wyniosły 63,81 mln zł (spadek o 7,51 proc.), a TVP Info - 7,39 mln zł (wzrost o 49,32 proc.).

TV Puls zarobił na reklamach 20,21 mln zł (wzrost o 377,34 proc.). Natomiast Czwórka miała 11,83 mln zł wpływów z reklam (spadek o 39,51 proc.).

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: