eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › usługi telekomunikacyjne
  • Numer informacyjny 118 118

    Numer informacyjny 118 118

    13:36 28.04.2009

    ... 118 to numer informacyjny, pod którym można znaleźć telefony do firm oraz informacje o ich ofercie, np. godziny otwarcia, oferowane produkty i usługi oraz trasy dojazdu. Oprócz tego konsultanci, obsługujący nowy numer informacyjny podpowiadają gdzie można „znaleźć najbliżej” np. stację benzynową, czy „jak ... WIĘCEJ

    Tematy: numer 118 118, numer informacyjny, Eniro, 118 118
  • Rynek telekomunikacyjny: regulacje a kryzys

    Rynek telekomunikacyjny: regulacje a kryzys

    13:08 23.03.2009

    ... Państwa: - 0,4 mld zł. UKE zauważa, że przez konsumentów rozumie się tu nie tylko klientów indywidualnych, ale także przedsiębiorców, dla których usługi telekomunikacyjne są kosztem działalności. Kwestia ewentualnej separacji funkcjonalnej TP nie wpływa bezpośrednio na powyższe oszacowania ze względu na przyjęty horyzont czasowy ... WIĘCEJ

    Tematy: polski rynek telekomunikacyjny, rynek telekomunikacyjny, prawo telekomunikacyjne, usługi telekomunikacyjne
  • Usługi powszechne TP SA w 2008

    Usługi powszechne TP SA w 2008

    01:13 16.03.2009

    ... dokonano w odniesieniu do wymagań zawartych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 marca 2005 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia usługi powszechnej oraz wymagań dotyczących świadczenia usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla jednostek uprawnionych (Dz. U. Nr 68, poz. 592) oraz Decyzji Prezesa UKE, z dnia ... WIĘCEJ

    Tematy: usługa powszechna, tpsa, TP SA, usługi telekomunikacyjne
  • Bezpłatny numer 116 000 TP i ITAKA

    Bezpłatny numer 116 000 TP i ITAKA

    14:04 10.03.2009

    ITAKA - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych i Telekomunikacja Polska uruchomiły bezpłatny, całodobowy numer 116 000 - telefon w sprawie zaginionego dziecka. Polska jest szóstym krajem członkowskim Unii Europejskiej, który zgodnie z dyrektywami UE wprowadza numer 116 000 na swoim terenie. 116 000 - telefon w sprawie zaginionego dziecka skierowany ... WIĘCEJ

    Tematy: numer 116, usługi telekomunikacyjne, pomoc społeczna, usługi społeczne
  • Firmy a rynek telekomunikacyjny 2008

    Firmy a rynek telekomunikacyjny 2008

    13:57 04.02.2009

    ... charakterystyczne dla operatora Plus (22,3%) i Orange (20,0%). Średni miesięczny rachunek za usługi operatorów komórkowych jest zbliżony: klienci biznesowi Ery płacą rachunek ok. 371 zł ... zł, a klienci Plusa – 381 zł. Zdecydowana większość firm (90-95%) za usługi u operatorów komórkowych płaci poprzez abonament. Wykorzystanie formy opłaty jaką jest ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek telekomunikacyjny, telekomunikacja, rynek telefonii komórkowej, telefonia stacjonarna
  • Klienci a rynek telekomunikacyjny 2008

    Klienci a rynek telekomunikacyjny 2008

    13:01 03.02.2009

    ... ocenieni zostali operatorzy: Tele2 i NOM – średnia ocena 3,3. Czynnikiem mającym zasadniczy wpływ na decyzje o zmianie operatora pozostaje wysokość abonamentu za świadczone usługi. Prawie dwie trzecie badanych (63,0%) mogłoby zrezygnować z usług operatora, gdyby podwyżki abonamentu przekroczyły 10%. Zgodnie z wynikami sondażu, rynek usług telefonii ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek telekomunikacyjny, telekomunikacja, rynek telefonii komórkowej, telefonia stacjonarna
  • Telefonia mobilna przoduje w Polsce

    Telefonia mobilna przoduje w Polsce

    00:14 01.01.2009

    W polskiej branży telekomunikacyjnej ścierają się rozbieżne trendy: otwartość rynku telekomunikacji mobilnej równoważy monopolistyczny charakter rynku telekomunikacji stacjonarnej. Różnicę tę można również zaobserwować na podstawie wyników obu rynków: duży wzrost dochodów i liczby abonentów w przypadku rynku mobilnego oraz powolny rozwój rynku ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek telekomunikacyjny, usługi telekomunikacyjne, telefonia stacjonarna, telekomunikacja mobilna
  • Polityka antydyskryminacyjna w TP SA

    Polityka antydyskryminacyjna w TP SA

    13:40 12.11.2008

    ... oznacza jednak dokładnie tego samego traktowania wszystkich operatorów, ponieważ występujące różnice mogą wynikać z różnych czynników, np. wielkości zamówienia, miejsca dostarczania usługi czy uwarunkowań infrastruktury teletechnicznej.WIĘCEJ

    Tematy: telekomunikacja polska, tpsa, usługi telekomunikacyjne, praktyki monopolistyczne
  • Usługa powszechna z GSM4F 2008

    Usługa powszechna z GSM4F 2008

    14:04 30.09.2008

    ... na podstawie art. 199 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, na przełomie sierpnia i września 2008 roku przeprowadził kontrolę, której przedmiotem było sprawdzenie jakości świadczenia przez Telekomunikację Polską S.A. usługi powszechnej z wykorzystaniem systemu radiodostępu GSM dla stacjonarnych, zwanego GSM4F. W ramach ... WIĘCEJ

    Tematy: usługi telekomunikacyjne, tpsa, usługi powszechne, usługa powszechna
  • Telefonia stacjonarna a oferty dla biznesu

    Telefonia stacjonarna a oferty dla biznesu

    02:03 29.09.2008

    ... ,6% wszystkich klientów biznesowych wobec 88,5% w 2006 r. i 89% w 2005 r. Przedmiot badań Do niniejszej analizy wybrano cenniki operatorów świadczących usługi telekomunikacyjne dla klientów biznesowych, którzy w 2007 r. osiągnęli udział w rynku usług telefonicznych dla biznesu powyżej 1%. Przeanalizowano oferty następujących spółek: Telekomunikacja ... WIĘCEJ

    Tematy: usługi telekomunikacyjne, usługi telefonii stacjonarnej, ceny połączeń, telefonia stacjonarna

poprzednia  

1 ... 8 9 10 ... 13

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: