eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media XI 2015

Najczęściej cytowane media XI 2015

2015-12-18 14:35

Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media X 2015


Radio


Na lidera wśród stacji radiowych wysunęło się RMF FM dzięki publikacjom na temat bieżących spraw politycznych. Na kolejnym miejscu znalazło się Radio ZET, a za nim stacja PR3 w związku ze sporem na temat sztuki „Śmierć i dziewczyna”.

Portale internetowe


Najpopularniejszym portalem w listopadzie został portal wpolityce.pl, kolejne miejsca zajmuje onet.pl oraz tvn24.pl.

Media ekonomiczne


Dziennik Gazeta Prawna ponownie obroniła pierwsze miejsce wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych, wyprzedzając Puls Biznesu oraz Forbes.

Media regionalne


Wśród mediów regionalnych dominowały cytaty z Radia Kraków, które wyprzedziło Radio Szczecin oraz Radio Gdańsk.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

Pozycję lidera zajmuje stacja RMF FM przed Radiem ZET


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

Wśród portali internetowych zwyciężył wpolityce.pl przed onet.pl


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media ekonomiczne

Na pierwszym miejscu w zestawieniu ponownie znalazł się Dziennik Gazeta Prawna


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Wśród mediów regionalnych najczęściej powoływano się na Radio Kraków


Informacje o badaniu


Badanie przeprowadzono na podstawie 4 478 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 30 listopada 2015 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 536 razy (2 961 razy w prasie, 891 w telewizji i 684 w radio).

Analiza obejmuje ponad 1000 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).

Badanie nie obejmuje cytowań, opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.


poprzednia  

1 2

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: