eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › marketing internetowy
  • Opis produktu: po pierwsze słowa kluczowe

    Opis produktu: po pierwsze słowa kluczowe

    Na sukces w branży e-commerce składa się wiele kwestii. Do tego, ze względu na wyrastającą jak grzyby po deszczu konkurencję, nie jest o niego łatwo. Jak się wyróżnić i przy okazji zostawić w tyle konkurentów? Jak przekonać właśnie do siebie? W przypadku handlu przez internet kluczowe znaczenie ma sprawnie skonstruowany opis produktu oraz - nomen ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, opis produktu, sprzedaż online, marketing internetowy
  • Big Data: korzyści i zagrożenia

    Big Data: korzyści i zagrożenia

    Ilość danych, jakie generujemy na swój temat, korzystając z różnych urządzeń i aplikacji, jest coraz większa, a przedsiębiorcy coraz częściej wykorzystują potencjał, jaki daje technologia Big Data, pozwalająca na ich skuteczne analizowanie i wykorzystywanie. Analityka danych to jednak nie tylko ogromne możliwości, ale również wiele zagrożeń ... WIĘCEJ

    Tematy: Big Data, prywatność w sieci, Prawo telekomunikacyjne, marketing internetowy
  • Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing

    Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing

    Obecne ramy prawne dla marketingu internetowego, czyli przykładowo dla wysyłania mailingów, są bardzo skomplikowane. Nadzór oddany został trzem regulatorom oraz pośrednio Policji i każdy z nich często inaczej patrzy na przepisy. Nie sprzyja to pewności prawa po stronie przedsiębiorców, którzy nie wiedzą, jak powinni się zachować. Dodatkowym ... WIĘCEJ

    Tematy: Prawo telekomunikacyjne, marketing internetowy, e-mail marketing, świadczenie usług drogą elektroniczną
  • Trendy w programmatic A.D. 2017

    Trendy w programmatic A.D. 2017

    Programmatic to jeden z trendów, który dość mocno zaznacza swoją obecność na rynku reklamy online. ZenithOptimedia szacuje, że w bieżącym roku wykorzystanie tej technologii wzrośnie o 31%, a więc będzie rosło w szybszym tempie niż np. social media (25 proc.) oraz video online (20 proc.). Jednocześnie dostrzegalne jest rosnące zainteresowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, marketing internetowy, programmatic
  • Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe

    Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe

    Podczas planowania kampanii e-mail marketingowych z okazji świąt, takich jak Dzień Zakochanych czy Boże Narodzenie, łatwo popaść w rutynę i złapać się na powtarzaniu schematycznych wzorów newsletterów. Być może przy kolejnym świątecznym mailingu warto wyjść poza ramy standardowego myślenia i zaskoczyć odbiorców nietuzinkowym konceptem? Anita Wata, ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-mailing, newslettery, e-marketing
  • Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci

    Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci

    ... kontekst i content marketing. W wyniku tych działań powstał raport “Rynek reklamy internetowej w Polsce - kontekst i content marketing 2015/2016” - ... dane o użytkownikach poprawiają skuteczność działań reklamowych (68,4% odpowiedzi) Content marketing: jakość i szeroki zasięg Marketing treści, popularny w Polsce już od kilku lat, w 2016 roku ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa
  • Content marketing: poznaj najnowsze trendy

    Content marketing: poznaj najnowsze trendy

    ... i jakie nowe trendy są najskuteczniejsze w pozyskiwaniu klientów przy wykorzystaniu content marketingu? W dobie ślepoty bannerowej i rosnącego grona osób korzystających z adBlocków, content marketing stale zyskuje na znaczeniu. Jak mówi stare porzekadło – kto posiada informację, ten ma władzę. Które działania w content marketingu są najgorętszymi ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, copywriting, e-marketing, marketing internetowy
  • E-commerce - niewykorzystana kopalnia pomysłów dla bankowości

    E-commerce - niewykorzystana kopalnia pomysłów dla bankowości

    Aż 90 proc. klientów odwiedzających placówki bankowe deklaruje, że mogłoby skorzystać z kanałów zdalnych do załatwienia swojej sprawy. Dodatkowo 2/3 z nich wolałoby kupić interesującą ich usługę przez internet – wynika z raportu Deloitte „Jakich oddziałów bankowych oczekują dzisiaj klienci”. Jednocześnie badani zadeklarowali, że oczekują ... WIĘCEJ

    Tematy: bankowość elektroniczna, banki, bankowość online, marketing internetowy
  • Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam?

    Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam?

    ... . To z pewnością wpływa na lepszy odbiór i pomaga zbudować z przyszłym klientem długotrwałą relację. Czytaj także: - Mamy sposoby na skuteczny e-mail marketing - E-mail marketing: dbaj o swoją bazę Dodatkowo istotne jest aby zwrócić uwagę, czy domeny z których korzystamy nie są uznane za podejrzane. Dlatego należy ... WIĘCEJ

    Tematy: spam, mailing, newsletter, spamowanie
  • ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz

    ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz

    W Polsce już niemal połowa reklamodawców uważa programmatic za skuteczniejsze narzędzie niż tradycyjna kampania w internecie. Kluczowe pojęcia dotyczące reklamy osobistej takie jak RTB, SSP i DSP zna dziś niemal każdy marketer. Branża reklamowa jednak stale się zmienia i pojawiają się kolejne terminy oraz sposoby, które skuteczniej pozwalają na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, programmatic buying, reklama osobista, skuteczność reklamy
  • Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy? PORADA

    W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników. Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego ... WIĘCEJ

    Tematy: pomysł na biznes, e-book, e-marketing, konkurs
  • Firmowe konto na facebooku

    Firmowe konto na facebooku PORADA

    Witam, czy korzystacie z usług firm zewnętrznych do prowadzenia konta na facebooku? Promocja firmy na facebooku jest dla Was ważna i są widoczne efekty? Z góry dziękuję za podzielenie się własnym doświadczeniem. WIĘCEJ

    Tematy: facebook, promocja firmy, kreowanie wizerunku, promocja w sieci

 

1 2 ... 10

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.