eGospodarka.pl
bezpłatny program PIT 2019

eGospodarka.plTematy › Marketing Automation
  • Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem

    Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem

    17:45 09.06.2019

    Remarketing to bardzo skuteczna forma działań reklamowych, bo docierająca do osób, które są zainteresowane naszą ofertą. Warto wykorzystać ją w swoich działaniach. Dzięki remarketingowi możemy ponownie do nich dotrzeć i w wielu przypadkach skutecznie przekonać do określonych działań. Działając w internecie, prowadząc sklep czy oferując swoje ... WIĘCEJ

    Tematy: remarketing, Google AdWords, Marketing Automation, spersonalizowana reklama
  • Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym

    Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym

    00:25 10.04.2017

    ... .), którzy zresztą surfują w sieci również podczas pobytu w sklepie. Jak dotrzymać kroku temu pokoleniu kupujących? Rozwiązaniem może być nowe spojrzenie na marketing automation. Z badań zrealizowanych przez firmę Gemius wynika, że połowa z 20 najbardziej popularnych w naszym kraju aplikacji mobilnych przeznaczonych jest do komunikacji. Nowe ... WIĘCEJ

    Tematy: Marketing Automation, jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja z klientem, obsługa klienta
  • Efektywność zmian w e-commerce można mierzyć. Zobacz, jak to zrobić

    Efektywność zmian w e-commerce można mierzyć. Zobacz, jak to zrobić

    00:40 30.04.2016

    ... postępy ale pomogą też w ich realizacji oferując gotowe rozwiązania z dziedziny marketing automation. Testowanie Wiedząc już co chcemy osiągnąć i jak będziemy to mierzyć ... i monitorować skuteczność działań na bieżąco. Co ważne, narzędzia marketing automation wykorzystują algorytmy pozwalające na opracowanie i wyświetlanie klientom oferty, która ... WIĘCEJ

    Tematy: Google Analytics, ruch na stronie, e-commerce, bounce rate
  • 7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu

    7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu

    09:48 01.07.2015

    ... kontaktów z firmą) jest jedną z najatrakcyjniejszych funkcji programów typu marketing automation. Pomaga ona marketerom na wyznaczenie priorytetów, zidentyfikowanie najlepszych okazji sprzedażowych oraz zbudowanie z klientami trwałych relacji. Marketing automation umożliwia również nawiązanie lepszych relacji między działami sprzedaży i marketingu ... WIĘCEJ

    Tematy: automatyzacja marketingu, Marketing, kampania marketingowa, e-mail Marketing
  • Tam, gdzie Customer Intelligence spotyka Marketing Automation

    Tam, gdzie Customer Intelligence spotyka Marketing Automation

    09:43 23.04.2015

    ... Marketing Automation może być również pomocna w przypadku braku otwarć, kliknięć lub transakcji, a także w przypadku, kiedy nastąpiła długa przerwa od ostatniego logowania do konta użytkownika. Wykorzystując zachęty do reaktywacji, możliwe jest automatyczne odzyskanie i zabezpieczenie CLV. Podsumowując: połączenie Customer Intelligence i Marketing ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Intelligence, Marketing Automation, Marketing internetowy, e-mail Marketing
  • Marketing automation czyli prosta droga do klienta

    Marketing automation czyli prosta droga do klienta

    11:41 07.05.2014

    ... wcześniej przeglądanych stron automatycznie wychwytuje treści, do których dopasowuje produkty, które wydają się najbardziej pasować do potencjalnych potrzeb konsumenta. Marketing automation Opiera się na analizie danych zebranych przez system. Umożliwia automatyczne dopasowanie wyświetlanej oferty do wyborów, których dokonał klient za pośrednictwem ... WIĘCEJ

    Tematy: Marketing Automation, e-sklep, remarketing, retargeting


bezpłatny program PIT 2019

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: