eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama w wyszukiwarkach
  • Mniej oszukańczych kliknięć

    Mniej oszukańczych kliknięć

    00:04 27.04.2006

    Według najnowszego raportu średni współczynnik oszukańczych kliknięć (click fraud) w branży wyszukiwania reklam wynosi około 14 proc., znacznie mniej niż spodziewane 20-35 proc. Fałszywe kliknięcia, które sztucznie zawyżają koszt reklamy w sieci, wystąpiły na poziomie niższym od oczekiwanego przez reklamodawców, stwierdziła firma monitorująca. ... WIĘCEJ

    Tematy: wyszukiwanie, wyszukiwanie reklam, fałszywe kliknięcia, reklama w internecie
  • Internauci i wyszukiwarki

    Internauci i wyszukiwarki

    12:54 24.01.2005

    Tylko co szósty internauta orientuje się, które z wyników wyszukiwania to linki sponsorowane. Zaskakujące wyniki przyniosło badanie stosunku internautów do wyszukiwarek internetowych. Jak się okazuje - pomimo że wszystkie wyszukiwarki w czytelny sposób oznaczają wyniki prezentowane w ramach płatnej reklamy - zaledwie 38% ankietowanych ma ... WIĘCEJ

    Tematy: badania internautów, wyszukiwarki, linki sponsorowane, reklama w wyszukiwarkach

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: