Materiały budowlane: marka istotna dla 55% Polaków
2007-10-11 12:26
Aż 55% Polaków kupując materiały budowlano-wykończeniowe kieruje się opiniami pracowników sklepu - wynika z raportu "Marka budowlana - jak zdobyć klienta" firmy doradczej On Board PR przygotowanego na podstawie badań opinii publicznej zrealizowanych przez PBS DGA. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Czy kiedykolwiek kupował Pan/Pani materiały budowlano-wykończeniowe? Czy kiedykolwiek kupował Pan/Pani materiały budowlano-wykończeniowe?
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?