eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › komunikacja z klientem
  • Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

    Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

    Standardowo na Facebooku, aby ocenić jakość obsługi klienta liczy się procent i czas odpowiedzi na posty odwiedzających. Ten wskaźnik pokazuje, ile razy klient dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje pytanie. Omija jednak ważny temat – domykanie konwersacji. To, co obecnie mierzą systemy do analityki social media, to obsługa klienta na pierwszym ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, komunikacja z klientem, budowanie marki, monitoring mediów
  • 10 sposobów na relacje w biznesie

    10 sposobów na relacje w biznesie

    ... , dlatego zawsze musisz myśleć o tym, jak ulepszać swoje usługi, zaspokajać kolejne potrzeby klientów lub jeszcze lepiej zaspokajać te bieżące. Rozmawiaj z klientem i pytaj go o to, jak zmieniają się jego oczekiwania i wymagania. Dzięki temu nie tylko pokażesz, że zależy ci na jego satysfakcji ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie firmą, kontakt z klientem, komunikacja z klientem, relacje biznesowe
  • User Experience przechodzi na emeryturę. Co teraz?

    User Experience przechodzi na emeryturę. Co teraz?

    ... takim kreowaniu produktu, by wszystkie doświadczenia związane z nim były przyjemne, pozytywne dla danej osoby i przynosiły satysfakcję. „Takie podejście do relacji z klientem budzi obecnie wiele zastrzeżeń, bo nie wykorzystuje potencjału, który przynosi ze sobą klient w żadnym z czterech obszarów — ekonomicznym, społecznym, kulturowym czy ... WIĘCEJ

    Tematy: digital experience, user experience, komunikacja z klientem, rozwój firmy
  • E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta

    E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta

    ... ich skuteczność. Analiza kampanii pozwala także ocenić, które z działań należy pominąć w kontakcie z danym klientem, ponieważ nie przynoszą oczekiwanych wyników, a które z nich są dla niego najbardziej optymalne. Poznanie klienta Komunikacja, której podstawą jest cykl życia klienta, polega w zdecydowanej mierze na personalizacji. Skrupulatnie ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja z klientem, obsługa klienta, e-mail marketing
  • User experience ma następcę

    User experience ma następcę

    ... prostsza, tym jest ono lepsze. Jednocześnie kupujący oczekują, że komunikacja z e-sklepem będzie wychodzić poza standardy i przybierać coraz to nowsze formy ... z marką we wszystkich kanałach komunikacji jest zatem kluczowe z punktu widzenia budowania relacji z klientem – zaznacza Marek Włodarczyk, Country Manager w Optivo, an Episerver Company. Mobile ... WIĘCEJ

    Tematy: digital experience, user experience, komunikacja z klientem, rozwój firmy
  • Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym

    Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym

    ... jeżeli poczują, że są traktowani bezosobowo. Dla marketerów oznacza to, że komunikacja z klientami powinna być prowadzona w taki sposób, aby czuli, że marka mówi ... ostatnich 3 lat. Czytaj także: - Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem - Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta Inną strategią jest outsourcing ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing automation, jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja z klientem, obsługa klienta
  • Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem

    Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem

    ... klientem nie przez sieć, ale przez wiadomość tekstową - skutecznie i bez dużego budżetu. Jak powinien wyglądać wiosenny remarketing smsowy? Oto kilka wskazówek. 1. Poznaj i przewiduj potrzeby Komunikacja ... na strój rowerowy! Najnowszą kolekcję znajdziesz pod linkiem idz.do”. - Komunikacja SMS jest odbierana bardziej osobiście niż mail czy ulotka. ... WIĘCEJ

    Tematy: remarketing, komunikacja z klientem, SMS-y, marketing sms
  • Walka o wzrost sprzedaży. 7 sposobów na komunikację in-store

    Walka o wzrost sprzedaży. 7 sposobów na komunikację in-store

    Sklep to mikrokosmos, w którym panują specyficzne zasady. Odpowiednie dopasowanie komunikatów, mechanik promocyjnych i formatów komunikacji może znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży. Jak uniknąć popularnych błędów i nastawić się na skuteczną komunikację marki? 1) Założenie, że klient ma czas Tworzymy skomplikowane komunikaty, mechanizmy, długie ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja marki, promocja sklepu, jak podnieść sprzedaż, komunikacja z klientem
  • Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać

    Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać

    ... nie jest obciążony wysokimi kosztami instalacji, wdrożenia i aktualizacji specjalistycznego systemu. Podobne polskie narzędzia marketingu: LiveSpace, GoNet CRM 4. SerwerSMS.pl – komunikacja mobilna SMS Platforma SerwerSMS.pl pozwala na prowadzenie profesjonalnej komunikacji mobilnej w obszarze B2C, B2B a także przez instytucje publiczne. Umożliwia ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, narzędzia marketingowe, narzędzia marketingu, komunikacja z klientem
  • Omnichannel marketing. Co przyniesie rok 2017?

    Omnichannel marketing. Co przyniesie rok 2017?

    ... treści, czasu i kanału dotarcia do pojedynczego konsumenta zapewnia marketerom nie tylko przewagę konkurencyjną, ale także wpływa na budowanie trwałej relacji z klientem. 6. Treść generowana w czasie rzeczywistym Dotychczas treść wiadomości e-mail mogła być zmieniana tylko przed dokonaniem wysyłki. Po jej realizacji, marketerzy nie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing online, strategia marketingowa, jak podnieść sprzedaż, komunikacja z klientem

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.