eGospodarka.pl
bezpłatny program PIT 2019

eGospodarka.plTematy › obsługa klienta
  • Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center

    Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center

    10:01 28.02.2020

    ... przez Salesforce wynika, że stawia na nie również obsługa klienta. Skąd pomysł na taki krok? Odpowiedzią jest większa efektywność i wyższa skuteczność aniżeli ... . 66% marek, które wykorzystują social media do obsługi klienta, wolą je od call center. Pracownicy obsługi klienta poprzez media społecznościowe w tym samym czasie obsługują od 4 ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, obsługa klienta, komunikacja z klientem, relacje z klientem
  • Nowe technologie w FMCG i handlu detalicznym. Co nas czeka?

    Nowe technologie w FMCG i handlu detalicznym. Co nas czeka?

    13:09 25.02.2020

    ... to, że trend ten będzie kontynuowany także w roku 2020. Jedną z technologii przyciągających najwięcej uwagi jest tzw. frictionless checkout, czyli wygodna obsługa kasy. Pojęcie frictionless checkout jest na tyle nowe, że nie ma jednej definicji, ale można je opisać jako zbiór technologii ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe technologie, nowoczesne technologie, obsługa klienta, automatyzacja
  • Czy sprzedawca rozumie klientów?

    Czy sprzedawca rozumie klientów?

    15:00 21.11.2019

    O owocnej i sprawnej współpracy stron transakcji w handlu detalicznym można mówić wówczas, gdy oczekiwania kupującego pokrywają się z tym, co oferuje mu sprzedawca. O tak idealną sytuację jest oczywiście dość trudno, ale niewątpliwie warto dokładać starań, aby osiągnąć chociaż jej namiastkę. Tymczasem rzeczywistość pokazuje, że sprzedający często ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy, obsługa klienta, handel detaliczny
  • Co muszą robić banki, żeby nie przegrać z branżą FinTech?

    Co muszą robić banki, żeby nie przegrać z branżą FinTech?

    10:59 21.11.2019

    Banki detaliczne muszą dziś dokładać wszelkich starań, aby być o krok przed konkurencją. Tym bardziej, że tej ostatniej w dobie intensywnego rozwoju branży FinTech naprawdę nie brakuje. Wyzwaniem są również dynamicznie ewoluujące potrzeby samych klientów, dla których internetowy dostęp do konta to już zdecydowanie za mało. World Retail Banking ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, sektor bankowy, fintech, nowe technologie
  • Jak HoReCa walczy o doświadczenia konsumentów?

    Jak HoReCa walczy o doświadczenia konsumentów?

    09:56 20.11.2019

    ... za słuszne, a nie ustalonej ceny, czy wybór pokoju odpowiedniego do nastroju. Dzisiaj każdy najmniejszy szczegół może być zdeterminowany przez wybór klienta. 2) Zanurzenie w marce To zupełnie naturalny trend customer experience w hotelarstwie. Klienci poszukują możliwości rozwoju osobistego, dostępu do wyjątkowych doznań kulinarnych, lub ... WIĘCEJ

    Tematy: branża HoReCa, gastronomia, hotele, restauracje
  • Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?

    Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?

    00:15 09.11.2019

    ... , opracowane przez Futurum Research na zlecenie firmy SAS, jednego z liderów analityki biznesowej dowodzi, że siłą napędową kreowania nowych, pozytywnych doświadczeń klienta (ang. customer experience, CX) będzie niewątpliwie technologia. Współcześni klienci już dziś przyzwyczajeni są do wysokiego poziomu usług i mnogości oferowanych im ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Obsługa klienta w instytucjach: urzędy skarbowe vs ZUS

    Obsługa klienta w instytucjach: urzędy skarbowe vs ZUS

    10:41 22.08.2019

    Obsługa klienta w urzędach skarbowych i ZUS-ie często bywa tematem dyskusji. Jakie zdanie mają o niej polskie mikrofirmy? Z Badania Polskiej Mikroprzedsiębiorczości wynika, że skarbówka wypada ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, urzędy skarbowe, ZUS, mikrofirmy
  • 5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej

    5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej

    11:45 14.06.2019

    ... specjalisty przekazując mu równocześnie wszystkie informacje potrzebne do zajęcia się sprawą. Taki system pozwala znacznie przyspieszyć i podnieść jakość obsługi klienta, a przy tym przejmuje obsługę rutynowych zgłoszeń pozwalając konsultantom przeznaczyć więcej czasu na zgłoszenia wymagające ludzkiej wrażliwości, empatii i kreatywności czy ... WIĘCEJ

    Tematy: infolinia, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, sztuczna inteligencja
  • 4 globalne trendy w Customer Experience

