eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › wizerunek pracodawcy
  • Targi pracy odpowiedzią na niedobór kompetencji?

    Targi pracy odpowiedzią na niedobór kompetencji?

    ... pracy. Z badań przeprowadzonych przez Hays Poland wynika, że zabiegiem służącym rozwiązywaniu problemu niedoboru kompetencji jest dziś przede wszystkim wzmacnianie marki pracodawcy. Takie rozwiązanie stosuje co trzecia z przebadanych firm. Jednym z przejawów aktywności na tym gruncie jest uczestnictwo w targach pracy, które jest niewątpliwie ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek pracodawcy, wizerunek marki, rekrutacja pracowników, employer branding
  • Dlaczego warto inwestować w employer branding?

    Dlaczego warto inwestować w employer branding?

    ... swoich potrzeb i chcą pracować w firmach, w których mogą je zaspokajać. Zazwyczaj decyzja o podjęciu zatrudnienia u danego pracodawcy jest poprzedzona weryfikowaniem opinii na jego temat. Takie aspekty jak wizerunek firmy, stabilność zatrudnienia, możliwość rozwoju i atmosfera pracy będą dużym atutem organizacji w walce o utalentowanych pracowników ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, rekrutacja, zarządzanie firmą, budowanie wizerunku pracodawcy
  • 4 ważne aspekty employer brandingu

    4 ważne aspekty employer brandingu

    ... , tym większe szanse na zbudowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy. Warto mieć na względzie, że firma nie działa w próżni komunikacyjnej – przeciwnie – w dobie mediów społecznościowych kandydaci wymieniają się opiniami na temat danej firmy online. O ile jednak dbałość o zewnętrzny wizerunek jest dla wielu pracodawców oczywistością, do ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, rekrutacja, zarządzanie firmą, budowanie wizerunku pracodawcy
  • Candidate experience to już za mało

    Candidate experience to już za mało

    ... da im najwięcej. Jak zbudować wizerunek pracodawcy, dla którego nadrzędną wartością jest człowiek? Wygląda na to, że nadszedł już najwyższy czas na wdrożenie strategii bazującej na kreowaniu pozytywnego doświadczenia pracowników, czyli employee experience. Wizerunek firmy z perspektywy pracownika Pracodawcy muszą dziś nie tylko obserwować rynek ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, rynek pracownika, employer branding, candidate experience
  • Czy brak zaufania do szefa jest normą?

    Czy brak zaufania do szefa jest normą?

    ... wobec klientów. Wyniki badania dowodzą również, że to, na ile pokładamy wiarę w pracodawcy, uzależnione jest od naszego wykształcenia - im jest ono wyższe, tym ufność jest ... wyższej uczelni odsetek ten rośnie do 60%. Widać również, że brak zaufania do pracodawcy wzrasta wraz z wiekiem - szefowi ufa 6 na 10 pracowników pomiędzy 25 a 34 rokiem ... WIĘCEJ

    Tematy: pracodawcy, utrata zaufania, wizerunek pracodawcy, employer branding
  • Najlepszy pracodawca poszukiwany, ale w jaki sposób?

    Najlepszy pracodawca poszukiwany, ale w jaki sposób?

    ... , kojarzymy, czym się zajmują” – zauważa Marta Todorczuk - „Jeśli zatem organizacja jest biegła w wirtualnej komunikacji, jej marka pracodawcy może spro zyskać”. Informacje o badaniu Badanie Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów zostało przeprowadzone metodą CAWI oraz CATI w terminie 14 listopada 2016 - 26 stycznia 2017 ... WIĘCEJ

    Tematy: poszukiwanie pracy, opinie o pracodawcy, wizerunek pracodawcy, reputacja firmy
  • Rynek pracownika, czyli o świadomym kandydacie

    Rynek pracownika, czyli o świadomym kandydacie

    ... globalnym posiadają mocniejszą pozycję (odpowiednio 38% i 20%). Rynek pracownika, czyli dwa razy więcej informacji o marce pracodawcy W poprzednim badaniu preferencji, 58% kandydatów z całego świata zadeklarowało, że marka pracodawcy jest dla nich ważniejsza niż pięć lat wcześniej. To stwierdzenie jest szczególnie prawdziwe w przypadku młodszych ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, employer branding, poszukiwanie pracy, wizerunek pracodawcy
  • Employer branding już podczas rekrutacji

    Employer branding już podczas rekrutacji

    ... pokazać kandydatom, że zależy nam na ich komforcie i minimalizacji stresu związanego z poszukiwaniem pracy. Nowoczesne metody rekrutacji pomocą nam wykreować przyjazny wizerunek pracodawcy i będą wstępem do owocnej współpracy z zadowolonym pracownikiem. WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja pracowników, employer branding, wizerunek pracodawcy, metody rekrutacji
  • Moda na candidate experience nie mija

    Moda na candidate experience nie mija

    ... i podpowiada Pracownicy, m.in. w związku z zaangażowaniem czasowym w rekrutację, mają swoje wymagania w stosunku do potencjalnego pracodawcy związane z tym, jak są traktowani w procesie rekrutacji Niestety, blisko 2/3 kandydatów uważa, że pracodawcy nie dbają o relacje z nimi podczas procesu rekrutacyjnego (62%). Ten odsetek utrzymuje się już od ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe
  • Pracodawco! Skup się na candidate experience

    Pracodawco! Skup się na candidate experience

    ... Jak się do tego zabrać? Jak w oparciu o proces rekrutacyjny budować wizerunek firmy? Jak zadbać o kandydata? Wskazówki w tym zakresie przygotował Hays Poland. ... zatem, że świadomość roli, jaką candidate experience odgrywa w budowaniu wizerunku pracodawcy, znacznie wzrosła. Firmy wydają się zdawać sobie sprawę, że uatrakcyjnienie kontaktów kandydata ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.