eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyMateriały budowlane: marka istotna dla 55% Polaków › Klienci: znaczenie źródeł informacji o materiałach budowlano-wykończeniowych.

Materiały budowlane: marka istotna dla 55% Polaków

2007-10-11 12:26

Aż 55% Polaków kupując materiały budowlano-wykończeniowe kieruje się opiniami pracowników sklepu - wynika z raportu "Marka budowlana - jak zdobyć klienta" firmy doradczej On Board PR przygotowanego na podstawie badań opinii publicznej zrealizowanych przez PBS DGA. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Materiały budowlane: marka istotna dla 55% Polaków

fot. mat. prasowe

Klienci: znaczenie źródeł informacji o materiałach budowlano-wykończeniowych. Klienci: znaczenie źródeł informacji o materiałach budowlano-wykończeniowych.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: