eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › wizerunek pracodawcy
  • Rynek pracownika, czyli o świadomym kandydacie

    Rynek pracownika, czyli o świadomym kandydacie

    ... globalnym posiadają mocniejszą pozycję (odpowiednio 38% i 20%). Rynek pracownika, czyli dwa razy więcej informacji o marce pracodawcy W poprzednim badaniu preferencji, 58% kandydatów z całego świata zadeklarowało, że marka pracodawcy jest dla nich ważniejsza niż pięć lat wcześniej. To stwierdzenie jest szczególnie prawdziwe w przypadku młodszych ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, employer branding, poszukiwanie pracy, wizerunek pracodawcy
  • Employer branding już podczas rekrutacji

    Employer branding już podczas rekrutacji

    ... pokazać kandydatom, że zależy nam na ich komforcie i minimalizacji stresu związanego z poszukiwaniem pracy. Nowoczesne metody rekrutacji pomocą nam wykreować przyjazny wizerunek pracodawcy i będą wstępem do owocnej współpracy z zadowolonym pracownikiem. WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja pracowników, employer branding, wizerunek pracodawcy, metody rekrutacji
  • Moda na candidate experience nie mija

    Moda na candidate experience nie mija

    ... i podpowiada Pracownicy, m.in. w związku z zaangażowaniem czasowym w rekrutację, mają swoje wymagania w stosunku do potencjalnego pracodawcy związane z tym, jak są traktowani w procesie rekrutacji Niestety, blisko 2/3 kandydatów uważa, że pracodawcy nie dbają o relacje z nimi podczas procesu rekrutacyjnego (62%). Ten odsetek utrzymuje się już od ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe
  • Pracodawco! Skup się na candidate experience

    Pracodawco! Skup się na candidate experience

    ... Jak się do tego zabrać? Jak w oparciu o proces rekrutacyjny budować wizerunek firmy? Jak zadbać o kandydata? Wskazówki w tym zakresie przygotował Hays Poland. ... zatem, że świadomość roli, jaką candidate experience odgrywa w budowaniu wizerunku pracodawcy, znacznie wzrosła. Firmy wydają się zdawać sobie sprawę, że uatrakcyjnienie kontaktów kandydata ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe
  • Jak stworzyć wizerunek dobrego pracodawcy?

    Jak stworzyć wizerunek dobrego pracodawcy?

    Firmy zastanawiają się, czemu tak trudno im znaleźć chętnych do pracy. Dlaczego nikt nie chce dla nich pracować? Krótki research w Google i… wszystko jasne. „Najgorszy pracodawca na jakiego trafiłam”, „zero szacunku do pracownika”... a to dopiero wierzchołek góry lodowej. Eksperci z agencji pracy Jobs Plus radzą, jak sobie poradzić w takiej ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie wizerunku, pracodawcy, wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy
  • Zarządzanie marką pracodawcy: konieczność czy nie?

    Zarządzanie marką pracodawcy: konieczność czy nie?

    ... zatrudnienia chętniej aplikują na ogłoszenia firm wykazujących dbałość o swój wizerunek. Takiej odpowiedzi udzieliło 7 na 10 badanych. Jednocześnie okazuje się, że zarządzanie marką i troska o reputację organizacji często kuleje. Jak kandydat widzi markę pracodawcy? Przeprowadzone badanie jednoznacznie dowodzi, że umiejętne zarządzanie marką ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek pracodawcy, reputacja firmy, opinie o pracodawcy, budowanie marki
  • Staże budują wizerunek pracodawcy?

    Staże budują wizerunek pracodawcy?

    ... Może! W końcu na wizerunek pracodawcy wpływ mają opinie o pracy w jego firmie. Zdaniem portalu GoWork.pl, na którym znaleźć można ... trwania przekracza 3 miesiące. Nie wszyscy pracodawcy to jednak rozumieją. – Płatny staż, nawet jeżeli wynagrodzenie będzie symboliczne, pozwala nam budować wizerunek wiarygodnego pracodawcy. Dzięki temu, nawet te osoby ... WIĘCEJ

    Tematy: praktyki i staże, stażyści, program stażowy, wizerunek firmy
  • Chcesz zatrudniać najlepszych? Employer branding kluczem do sukcesu

    Chcesz zatrudniać najlepszych? Employer branding kluczem do sukcesu

    ... do sukcesu jest employer branding. Istotę i sens employer brandingu, czyli budowania wizerunku dobrego pracodawcy, najlepiej opisuje przykład z „życia” działu HR. Najlepsi rekruterzy nie ... sam musi zadbać o wizerunek Firma, która chce się rozwijać i mieć na pokładzie najlepszych pracowników, musi zainwestować we własny wizerunek. „Employer branding ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, budowanie wizerunku pracodawcy, wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy
  • Strategia employer branding kluczem do sukcesu Twojej firmy

    Strategia employer branding kluczem do sukcesu Twojej firmy

    ... z niego płyną? Pracodawcy inwestują w swój wizerunek Pracodawcy, którzy traktują działania w zakresie employer branding priorytetowo, planują także inwestycje w różne obszary kształtowania swojego wizerunku. Do najważniejszych w opinii ankietowanych należą inwestycje w zewnętrzną i wewnętrzną komunikację marki (po 13%). Pracodawcy wskazali, że ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, rekrutacja, zarządzanie firmą, budowanie wizerunku pracodawcy
  • Rekrutacja pracowników: jak stworzyć wideo, które przyciągnie najlepszych?

    Rekrutacja pracowników: jak stworzyć wideo, które przyciągnie najlepszych?

    ... tworzenia materiałów wideo. Jak efektywnie i długofalowo budować komunikację bazującą na materiałach wideo? Wideo może być jedną z kluczowych form budowania wizerunku pracodawcy. Wymaga to jednak podejścia strategicznego i długoterminowego. W momencie, kiedy już zostaną jasno zdefiniowane cele oraz grupy docelowe, możliwe jest odpowiednie dobranie ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, rekrutacja pracowników, rynek pracy, tendencje na rynku pracy

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.