    4 globalne trendy w Customer Experience

    13:32 15.05.2019

    ... Chile na płaszczyźnie projektowania i działania doświadczenia klienta w punkcie sprzedaży są globalne. Okazuje się również, że w jakość doświadczeń klienta inwestuje już nie ... sytuacji zagrożenia racji bytu i muszą tworzyć coraz bardziej spersonalizowaną i angażującą, przygodę klienta z marką. Można powiedzieć, że dla utrzymania konkurencyjności, ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów

    Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów

    09:37 07.05.2019

    ... . 71% pracowników obsługi klienta uważa, że ich rola w firmie jest bardziej strategiczna niż przed dwoma laty. W ciągu 18 miesięcy wykorzystanie sztucznej inteligencji w obszarze obsługi klienta wzrośnie o 143%. 66% zespołów obsługi klienta obserwuje wzrost wolumenu spraw załatwianych w kanałach cyfrowych. Obsługa klienta musi się doskonalić ze ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi, obsługa klienta, customer experience, sztuczna inteligencja
  • Prowadzenie lokalu. Ile wyniesie VAT za sprzedaż i szatnię?

    Prowadzenie lokalu. Ile wyniesie VAT za sprzedaż i szatnię?

    18:54 15.11.2017 PORADA

    Dzień dobry, mam pytanie dotyczące podatków VAT i przekąsek: chipsów oraz chrupek. W dostawie otrzymaliśmy chipsy z VAT-em 8% i chrupki z VAT-em 5%. Jak wygląda kwestia podatku VAT przy ich sprzedaży np. w barze? Jest to obsługa klienta i spożycie tych przekąsek na miejscu. Co w ... WIĘCEJ

    Tematy: podatek VAT, wysokość podatku, sprzedaż, działalność gospodarcza
  • Klient, który prześladuje pracowników sklepu

    Klient, który prześladuje pracowników sklepu

    21:06 04.08.2016 PORADA

    Witam, ostatnio znalazłam się w dość niezręcznej sytuacji. Późnym wieczorem, do sklepu, w którym jestem kasjerką przyszedł dość niemiły klient (często robi awantury, szuka pretekstu by nas poniżyć mówiąc, że jesteśmy nieudolni i nie nadajemy się do pracy). Tym razem wszystko ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obowiązki sprzedawcy, sprzedaż, praca w sklepie
  • Działalność a ciąża. Czy zatrudnić pracownika czy udzielić pełnomocnictwa?

    Działalność a ciąża. Czy zatrudnić pracownika czy udzielić pełnomocnictwa?

    12:29 22.10.2015 PORADA

    Witam serdecznie, prowadzę kilka lat działalność gospodarczą, nie mam pracownika, jestem sama. W 2016 roku planuję zajść w ciążę. Nie chcę jednak zawieszać działalności, chcę by dalej prosperowała. Będę musiała zatem zatrudnić pracownika. Stąd moje pytanie, czy mogę w ... WIĘCEJ

    Tematy: działalność gospodarcza, ciąża, zatrudnianie pracowników, umowa zlecenia
  • Czy w dniu złożenia L4 na dziecko mogę pracować?

    Czy w dniu złożenia L4 na dziecko mogę pracować?

    17:19 24.01.2015 PORADA

    Witam, w piątek otrzymałam zwolnienie lekarskie - opiekę na dziecko. L4 jest od poniedziałku. W poniedziałek rano zgłoszę pracodawcy, że mam opiekę. Niestety pracuję na kasie i muszę być w zakładzie, by zdać pieniądze i stempel i by czekać na kogoś, kto mnie zastąpi. Czy w ... WIĘCEJ

    Tematy: opieka nad dzieckiem, zwolnienie lekarskie, obsługa klienta, prawa pracownika
  • Stały dyżur telefoniczny w domu

    Stały dyżur telefoniczny w domu

    12:05 07.11.2014 PORADA

    Witam, pracuję w dziale telefonicznej obsługi klienta. Pracę wykonuję na zmiany z kolegą. I zmiana w godz. 7-15, od poniedziałku do piątku, II zmiana w godz. 15-23 od poniedziałku do piątku. Dodatkowo z kolegą pełnimy dyżury telefoniczne w domu od 23, do 7 od soboty do piątku ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, praca na zmiany, czas pracy, godziny pracy
  • Co przysługuje za pracę w soboty?

    Co przysługuje za pracę w soboty?

    21:32 03.10.2014 PORADA

    Witam, pracuję w punkcie obsługi klienta jednej z sieci komórkowej. Pracujemy we dwójkę. Punkt jest otwarty od pon. do pt. od 9 do 17, czyli po 8 godzin (siedzimy we dwójkę) oraz w sobotę od 9 do 13 (siedzi 1 osoba). Na każdego z nas przypadają w miesiącu po dwie takie soboty po 4 ... WIĘCEJ

    Tematy: nadgodziny, godziny nadliczbowe, praca w sobotę, obsługa klienta

 

1 2 ... 10 ... 12

następna



bezpłatny program PIT 2019

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: