eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › obsługa klienta
  • Rekrutacja. Jak znaleźć pracownika do kontaktu z klientem?

    Rekrutacja. Jak znaleźć pracownika do kontaktu z klientem?

    ... stresujących sytuacjach. Tacy ludzie pomogą nam zbudować markę firmy otwartej na potrzeby klienta, łatwej we współpracy i nowoczesnej. Jak ich znaleźć? Czytamy CV i listy ... mierzy się z wymagającymi klientami, którzy wpadają w złość, gdy produkt, usługa lub obsługa nie idą po ich myśli. W takich sytuacjach nasz pracownik musi umieć wyciszyć ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, obsługa klienta
  • 3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu

    3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu

    ... Brytanii pokazały, że aż prawie 70 proc. konsumentów spodziewa się, że obsługa sklepów będzie dysponować urządzeniami mobilnymi ułatwiającymi i usprawniającymi procesy sprzedażowe. - Z ... rozwiązania, dzięki którym wzrasta na przykład zadowolenie naszego klienta, które przekłada się na lojalność klienta, a firmy, które mają więcej lojalnych klientów, ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, CX, usługi dla biznesu, jakość obsługi
  • E-sklepy: 5 najważniejszych zasad komunikacji z klientem

    E-sklepy: 5 najważniejszych zasad komunikacji z klientem

    ... obsługa klienta. Zgodnie z tą zasadą sprawnie powinien być realizowany nie tylko sam proces zakupowy, ale także obsługa ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, sklepy internetowe, obsługa klienta, e-commerce
  • Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta

    Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta

    Dobrze prowadzona obsługa klienta to niewątpliwie siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję. Jakie zmiany przyniosą najbliższe lata? Według ostatnich danych z mediów ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, nowe technologie, sztuczna inteligencja, obsługa klienta
  • Prowadzenie lokalu. Ile wyniesie VAT za sprzedaż i szatnię?

    Prowadzenie lokalu. Ile wyniesie VAT za sprzedaż i szatnię? PORADA

    Dzień dobry, mam pytanie dotyczące podatków VAT i przekąsek: chipsów oraz chrupek. W dostawie otrzymaliśmy chipsy z VAT-em 8% i chrupki z VAT-em 5%. Jak wygląda kwestia podatku VAT przy ich sprzedaży np. w barze? Jest to obsługa klienta i spożycie tych przekąsek na miejscu. Co w ... WIĘCEJ

    Tematy: podatek VAT, wysokość podatku, sprzedaż, działalność gospodarcza
  • Sztuczna inteligencja zarobi dla firm przeszło 1 bln USD

    Sztuczna inteligencja zarobi dla firm przeszło 1 bln USD

    ... dowodzą, że wykorzystanie tej ostatniej w rozwiązaniach wspomagających sprzedaż, obsługę klienta i marketing przełoży się na zintensyfikowanie rozwoju gospodarczego. Szacuje się ... z rynku. Zmiany te zachodzą zwłaszcza w obszarach marketingu sprzedaży i obsługi klienta. Najważniejsze wnioski z badania Salesforce: Wspomniany wzrost przychodów firm (1,1 ... WIĘCEJ

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI, nowe technologie, postęp technologiczny
  • Wysoka jakość obsługi tłumaczy wyższą cenę

    Wysoka jakość obsługi tłumaczy wyższą cenę

    ... do ponownego zakupu — zauważa Woźny — Weźmy na przykład sprzedawcę sprzętu elektronicznego, choćby telewizorów. Dział marketingu i sprzedaży jest w stanie zainteresować potencjalnego klienta ofertą handlową, zachęcić go do zakupu, a wreszcie sprzedać urządzenie. Ale już cały proces obsługi transakcji, a potem także obsługi gwarancyjnej, jeśli ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi, obsługa klienta, User Experience, Collaborative Exchange
  • E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta

    E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta

    ... nie przynoszą oczekiwanych wyników, a które z nich są dla niego najbardziej optymalne. Poznanie klienta Komunikacja, której podstawą jest cykl życia klienta, polega w zdecydowanej mierze na personalizacji. Skrupulatnie wypracowany profil klienta, poszerzony o informacje na temat jego zachowania, jest największą wartością w pracy e-mail marketera ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja z klientem, obsługa klienta, e-mail marketing
  • 3 gorące trendy w e-commerce

    3 gorące trendy w e-commerce

    ... się spersonalizowana obsługa klienta. Stworzenie pola do zindywidualizowanej interakcji opartej na zainteresowaniach i celach zakupowych klientów pozwala firmom na zapewnienie najlepszego doświadczeni klienta. Co więcej, kiedy „szyty na miarę” system personalizacji działa dobrze, to technologia wpływa na pozytywne doświadczenie klienta. W efekcie ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, jak podnieść sprzedaż, obsługa klienta, sklep internetowy
  • Jak zostać królem customer experience?

    Jak zostać królem customer experience?

    ... wskazuje, że polscy konsumenci oczekują od przedsiębiorstw przede wszystkim przestrzegania podstawowych zasad i spełnienia fundamentalnych kryteriów pod względem produktów, usług i obsługi klienta. Dobre wyniki na tle regionu, dystans do światowego lidera Marki w Polsce zebrały stosunkowo dobre oceny klientów w zestawieniu z innymi krajami naszego ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym

    Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym

    ... niemal 1/3 wyszukiwań będzie właśnie głosowych. – Granica pomiędzy marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta stają się coraz bardziej płynne. W obliczu tych zmian, aby ... komunikację za pomocą różnych kanałów. Ważne jest, aby pracownicy z działów obsługi klienta mieli dostęp do wszystkich informacji o konsumencie w każdym miejscu i o każdej porze ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing automation, jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja z klientem, obsługa klienta
  • Klient, który prześladuje pracowników sklepu

    Klient, który prześladuje pracowników sklepu PORADA

    Witam, ostatnio znalazłam się w dość niezręcznej sytuacji. Późnym wieczorem, do sklepu, w którym jestem kasjerką przyszedł dość niemiły klient (często robi awantury, szuka pretekstu by nas poniżyć mówiąc, że jesteśmy nieudolni i nie nadajemy się do pracy). Tym razem wszystko ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obowiązki sprzedawcy, sprzedaż, praca w sklepie
  • Działalność a ciąża. Czy zatrudnić pracownika czy udzielić pełnomocnictwa?

    Działalność a ciąża. Czy zatrudnić pracownika czy udzielić pełnomocnictwa? PORADA

    Witam serdecznie, prowadzę kilka lat działalność gospodarczą, nie mam pracownika, jestem sama. W 2016 roku planuję zajść w ciążę. Nie chcę jednak zawieszać działalności, chcę by dalej prosperowała. Będę musiała zatem zatrudnić pracownika. Stąd moje pytanie, czy mogę w ... WIĘCEJ

    Tematy: działalność gospodarcza, ciąża, zatrudnianie pracowników, umowa zlecenia
  • Czy w dniu złożenia L4 na dziecko mogę pracować?

    Czy w dniu złożenia L4 na dziecko mogę pracować? PORADA

    Witam, w piątek otrzymałam zwolnienie lekarskie - opiekę na dziecko. L4 jest od poniedziałku. W poniedziałek rano zgłoszę pracodawcy, że mam opiekę. Niestety pracuję na kasie i muszę być w zakładzie, by zdać pieniądze i stempel i by czekać na kogoś, kto mnie zastąpi. Czy w ... WIĘCEJ

    Tematy: opieka nad dzieckiem, zwolnienie lekarskie, obsługa klienta, prawa pracownika
  • Stały dyżur telefoniczny w domu

    Stały dyżur telefoniczny w domu PORADA

    Witam, pracuję w dziale telefonicznej obsługi klienta. Pracę wykonuję na zmiany z kolegą. I zmiana w godz. 7-15, od poniedziałku do piątku, II zmiana w godz. 15-23 od poniedziałku do piątku. Dodatkowo z kolegą pełnimy dyżury telefoniczne w domu od 23, do 7 od soboty do piątku ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, praca na zmiany, czas pracy, godziny pracy
  • Co przysługuje za pracę w soboty?

    Co przysługuje za pracę w soboty? PORADA

    Witam, pracuję w punkcie obsługi klienta jednej z sieci komórkowej. Pracujemy we dwójkę. Punkt jest otwarty od pon. do pt. od 9 do 17, czyli po 8 godzin (siedzimy we dwójkę) oraz w sobotę od 9 do 13 (siedzi 1 osoba). Na każdego z nas przypadają w miesiącu po dwie takie soboty po 4 ... WIĘCEJ

    Tematy: nadgodziny, godziny nadliczbowe, praca w sobotę, obsługa klienta

 

1 2 ... 10

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.