Materiały budowlane: marka istotna dla 55% Polaków
2007-10-11 12:26
Przeczytaj także: Polacy lubią małe sklepy
fot. mat. prasowe
Czy kiedykolwiek kupował Pan/Pani materiały budowlano-wykończeniowe?
Z badań, które On Board PR przeprowadził wspólnie z PBS DGA wynika, że w procesie decyzyjnym aktywnie uczestniczy aż 76% kobiet. To dużo, jeśli wziąć pod uwagę, że wiele marek budowlanych zdaje się tkwić w przekonaniu, że ich odbiorcami są głównie mężczyźni. Dają temu wyraz w tematyce i klimacie działań komunikacyjnych, które prowadzą. Mężczyźni faktycznie mają w tym względzie niewielką przewagę, ale raczej symboliczną - w podejmowaniu decyzji bierze udział 85% z nich. Oczywiście wyniki nie mówią nic o przebiegu procesu decyzyjnego. Można jednak zakładać, że (zwłaszcza w przypadku materiałów wykończeniowych) Panie rzeczywiście mają dużo do powiedzenia.
W raporcie znalazły się też wyniki badania znaczenia marki producenta podczas podejmowania decyzji o zakupie materiałów remontowo-wykończeniowych. Większość Polaków (55%) jest zgodna co do tego, że marka ma dla nich znaczenie. Cześć (łącznie 32%) jest jednak innego zdania, sceptycznie podchodząc do markowości jako atutu.
fot. mat. prasowe
Znaczenie marki producenta przy wyborze materiałów budowlano-wykończeniowych.
1 2
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Zakupy online: potencjał niekupujących
-
E-commerce kontra zakupy tradycyjne
-
Zakupy online: ważna jakość produktów i oszczędność czasu
-
Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze
-
Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?
-
Polski konsument a zakupy: cena ważna dla 95% Polaków
-
Konsumenci i podejmowanie decyzji
-
Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach
-
Zakupy spożywcze robimy z listą w ręku