eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › programy lojalnościowe w Polsce
  • Programy lojalnościowe faktycznie działają

    Programy lojalnościowe faktycznie działają

    00:49 14.05.2017

    ... kartą nie dysponują. Jeżeli przyjrzeć się skuteczności, jaką posiadają poszczególne programy lojalnościowe, to okazuje się, że liderem jest „Skarbonka” sieci Auchan. Jej ... niż raz na tydzień. Polacy średnio decydują się na trzy programy lojalnościowe różnych sieci detalicznych. Największą popularnością cieszą się „Moja Biedronka” sieci Biedronka, w ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta
  • Programy lojalnościowe, czyli wyczerpana formuła

    Programy lojalnościowe, czyli wyczerpana formuła

    10:41 12.09.2016

    ... produktów i usług. „Systematycznie ubywa osób, które uczestniczą w programach lojalnościowych, jednak warto zauważyć, że ci, którzy zostają, w dużej części przyznają, że programy lojalnościowe mają wpływ na ich zachowania zakupowe. Oznacza to, że mimo spadku zainteresowania, na pewno nie jest to koniec programów lojalnościowych ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta
  • Tefal i Krups - najlepsze prezenty za lojalność

    Tefal i Krups - najlepsze prezenty za lojalność

    12:45 30.11.2015

    Jak wynika z ogólnopolskiego badania zrealizowanego na zlecenie Groupe SEB Polska i PBS, z programów lojalnościowych i motywacyjnych korzysta już co piąty Polak. Jakich nagród oczekuje? Okazuje się, że najmilej widziane są artykuły gospodarstwa domowego oraz elektronika. Wśród najbardziej pożądanych upominków znajdują się m.in. ciśnieniowy ekspres ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta
  • Programy lojalnościowe: zainteresowany co 5 Polak

    Programy lojalnościowe: zainteresowany co 5 Polak

    11:46 18.11.2015

    ... analiza dowiodła, że w programach lojalnościowych i motywacyjnych bierze udział 20 procent Polaków, a najchętniej widzianymi przez tę grupę prezentami są sprzęty AGD. Programy lojalnościowe i motywacyjne to jeden ze sposobów na budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji na linii firma-klient lub konsument oraz firma-pracownik. Czy często z nich ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta
  • Programy lojalnościowe: jeden to za mało

    Programy lojalnościowe: jeden to za mało

    11:43 30.09.2015

    ... widzą także i wady - najczęściej wskazywaną jest niska wartość uzyskanych punktów. Najbardziej popularnym programem jest PAYBACK, z którego korzysta aż 38% respondentów. Programy lojalnościowe zagościły w świadomości Polaków wiele lat temu. Zdążyliśmy się już przyzwyczaić, że lojalność wobec danej marki może popłacać. Od kilku lat ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta
  • Kupony rabatowe zdobywają polski rynek

    Kupony rabatowe zdobywają polski rynek

    10:05 07.11.2013

    Serwis GoDealla.pl, który agreguje kupony rabatowe i monitoruje rynek internetowych okazji, przeanalizował portale oferujące kody rabatowe w Polsce i USA. Kiedy nastąpi prawdziwy boom rynku e-okazji w Polsce? 79% amerykańskich konsumentów regularnie korzysta z kuponów. Czy Polskę czeka boom kuponów rabatowych i zniżek? W lutym 2010 roku, kiedy ... WIĘCEJ

    Tematy: kupony rabatowe, programy lojalnościowe w Polsce, badania konsumentów, zakupy grupowe
  • Programy lojalnościowe: wolimy korzyści materialne

    Programy lojalnościowe: wolimy korzyści materialne

    00:55 20.10.2013

    Polskim konsumentom korzystającym z programów lojalnościowych najbardziej zależy na gotówce, czy to w postaci rabatu, zniżki czy bonu na zakupy. W ciągu ostatniego roku widać niewielki wzrost odsetka osób aktywnych w programach. Jednocześnie uczestnicy programów lojalnościowych przyznają, że ich lojalność w stosunku do marki, z której programu ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, lojalność klientów, badania konsumentów
  • Polscy konsumenci a programy lojalnościowe

    Polscy konsumenci a programy lojalnościowe

    12:35 14.05.2012

    ... sposobów sprawiających, że Polacy chętniej angażowaliby się w tego rodzaju programy, należą: możliwość wymiany zebranych punktów na pieniądze (21 proc.), otrzymanie ... udziału w programie lojalnościowym“ – komentuje Tomasz Lis z On Board PR. Programy lojalnościowe głównie dla młodych Klucz do zaufania Polaków do programów lojalnościowych ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, lojalność klientów, badania konsumentów
  • Regulamin programu lojalnościowego

    Regulamin programu lojalnościowego

    10:19 29.09.2011

    ... sposób jednak oprzeć się wrażeniu, że nałożenie na przedsiębiorców ścisłych regulacji w zakresie formułowania programów lojalnościowych może mieć też odwrotny skutek. Programy te co do zasady miały na celu przyznanie konsumentom dodatkowych przywilejów. W przypadku natomiast, jeśli ustawodawca będzie chciał ściśle regulować sposób ... WIĘCEJ

    Tematy: Program lojalnościowy, programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce
  • Programy lojalnościowe zyskują popularność

    Programy lojalnościowe zyskują popularność

    00:03 10.10.2010

    ... Payback deklaruje 16% badanych. Na drugim miejscu jest prowadzony przez Orlen program Vitay, a na trzecim kolejny debiutant w Polsce – Club Tesco. Z badania wynika, że programy lojalnościowe to wciąż domena stacji benzynowych oraz super- i hipermarketów. Ta ostatnia branża zanotowała w tym roku bardzo duży wzrost, głównie ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, polskie programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, program lojalnościowy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: