eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › 4 lata Agawa.pl

4 lata Agawa.pl

2003-02-26 00:09

4 lata Agawa.pl

4 lata Agawa.pl © fot. mat. prasowe

Firma AGAWA.PL Sp. z o.o. kończy 4 lata swojej działalności. Rynek uległ zmianie. Konkurencja się rozrosła. Co jednak zmieniło się w jednym z krajowych sklepów internetowych www.agawa.pl przez ten okres?

Przeczytaj także: A jednak kupują online

Na dzień dzisiejszy założycielka sklepu - Firma AGAWA.PL Sp. z o.o. jest jedną z prężniej rozwijających się firm na rynku polskim. Poczynając od roku 1999, kiedy to po raz pierwszy weszła do świata internetu, jej obroty, ilość klientów oraz odwiedzających stronę www.agawa.pl wciąż pną się w górę.

W porównaniu do pierwszego roku działalności firmy jej obroty wzrosły w sumie o 2360%. W samym 2001 roku wzrost, który wyniósł cca 400% w porównaniu do roku poprzedniego. Jaki wzrost osiągnie w roku 2003? Zobaczymy.

Głównych założeniem Zarządu, w momencie zakładania Spółki była sprzedaż internetowa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Na dzień dzisiejszy cel ten został osiągnięty. Wprawdzie dystrybucja towarów sklepu odbywa się nie tylko drogą internetową, jednakże jej większy obrót przypada na tę właśnie formę sprzedaży.

Pozainternetowa forma handlu była wynikiem potrzeb rynku polskiego, który jeszcze niezbyt wciągnięty w tajniki internetu obawiał się tej metody robienia zakupu. Z czasem jednak, gdy dotychczasowi klienci sklepu www.agawa.pl przekonali się o całkowitym bezpieczeństwie swoich transakcji i danych osobowych, ich zaangażowanie w zamówienia przez internet znacznie wzrosło.

Konkursy, możliwość zarobku, wortal dyskusyjno-specjalistyczny www.druknet.pl - to tylko niektóre dodatki do sklepu WWW.AGAWA.PL .

Tutaj nie kolory, wielość bannerów wpływają na dobrą ocenę strony, lecz częstość zmian, promocji, rożnego rodzaju akcji marketingowych oraz przede wszystkim poruszanie się po sklepie, oraz dokonywanie w nim zakupów decydują o pozytywnym nastawieniu klientów i gości, którzy mogą być pewni, iż dokonywane zakupy będą tym, co widzieli na stronie.

Ponadto w każdym momencie klienci mogą skorzystać z bezpłatnych porad Product Managera, lub też zapoznać się z tekstami szczegółowo opisującymi działalność sklepu. Dodatkowo mogą oni zapoznać się z aktywnością firmy na Targach Międzynarodowych, natomiast w wolnych chwilach spróbować swojego szczęścia w konkursach w organizowanych.

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: sklepy internetowe, agawa.pl
ComArch-CDN dla MŚP

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: