CRM w Magellanie
2003-03-14 10:47
Przeczytaj także: CRM również w wierzytelnościach
"Poszukiwaliśmy elastycznego systemu informatycznego, który spełni większość naszych oczekiwań i potrzeb. Nie chcieliśmy dopasowywać przedsiębiorstwa do systemu, potrzebowaliśmy systemu, który dopasuje się do nas. Funkcjonalność i możliwość dostosowania systemów TETY do naszych potrzeb zadecydowała o wyborze tego właśnie oprogramowania" – mówi Paweł Sobieszuk Dyrektor Handlowy Magellan Sp. z o.o.Dzięki instalacji systemu TETA_CRM, spółka Magellan będzie mogła efektywnie zarządzać relacjami z klientami. Aplikacja usprawni również pracę wszystkich działów mających wpływ na obsługę klientów: marketing, sprzedaż, serwis i wsparcie techniczne oraz call center.
TETA_Controlling jest narzędziem analitycznym, które pozwala obniżyć ryzyko związane z procesem podejmowania decyzji. System zapewni lepszy dostęp do informacji zarządczej, uzyskanie jasnych podstaw do podjęcia decyzji biznesowych, możliwość samodzielnej analizy danych w nieskomplikowany sposób.
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl
Przeczytaj także
-
Sztuczna inteligencja w polskich firmach. Ciągle niewykorzystany potencjał?
-
Outsourcing IT, Salesforce i Agile, czyli najlepsze rozwiązania dla biznesu
-
CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?
-
Nierzetelny jak polski handlowiec?
-
Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1
-
Informatyzacja firmy jest koniecznością
-
3 główne trendy na rynku CRM
-
Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce
-
Najważniejsze trendy w e-commerce