eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › e-mail marketing
  • Emotikony sposobem na skuteczny newsletter?

    Emotikony sposobem na skuteczny newsletter?

    ... idzie grafika w nagłówku wiadomości, czyli header. Musi się on więc nienagannie prezentować, niezależnie od tego, na jakim urządzeniu zostanie otwarty e-mail. Umieszczone grafiki, najlepiej w wysokiej jakości, powinny być zatem zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych, na których coraz częściej otwierane są newslettery ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy
  • 6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać

    6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać

    ... E-mail marketing jest kanałem dotarcia do klientów, który nie tylko od lat pozostaje niezaprzeczalnym numerem jeden jeśli chodzi o efektywność działań. Jest też narzędziem, którego wyniki można w łatwy sposób mierzyć na wielu płaszczyznach i etapach komunikacji marki z odbiorcą. Jedną z zalet e-mail ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing
  • E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta

    E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta

    ... Lifecycle marketing, czyli komunikacja zgodna z cyklem życia klienta, opiera się na dopasowaniu wysyłanych komunikatów do indywidualnych preferencji konkretnego użytkownika. Ma to związek z jego zainteresowaniami oraz segmentem, w którym się znajdują (więcej informacji na ten temat przeczytasz w dalszej części artykułu). Wdrożenie lifecycle e-mail ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja z klientem, obsługa klienta, e-mail marketing
  • Skuteczny e-mail marketing. 3 największe wyzwania

    Skuteczny e-mail marketing. 3 największe wyzwania

    ... Research Partners, 45% marketerów ocenia e-mail marketing jako najbardziej skuteczny sposób pozyskiwania nowych klientów, a dla 28% z nich stanowi on trudność. Jak sprawić, by e-mail marketing przy możliwie najmniejszym wysiłku przyczynił się do wzrostu wskaźników? Co zrobić, by e-mail marketing sprawiał jak najmniej problemów i pomagał efektywniej ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy
  • Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing

    Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing

    ... przepisów jest głównym powodem nieścisłości w interpretacji prawa. Słowem kluczowym jednak, które warunkuje prawidłowe podejście do komunikacji e-mail marketingowej, jest „zgoda”. Prowadzenie działań e-mail marketingowych w oparciu o zasadę double opt-in, czyli podwójnej zgody, daje marketerom szansę zmniejszenia ryzyka prawnego. Potwierdzenie to ... WIĘCEJ

    Tematy: Prawo telekomunikacyjne, marketing internetowy, e-mail marketing, świadczenie usług drogą elektroniczną
  • Wiosenny newsletter, czyi powiew świeżości w skrzynce mailowej

    Wiosenny newsletter, czyi powiew świeżości w skrzynce mailowej

    ... (22 kwietnia) mogą być doskonałym powodem do przeprowadzenia akcji charytatywnej oraz szerzenia idei dbania o środowisko. Czytaj także: - Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu - Personalizacja to już za mało Wskaż trendy, twórz trendy Wraz z kolejną porą roku, konsumenci otwierają się na nowe trendy ... WIĘCEJ

    Tematy: newsletter, mailing reklamowy, dobry newsletter, e-mail marketing
  • Wskaźnik double opt-in – jak i dlaczego go mierzyć?

    Wskaźnik double opt-in – jak i dlaczego go mierzyć?

    ... pocztowego, poważnie nadszarpnięta reputacja domeny i IP. Praca nad cofnięciem skutków takiego działania jest niezwykle trudna i czasochłonna. Czytaj także: - Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych - Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam? Gdyby DOI było ogólnie przyjętym, światowym standardem budowania baz ... WIĘCEJ

    Tematy: double opt-in, e-mail marketing, newsletter, skuteczny marketing
  • Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych

    Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych

    ... zarezerwowany tylko dla działań w mediach społecznościowych? Otóż nie. Z przyjemnością bowiem obserwuję, że coraz więcej marek wpisuje real-time marketing w kalendarz swoich działań e-mail marketingowych. Real-time marketing to działanie tu i teraz. Okazje, którymi w tym przypadku inspirują się marki, to istotne dla dużej społeczności i posiadające ... WIĘCEJ

    Tematy: real-time marketing, newsletter, mailing, e-mail marketing
  • E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice

    E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice

    ... zdalnej, tradycyjne godziny odbierania poczty w godzinach 9-17 straciły na znaczeniu. Czytaj także: - Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu - 10 sposobów na świąteczny e-mail marketing Kontrola nad wysyłką Higiena listy mailingowej jest jednym z kluczowych czynników, pomagającym w utrzymaniu jak najwyższej dostarczalności wysyłanych ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, strategia marketingowa, B2B, mailing
  • Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe

    Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe

    ... Narodzenie, aż po Czarny Piątek. Są to momenty, w których konsumenci zdecydowanie chętniej wchodzą w interakcje z markami, ponieważ wyszukują w tym czasie promocji, a e-mail jest najprostszym i najbardziej efektywnym kanałem dotarcia do potencjalnych i obecnych klientów. Prostym sposobem na ożywienie mailingu może być wprowadzenie go w ruch ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-mailing, newslettery, e-marketing

 

1 2 ... 8

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.