eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Kto klika w linki sponsorowane

Kto klika w linki sponsorowane

2006-03-15 12:09

Przeczytaj także: Internauci krytyczni wobec reklamy w sieci


Popularność i powszechność linków sponsorowanych wynika m.in. z tego, że są one pozytywnie odbierane i przydatne dla użytkowników wyszukiwarek. Ponad 55 proc. ankietowanych ocenia strony, które otwierają się po kliknięciu na link sponsorowany jako przydatne (zawsze - 3,2 proc., często - 7,6 proc., czasami - 46,6 proc.).

"Cieszy fakt, że większość internautów raczej pozytywnie ocenia przydatność stron wyświetlanych po kliknięciu na link sponsorowany. To dobrze świadczy o tej formie reklamy" - mówi Artur Banach z NetSprint.pl. "Z kolei informacja, że dla niektórych użytkowników internetu strony te okazują się nieprzydatne, pokazuje, jak ważne jest właściwe dopasowanie słów kluczowych do rzeczywistej zawartości witryny" - dodaje Sylwia Szmalec z Gemius SA.

fot. mat. prasowe

Jak często strony, które otwierają się po kliknięciu na linki sponsorowane, ocenia Pan(i) jako przyd

Jak często strony, które otwierają się po kliknięciu na linki sponsorowane, ocenia Pan(i) jako przydatne?


Prezentacja wyników wyszukiwania - preferencje internautów i opinie klientów, luty 2006.N=1 622
NBP: mniejszy deficyt

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: