eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › obsługa klienta
  • Obsługa klienta w instytucjach: urzędy skarbowe vs ZUS

    Obsługa klienta w instytucjach: urzędy skarbowe vs ZUS

    10:41 22.08.2019

    Obsługa klienta w urzędach skarbowych i ZUS-ie często bywa tematem dyskusji. Jakie zdanie mają o niej polskie mikrofirmy? Z Badania Polskiej Mikroprzedsiębiorczości wynika, że skarbówka wypada ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, urzędy skarbowe, ZUS, mikrofirmy
  • 5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej

    5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej

    11:45 14.06.2019

    ... specjalisty przekazując mu równocześnie wszystkie informacje potrzebne do zajęcia się sprawą. Taki system pozwala znacznie przyspieszyć i podnieść jakość obsługi klienta, a przy tym przejmuje obsługę rutynowych zgłoszeń pozwalając konsultantom przeznaczyć więcej czasu na zgłoszenia wymagające ludzkiej wrażliwości, empatii i kreatywności czy ... WIĘCEJ

    Tematy: infolinia, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, sztuczna inteligencja
  • 4 globalne trendy w Customer Experience

    4 globalne trendy w Customer Experience

    13:32 15.05.2019

    ... Chile na płaszczyźnie projektowania i działania doświadczenia klienta w punkcie sprzedaży są globalne. Okazuje się również, że w jakość doświadczeń klienta inwestuje już nie ... sytuacji zagrożenia racji bytu i muszą tworzyć coraz bardziej spersonalizowaną i angażującą, przygodę klienta z marką. Można powiedzieć, że dla utrzymania konkurencyjności, ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów

    Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów

    09:37 07.05.2019

    ... . 71% pracowników obsługi klienta uważa, że ich rola w firmie jest bardziej strategiczna niż przed dwoma laty. W ciągu 18 miesięcy wykorzystanie sztucznej inteligencji w obszarze obsługi klienta wzrośnie o 143%. 66% zespołów obsługi klienta obserwuje wzrost wolumenu spraw załatwianych w kanałach cyfrowych. Obsługa klienta musi się doskonalić ze ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi, obsługa klienta, customer experience, sztuczna inteligencja
  • Jak nowe technologie zmieniają banki?

    Jak nowe technologie zmieniają banki?

    12:37 28.03.2019

    ... problemów i udzielenie odpowiedzi niezależnie i szybko. Po drugie, bank odciąża w ten sposób infolinię i zapobiega niepotrzebnym wizytom w oddziale zirytowanego słabą obsługą klienta. Nadchodzi technologiczna rewolucja Wejście w życie unijnej dyrektywy PSD2 regulującej rynek usług płatniczych to dobry przykład pokazujący, jak nowe technologie ... WIĘCEJ

    Tematy: technologie komunikacyjne, nowe technologie, banki, bankowość
  • Po co bankowości transformacja cyfrowa?

    Po co bankowości transformacja cyfrowa?

    08:53 19.02.2019

    ... oczekiwania klientów. Jak temu sprostać? Z pomocą przychodzą automatyzacja i sztuczna inteligencja, która ma pomóc w spersonalizowaniu obsługi klienta. Okazuje się, że w walce o jak najlepszą obsługę klienta oraz budowanie pozytywnego user experience, banki pozostają znacznie w tyle za liderami technologicznymi - poziom satysfakcji ich klientów nie ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, sektor bankowy, fintech, nowe technologie
  • Nie ignoruj customer experience

    Nie ignoruj customer experience

    11:24 05.02.2019

    ... który nie daje nam dziś żadnej gwarancji na lojalność ze strony klienta. Niemal 2/3 uczestników badania Dimension Data w Europie przyznaje, że kwestia customer ... trzeba zlikwidować” – akcentuje Nemo Verbist. – „Organizacje muszą uczynić z zarządzania doświadczeniami klienta priorytet – zgodnie ze swoimi deklaracjami.” Badanie ujawniło też, że wiele ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Coraz bieglejsi w customer experience

    Coraz bieglejsi w customer experience

    09:04 28.01.2019

    ... wpływ na skłonność do rekomendowania danej marki w Polsce mają filary personalizacja i wiarygodność. Dla polskich konsumentów podstawą budowania pozytywnych doświadczeń klienta w relacji marka-klient jest wiarygodność jako filar podstawowy i personalizacja jako filar wyróżniający. Choć waga wiarygodności spadła w odniesieniu do analiz z pierwszego ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Zwrot towaru buduje lojalność klienta?

    Zwrot towaru buduje lojalność klienta?

    00:45 05.01.2019

    ... O roli polityki zwrotów przekonali się już giganci rynku, szczególnie w segmencie lifestyle oraz fashion. W branży e-commerce status legendy osiągnęła jakość obsługi klienta w sklepie Zappos sprzedającym buty. Firma znana jest z poświęcenia konsultantów oraz fanatycznego wręcz oddania zapewnianiu swoim klientom „efektu wow”. Firma pozwala ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Customer experience równie ważny jak sam produkt

    Customer experience równie ważny jak sam produkt

    10:05 28.11.2018

    ... , że firmy potrafią skutecznie dopasować obsługę i budować zaangażowanie w oparciu o dane historyczne klienta. Zestawmy te dane z faktem, że aż 57% nabywców przestanie kupować produkty ... tych wyłania się duże pole do popisu. Jednak spełnienie oczekiwań współczesnego klienta łatwiej jest nazwać, niż faktycznie wykonać. Spójrzmy na dane: Tylko 23% ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, elacje z klientami
  • Prowadzenie lokalu. Ile wyniesie VAT za sprzedaż i szatnię?

    Prowadzenie lokalu. Ile wyniesie VAT za sprzedaż i szatnię?

    18:54 15.11.2017 PORADA

    Dzień dobry, mam pytanie dotyczące podatków VAT i przekąsek: chipsów oraz chrupek. W dostawie otrzymaliśmy chipsy z VAT-em 8% i chrupki z VAT-em 5%. Jak wygląda kwestia podatku VAT przy ich sprzedaży np. w barze? Jest to obsługa klienta i spożycie tych przekąsek na miejscu. Co w ... WIĘCEJ

    Tematy: podatek VAT, wysokość podatku, sprzedaż, działalność gospodarcza
  • Klient, który prześladuje pracowników sklepu

    Klient, który prześladuje pracowników sklepu

    21:06 04.08.2016 PORADA

    Witam, ostatnio znalazłam się w dość niezręcznej sytuacji. Późnym wieczorem, do sklepu, w którym jestem kasjerką przyszedł dość niemiły klient (często robi awantury, szuka pretekstu by nas poniżyć mówiąc, że jesteśmy nieudolni i nie nadajemy się do pracy). Tym razem wszystko ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obowiązki sprzedawcy, sprzedaż, praca w sklepie
  • Działalność a ciąża. Czy zatrudnić pracownika czy udzielić pełnomocnictwa?

    Działalność a ciąża. Czy zatrudnić pracownika czy udzielić pełnomocnictwa?

    12:29 22.10.2015 PORADA

    Witam serdecznie, prowadzę kilka lat działalność gospodarczą, nie mam pracownika, jestem sama. W 2016 roku planuję zajść w ciążę. Nie chcę jednak zawieszać działalności, chcę by dalej prosperowała. Będę musiała zatem zatrudnić pracownika. Stąd moje pytanie, czy mogę w ... WIĘCEJ

    Tematy: działalność gospodarcza, ciąża, zatrudnianie pracowników, umowa zlecenia
  • Czy w dniu złożenia L4 na dziecko mogę pracować?

    Czy w dniu złożenia L4 na dziecko mogę pracować?

    17:19 24.01.2015 PORADA

    Witam, w piątek otrzymałam zwolnienie lekarskie - opiekę na dziecko. L4 jest od poniedziałku. W poniedziałek rano zgłoszę pracodawcy, że mam opiekę. Niestety pracuję na kasie i muszę być w zakładzie, by zdać pieniądze i stempel i by czekać na kogoś, kto mnie zastąpi. Czy w ... WIĘCEJ

    Tematy: opieka nad dzieckiem, zwolnienie lekarskie, obsługa klienta, prawa pracownika
  • Stały dyżur telefoniczny w domu

    Stały dyżur telefoniczny w domu

    12:05 07.11.2014 PORADA

    Witam, pracuję w dziale telefonicznej obsługi klienta. Pracę wykonuję na zmiany z kolegą. I zmiana w godz. 7-15, od poniedziałku do piątku, II zmiana w godz. 15-23 od poniedziałku do piątku. Dodatkowo z kolegą pełnimy dyżury telefoniczne w domu od 23, do 7 od soboty do piątku ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, praca na zmiany, czas pracy, godziny pracy
  • Co przysługuje za pracę w soboty?

    Co przysługuje za pracę w soboty?

    21:32 03.10.2014 PORADA

    Witam, pracuję w punkcie obsługi klienta jednej z sieci komórkowej. Pracujemy we dwójkę. Punkt jest otwarty od pon. do pt. od 9 do 17, czyli po 8 godzin (siedzimy we dwójkę) oraz w sobotę od 9 do 13 (siedzi 1 osoba). Na każdego z nas przypadają w miesiącu po dwie takie soboty po 4 ... WIĘCEJ

    Tematy: nadgodziny, godziny nadliczbowe, praca w sobotę, obsługa klienta

 

1 2 ... 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: