eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyobsługa klienta

obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne

  • Boty w dziale obsługi klienta: oswojone czy nie?

    Boty w dziale obsługi klienta: oswojone czy nie?

    00:30 30.06.2025

    Obsługa klienta to jedna z „działek”, w której bardzo wyraźnie zaznaczają swoją obecność rozwiązania ... z botem i woli obsługę przez człowieka – komentuje Krzysztof Lewiński, CEO Armatis Polska, wiodącego outsourcera obsługi klienta i sprzedaży. Jak dodaje przedstawiciel Armatis, niski poziom zaufania Polaków do botów wskazuje z kolei na konieczność ...

    Tematy: boty, chatboty, obsługa klienta, dział obsługi klienta
  • Na czym polega praca doradcy klienta w firmie windykacyjnej? Kluczowe zadania i kompetencje

    Na czym polega praca doradcy klienta w firmie windykacyjnej? Kluczowe zadania i kompetencje

    00:01 22.06.2025

    ... ekranu komputera oraz zwiększa poczucie kontroli i bezpieczeństwa – radzi Patrycja Piluch, Menadżer Zespołu Contact Center w B2 Impact. Praca doradcy klienta w firmie windykacyjnej – na czym polega? Doradca klienta w firmie windykacyjnej pełni niezwykle ważną rolę – zarówno z perspektywy wierzyciela, jak i osoby zadłużonej. To właśnie doradca jako ...

    Tematy: praca w windykacji, doradca klienta, firmy windykacyjne, windykacja
  • Dział obsługi klienta i operacji: jakie wynagrodzenia?

    Dział obsługi klienta i operacji: jakie wynagrodzenia?

    10:48 04.02.2025

    ... rolach operacyjnych systematycznie wzrastają. Obsługa klienta odgrywa coraz większą rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm, dlatego organizacje inwestują w rozwój kompetencji pracowników oraz oferują dodatkowe benefity, by przyciągnąć i zatrzymać najlepsze talenty. Profesjonalne podejście do obsługi klienta bezpośrednio wpływa na jego ...

    Tematy: rynek pracy, tendencje na rynku pracy, wysokość wynagrodzenia, wynagrodzenia
  • 6 zasad skutecznej obsługi klienta

    6 zasad skutecznej obsługi klienta

    00:30 18.01.2025

    ... że wiele firm korzysta z niego w ankietach po sprzedaży, obsłudze klienta czy serwisie technicznym. Regularne monitorowanie wymienionych wskaźników pozwala firmie szybko identyfikować obszary do poprawy i doskonalić procesy. Obsługa klienta to proces, nie reakcja Skuteczna obsługa klienta nie polega wyłącznie na szybkim reagowaniu na zgłoszenia. To ...

    Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi klienta, relacje z klientami, pozyskiwanie klientów
  • Jak technologia i nauka kreują doświadczenia zakupowe?

    Jak technologia i nauka kreują doświadczenia zakupowe?

    11:39 25.06.2024

    ... klientów w określonej przestrzeni czasu, staje się kluczowa do ustanowienia związku między elementami doświadczalnymi a kluczowymi wskaźnikami, takimi jak wartość klienta w czasie i postrzeganie marki. Sprzedawcy powinni wykorzystywać mieszankę interakcji online i offline, czerpiąc z danych historycznych i behawioralnych oraz zbierając opinie ...

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Sztuczna inteligencja w nieruchomościach - czyli nie dajmy się oszukać AI

    Sztuczna inteligencja w nieruchomościach - czyli nie dajmy się oszukać AI

    13:46 07.06.2024

    ... jego zaprojektowanie. Obsługa klienta - AI zrobi to za Ciebie Pozostając jeszcze chwilę przy modelach tekstowych, nie sposób nie wspomnieć o nowoczesnych rozwiązaniach wspierających obsługę klienta. Tego typu narzędzia mogą być istotne np. dla agencji nieruchomości czy biur sprzedaży inwestycji deweloperskich. Obsługa klienta prowadzona przez ...

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI, narzędzia AI, ChatGPT
  • Obsługa klienta e-commerce: ciężki kawałek chleba?

    Obsługa klienta e-commerce: ciężki kawałek chleba?

    00:25 25.02.2024

    ... ? Niekoniecznie. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaki odsetek osób zatrudnionych w obsłudze klienta e-commerce rozważa przebranżowienie? Czy pracownicy obsługi klienta e-commerce są zadowoleni ze swojej pracy? Jak duży odsetek pracowników obsługi klienta otrzymał w minionym roku podwyżkę wynagrodzenia? Mogłoby się wydawać, że przyśpieszony rozwój ...

    Tematy: rynek pracy, wynagrodzenia, tendencje na rynku pracy, obsługa klienta
  • Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów

    Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów

    00:22 16.12.2023

    ... . Prawie trzech na czterech (73%) klientów wyraziło zaciekawienie możliwością korzystania ze smartfona jako narzędzia nawigacji po sklepie. Konstruowanie silniejszego zaangażowania klienta Opracowany przez Mood Media raport In-Store Consumer Trends wskazuje jednoznacznie, że sprzedawcy, którym zależy na pogłębieniu relacji ich marki z konsumentami ...

    Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami
  • 6 prognoz Salesforce jak sztuczna inteligencja wpłynie na rynek pracy

    6 prognoz Salesforce jak sztuczna inteligencja wpłynie na rynek pracy

    00:35 25.11.2023

    ... , produktywną i dochodową pracę – Param Kahlon, EVP i GM, Automation & Integration, Salesforce. 3. Lepsza obsługa klienta dzięki SI. Historycznie niskie stopy bezrobocia pogłębiały problem z utrzymaniem pracowników obsługi klienta. Generatywna sztuczna inteligencja może prowadzić do obniżenia kosztów ich rekrutacji, ponieważ zwiększa poziom ...

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI, SI, rynek pracy
  • Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience

    Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience

    13:55 25.09.2023

    ... przedsiębiorstwa, które jest klientocentryczne, funkcjonują pewne charakterystyczne elementy. Są to szacunek oraz dogłębne zrozumienie potrzeb i pragnień klienta, rzetelna i przyjazna obsługa, otwarta, transparentna komunikacja sprzedażowa oraz jasne, klarowne przekazy marketingowe. Wszystko to sprawia, że konsument czuje się zauważony ...

    Tematy: Customer Experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem
  • Czy kasjer może odmówić obsługi klienta i w jakich okolicznościach?

    Czy kasjer może odmówić obsługi klienta i w jakich okolicznościach?

    21:02 16.10.2022 PORADA

    Witam, pracuję na kasie w markecie. Czy mam prawo odmówić obsługi konkretnego klienta? Czy muszę podać powód mojej odmowy? Mogę uprzejmie prosić tego klienta o przejście do drugiej kasy? Zwłaszcza gdy taki klient zachowuje się wobec mnie nieuprzejmie, złożył na mnie bezpodstawną ...

    Tematy: obsługa klienta, obowiązki sprzedawcy, praca w sklepie, prawa pracownika
  • Prowadzenie lokalu. Ile wyniesie VAT za sprzedaż i szatnię?

    Prowadzenie lokalu. Ile wyniesie VAT za sprzedaż i szatnię?

    18:54 15.11.2017 PORADA

    Dzień dobry, mam pytanie dotyczące podatków VAT i przekąsek: chipsów oraz chrupek. W dostawie otrzymaliśmy chipsy z VAT-em 8% i chrupki z VAT-em 5%. Jak wygląda kwestia podatku VAT przy ich sprzedaży np. w barze? Jest to obsługa klienta i spożycie tych przekąsek na miejscu. Co w ...

    Tematy: podatek VAT, wysokość podatku, sprzedaż, działalność gospodarcza
  • Klient, który prześladuje pracowników sklepu

    Klient, który prześladuje pracowników sklepu

    21:06 04.08.2016 PORADA

    Witam, ostatnio znalazłam się w dość niezręcznej sytuacji. Późnym wieczorem, do sklepu, w którym jestem kasjerką przyszedł dość niemiły klient (często robi awantury, szuka pretekstu by nas poniżyć mówiąc, że jesteśmy nieudolni i nie nadajemy się do pracy). Tym razem wszystko ...

    Tematy: obsługa klienta, obowiązki sprzedawcy, sprzedaż, praca w sklepie
  • Działalność a ciąża. Czy zatrudnić pracownika czy udzielić pełnomocnictwa?

    Działalność a ciąża. Czy zatrudnić pracownika czy udzielić pełnomocnictwa?

    12:29 22.10.2015 PORADA

    Witam serdecznie, prowadzę kilka lat działalność gospodarczą, nie mam pracownika, jestem sama. W 2016 roku planuję zajść w ciążę. Nie chcę jednak zawieszać działalności, chcę by dalej prosperowała. Będę musiała zatem zatrudnić pracownika. Stąd moje pytanie, czy mogę w ...

    Tematy: działalność gospodarcza, ciąża, zatrudnianie pracowników, umowa zlecenia
  • Czy w dniu złożenia L4 na dziecko mogę pracować?

    Czy w dniu złożenia L4 na dziecko mogę pracować?

    17:19 24.01.2015 PORADA

    Witam, w piątek otrzymałam zwolnienie lekarskie - opiekę na dziecko. L4 jest od poniedziałku. W poniedziałek rano zgłoszę pracodawcy, że mam opiekę. Niestety pracuję na kasie i muszę być w zakładzie, by zdać pieniądze i stempel i by czekać na kogoś, kto mnie zastąpi. Czy w ...

    Tematy: opieka nad dzieckiem, zwolnienie lekarskie, obsługa klienta, prawa pracownika
  • Stały dyżur telefoniczny w domu

    Stały dyżur telefoniczny w domu

    12:05 07.11.2014 PORADA

    Witam, pracuję w dziale telefonicznej obsługi klienta. Pracę wykonuję na zmiany z kolegą. I zmiana w godz. 7-15, od poniedziałku do piątku, II zmiana w godz. 15-23 od poniedziałku do piątku. Dodatkowo z kolegą pełnimy dyżury telefoniczne w domu od 23, do 7 od soboty do piątku ...

    Tematy: obsługa klienta, praca na zmiany, czas pracy, godziny pracy
  • Co przysługuje za pracę w soboty?

    Co przysługuje za pracę w soboty?

    21:32 03.10.2014 PORADA

    Witam, pracuję w punkcie obsługi klienta jednej z sieci komórkowej. Pracujemy we dwójkę. Punkt jest otwarty od pon. do pt. od 9 do 17, czyli po 8 godzin (siedzimy we dwójkę) oraz w sobotę od 9 do 13 (siedzi 1 osoba). Na każdego z nas przypadają w miesiącu po dwie takie soboty po 4 ...

    Tematy: nadgodziny, godziny nadliczbowe, praca w sobotę, obsługa klienta

 

1 2 ... 10 ... 16

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: