reklama w wyszukiwarkach - wiadomości i porady tematyczne
-
Walka na rynku reklamy kierowanej
00:03 05.05.2006
... oferta Microsoftu ma przekonać reklamodawców, że może być ona początkiem likwidowania szerokiej przepaści między Microsoftem i Google, którego dominacja w branży reklamy w wyszukiwarkach, daje mu także większy wpływ na rynek interaktywnej reklamy kierowanej. Przychody Google z wyszukiwania reklam wzrosły o 80 proc. w ostatnim kwartale. W tym ...
Tematy: Microsoft, Google, reklama w internecie, reklama kierowana -
Mniej oszukańczych kliknięć
00:04 27.04.2006
Według najnowszego raportu średni współczynnik oszukańczych kliknięć (click fraud) w branży wyszukiwania reklam wynosi około 14 proc., znacznie mniej niż spodziewane 20-35 proc. Fałszywe kliknięcia, które sztucznie zawyżają koszt reklamy w sieci, wystąpiły na poziomie niższym od oczekiwanego przez reklamodawców, stwierdziła firma monitorująca. ...
Tematy: wyszukiwanie, wyszukiwanie reklam, fałszywe kliknięcia, reklama w internecie -
Internauci i wyszukiwarki
12:54 24.01.2005
Tylko co szósty internauta orientuje się, które z wyników wyszukiwania to linki sponsorowane. Zaskakujące wyniki przyniosło badanie stosunku internautów do wyszukiwarek internetowych. Jak się okazuje - pomimo że wszystkie wyszukiwarki w czytelny sposób oznaczają wyniki prezentowane w ramach płatnej reklamy - zaledwie 38% ankietowanych ma ...
Tematy: badania internautów, wyszukiwarki, linki sponsorowane, reklama w wyszukiwarkach
Podobne tematy:
- e-commerce
- deweloperzy
- badania internautów
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- Microsoft
- reklama w internecie
- marketing i reklama
- marketing internetowy
- marka
- reklama telewizyjna
- SEO
- reklama w sieci
- adware
- e-reklama
- rynek reklamy online
- przeglądarki internetowe
- serwisy społecznościowe