Kto klika w linki sponsorowane
2006-03-15 12:09
Przeczytaj także: Internauci krytyczni wobec reklamy w sieci
Popularność i powszechność linków sponsorowanych wynika m.in. z tego, że są one pozytywnie odbierane i przydatne dla użytkowników wyszukiwarek. Ponad 55 proc. ankietowanych ocenia strony, które otwierają się po kliknięciu na link sponsorowany jako przydatne (zawsze - 3,2 proc., często - 7,6 proc., czasami - 46,6 proc.).
"Cieszy fakt, że większość internautów raczej pozytywnie ocenia przydatność stron wyświetlanych po kliknięciu na link sponsorowany. To dobrze świadczy o tej formie reklamy" - mówi Artur Banach z NetSprint.pl. "Z kolei informacja, że dla niektórych użytkowników internetu strony te okazują się nieprzydatne, pokazuje, jak ważne jest właściwe dopasowanie słów kluczowych do rzeczywistej zawartości witryny" - dodaje Sylwia Szmalec z Gemius SA.
fot. mat. prasowe
Jak często strony, które otwierają się po kliknięciu na linki sponsorowane, ocenia Pan(i) jako przyd
Jak często strony, które otwierają się po kliknięciu na linki sponsorowane, ocenia Pan(i) jako przydatne?
Prezentacja wyników wyszukiwania - preferencje internautów i opinie klientów, luty 2006.N=1 622

oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl