eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama w wyszukiwarkach
  • Europejski rynek reklamy online rośnie

    Europejski rynek reklamy online rośnie

    01:22 16.11.2006

    ... wyszukiwarkach w Europie rosną, i to dzięki najlepszemu z możliwych powodów - Europejczycy kupują coraz więcej ... wszystkich europejskich wydatków na reklamę. Ten wzrost w dużej mierze został spowodowany przez marketing internetowy w wyszukiwarkach (SEM). Jego udział w całkowitych wydatkach na reklamę online wzrośnie z 41 proc. w 2005 roku do około ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w wyszukiwarkach, e-commerce, rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online
  • Marka a reklama konkurencji w wyszukiwarkach

    Marka a reklama konkurencji w wyszukiwarkach

    13:45 18.10.2006

    ... specjalisty. Co jednak zrobić, gdy konkurencja wykorzystuje tę nazwę w wyszukiwarkach internetowych do promocji własnego produktu? Jak ograniczyć ryzyko, że nasi potencjalni ... w postaci linków sponsorowanych. Oprócz dwóch ofert książek – poradników, była tam reklama produktu bezpośrednio konkurującego. Sam ten fakt mnie nie zdziwił, wszak konkurencja ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, reklama w wyszukiwarkach, linki sponsorowane, nazwa handlowa
  • Rośnie rynek reklamy online

    Rośnie rynek reklamy online

    13:40 05.10.2006

    ... zł, z czego 78% stanowiła sprzedaż reklam. Wobec coraz większego znaczenia reklamy w wyszukiwarkach - która, jak narzekają niektórzy, coraz mniej będzie miała wspólnego z czystymi ... Michał Dyrda z Agencji Nowych Mediów, warto tutaj zadać pytanie, kiedy reklama online stanie się konkurencją dla reklamy telewizyjnej. – Dopiero ten pojedynek pomiędzy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama online, reklama w wyszukiwarkach
  • Przeglądarka Browzar to adware?

    Przeglądarka Browzar to adware?

    11:05 07.09.2006

    ... wyszukiwania ukaże się “Nagrania BBC w eBay”. Pod linkiem będzie podpis, że link jest sponsorowany, co oznacza, że jest to płatna reklama. Kolejne linki kierują użytkownika do stron BBC. Negatywna reakcja Płatne linki sponsorowane generowane są przez program znany jako “Overture” stworzony ... WIĘCEJ

    Tematy: Browzar, internet explorer, adware, Mozilla Firefox
  • Przymierze przeciw Google

    Przymierze przeciw Google

    13:40 17.08.2006

    Oto czego dziś XIX-wieczna historia może nauczyć firmy internetowe. Książe Klemens Von Metternich, minister spraw zagranicznych Austriackiego Imperium w okresie panowania Napoleona nie miałby problemu z rozpoznaniem Google. Najpopularniejsza wyszukiwarka świata najbardziej przypominałaby mu Francję Napoleona, która upokorzyła Austrię oraz inne ... WIĘCEJ

    Tematy: Google, eBay, Yahoo, MSN
  • IAB opracuje standardy pay per click

    IAB opracuje standardy pay per click

    00:27 11.08.2006

    ... reklamę, stało się podstawowym podejściem coraz większej części reklam "online" i jest podstawą systemów reklamowych w wyszukiwarkach Google, Yahoo oraz Microsoft. Jednakże, firmy internetowe były zasypywane pytaniami reklamodawców, którzy są ... już standardy określające sposób, w jaki firmy internetowe mają liczyć "odsłony", czyli ile razy reklama ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w wyszukiwarkach, pay per click, click fraud, fałszywe kliknięcia
  • Google wchodzi do MySpace

    Google wchodzi do MySpace

    00:03 10.08.2006

    MySpace, najszybciej rozwijający się portal "towarzyski", zaczął współpracę z największą wyszukiwarką - Google, w zakresie wyszukiwania i reklamy. Gwałtowny wzrost MySpace, w której rejestruje się codziennie ponad 250 tysięcy nowych internautów, zmienił MySpace w jednego z najatrakcyjniejszych sprzymierzeńców wyszukiwarek, które szukają nowych ... WIĘCEJ

    Tematy: MySpace, serwisy społecznościowe, social networking, wyszukiwarka Google
  • Reklama w wyszukiwarkach podatna na oszustwa

    Reklama w wyszukiwarkach podatna na oszustwa

    12:33 25.07.2006

    ... za każde kliknięcie. Według jednego z ostatnich raportów, oszukańcze kliknięcia stanowią 14 proc. z całej działalności reklamowej w wyszukiwarkach. Ostrzeżenia dotyczące słabości systemu reklamy w wyszukiwarkach zostały wydane przez Alexandra Tuzhilina, profesora systemów informatycznych na Uniwersytecie w Nowym Yorku. Został on wyznaczony do ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w wyszukiwarkach, pay per click, click fraud
  • Internetowe oszustwa w pay-per-click

    Internetowe oszustwa w pay-per-click

    13:47 09.07.2006

    ... reklamodawców, a 500 milionów dolarów to pieniądze, których reklamodawcy już nie wydadzą na reklamę typu pay-per-click. Reklama typu pay-per-click jest podstawowym źródłem dochodów dla Google i dużym wkładem w dochody dla Yahoo. Badanie ... kart kredytowych, żeby zbadać rzeczywiste rozmiary fałszywych kliknięć i ich wpływ na reklamę w wyszukiwarkach ... WIĘCEJ

    Tematy: click fraud, pay per click, rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online
  • Walka na rynku reklamy kierowanej

    Walka na rynku reklamy kierowanej

    00:03 05.05.2006

    ... oferta Microsoftu ma przekonać reklamodawców, że może być ona początkiem likwidowania szerokiej przepaści między Microsoftem i Google, którego dominacja w branży reklamy w wyszukiwarkach, daje mu także większy wpływ na rynek interaktywnej reklamy kierowanej. Przychody Google z wyszukiwania reklam wzrosły o 80 proc. w ostatnim kwartale. W tym ... WIĘCEJ

    Tematy: Microsoft, Google, reklama w internecie, reklama kierowana


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: