eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › e-mail marketing
  • Płatność danymi osobowymi - kiedy informacje o nas stają się walutą

    Płatność danymi osobowymi - kiedy informacje o nas stają się walutą

    14:36 26.08.2022

    ... by spodziewać się, że może nastąpić przetwarzanie danych w tym celu. Najczęstszym przykładem sytuacji, o której mowa w motywie 47 RODO jest chociażby marketing bezpośredni usług lub produktów administratora danych osobowych lub podmiotów z nim powiązanych. Warunkiem dopuszczalności takich działań jest z kolei odpowiednie poinformowanie osób ... WIĘCEJ

    Tematy: dane osobowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, RODO, ochrona danych osobowych
  • E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe

    E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe

    11:05 23.07.2020

    ... rozwoju branży, zainteresowanie w Internecie frazą: analiza danych również wzrosło. W marcu ten temat był wspominany 3 razy częściej, niż w styczniu. E-mail marketing nadal najpopularniejszym kanałem komunikacji Wielokanałowe i zautomatyzowane działania marketingowe oparte na danych to rozwiązania, z których z chęcią korzystają marki. Posiadając ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, działania marketingowe, marketing, jak podwyższyć sprzedaż
  • Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?

    Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?

    10:17 06.02.2019

    ... do informacji. Zdaniem Artura Maciorowskiego, Redaktora Prowadzącego Magazyn Online Marketing: Na uwagę zasługuje fakt, iż na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy na popularności mocno zyskały newslettery o charakterze lojalnościowym i serwisów zakupowych. (...) To dowodzi, iż e-mail marketing jako kanał komunikacji i zakupów wciąż ma duży potencjał ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy
  • Czy RODO oznacza kres digital marketingu?

    Czy RODO oznacza kres digital marketingu?

    10:36 06.06.2018

    ... , że poważne naruszenia danych lub niewłaściwe zarządzanie nimi mogą prowadzić do wysokich grzywien, a nawet kar pozbawienia wolności. Wpływ regulacji na marketing cyfrowy jest niezaprzeczalny. Z pewnością dotychczasowe praktyki zarządzania danymi nie mogą już mieć miejsca. Kwestia zaufania Jako konsumenci wszyscy jesteśmy poddawani ... WIĘCEJ

    Tematy: Business Intelligence, RODO, ochrona danych, e-mail marketing
  • E-maile nakręcają zakupy

    E-maile nakręcają zakupy

    10:54 04.05.2018

    ... e-mail marketing to jedna z najbardziej skutecznych metod na pozyskiwanie nowych klientów. Potwierdzeniem słuszności tych ... nowe regulacje to dla wielu firm idealny moment do przemyślenia swojej strategii e-mail marketingowej – mówi Marek Kaczmarek, marketing manager w REDLINK. Promocje e-mailowe większym wabikiem na kobiety O tym, że rabat ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy
  • Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?

    Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?

    11:08 12.04.2018

    ... wiadomości do wszystkich – mówi Tomasz Pakulski, dyrektor zarządzający w REDLINK. Przez e-mail do serca odbiorcy E-maile marketingowe pojawiają się w naszych skrzynkach każdego dnia. Z ... podjąć odpowiednią akcję, np. przejść do sklepu internetowego – mówi Marek Kaczmarek, marketing manager w REDLINK. SPAM taki straszny, jak go malują Co trzecia ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania e-mail, e-mail marketing, wiadomości e-mail, mailing
  • Emotikony sposobem na skuteczny newsletter?

    Emotikony sposobem na skuteczny newsletter?

    10:44 17.10.2017

    ... idzie grafika w nagłówku wiadomości, czyli header. Musi się on więc nienagannie prezentować, niezależnie od tego, na jakim urządzeniu zostanie otwarty e-mail. Umieszczone grafiki, najlepiej w wysokiej jakości, powinny być zatem zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych, na których coraz częściej otwierane są newslettery ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy
  • 6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać

    6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać

    00:41 24.09.2017

    ... E-mail marketing jest kanałem dotarcia do klientów, który nie tylko od lat pozostaje niezaprzeczalnym numerem jeden jeśli chodzi o efektywność działań. Jest też narzędziem, którego wyniki można w łatwy sposób mierzyć na wielu płaszczyznach i etapach komunikacji marki z odbiorcą. Jedną z zalet e-mail ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing
  • E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta

    E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta

    12:28 06.08.2017

    ... Lifecycle marketing, czyli komunikacja zgodna z cyklem życia klienta, opiera się na dopasowaniu wysyłanych komunikatów do indywidualnych preferencji konkretnego użytkownika. Ma to związek z jego zainteresowaniami oraz segmentem, w którym się znajdują (więcej informacji na ten temat przeczytasz w dalszej części artykułu). Wdrożenie lifecycle e-mail ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja z klientem, obsługa klienta, e-mail marketing
  • Skuteczny e-mail marketing. 3 największe wyzwania

    Skuteczny e-mail marketing. 3 największe wyzwania

    00:25 23.06.2017

    ... Research Partners, 45% marketerów ocenia e-mail marketing jako najbardziej skuteczny sposób pozyskiwania nowych klientów, a dla 28% z nich stanowi on trudność. Jak sprawić, by e-mail marketing przy możliwie najmniejszym wysiłku przyczynił się do wzrostu wskaźników? Co zrobić, by e-mail marketing sprawiał jak najmniej problemów i pomagał efektywniej ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy

 

1 2 ... 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: