eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marka budowlana
  • Materiały budowlane: marka istotna dla 55% Polaków

    Materiały budowlane: marka istotna dla 55% Polaków

    12:26 11.10.2007

    ... opiniami pracowników sklepu - wynika z raportu "Marka budowlana - jak zdobyć klienta" firmy doradczej On Board PR przygotowanego na podstawie badań opinii ... o zakupie materiałów remontowo-wykończeniowych. Większość Polaków (55%) jest zgodna co do tego, że marka ma dla nich znaczenie. Cześć (łącznie 32%) jest jednak innego zdania, sceptycznie ... WIĘCEJ

    Tematy: materiały budowlane, preferencje konsumentów, badania konsumentów, preferencje zakupowe


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: