eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › organizacja pracy
  • Jobsharing - czyli dzielenie się etatem

    Jobsharing - czyli dzielenie się etatem

    13:33 09.04.2009

    ... kobiet, które pragną pogodzić aktywność zawodową z obowiązkami rodzinnymi. W szczególności dotyczy to grupy kobiet powracających do pracy po okresie macierzyństwa. Jobsharing pozwala im utrzymać miejsce na rynku pracy i kwalifikacje zawodowe. W tym przypadku może być jedynie formą przejściową, stwarzającą możliwość stopniowego powrotu do pełnej ... WIĘCEJ

    Tematy: jobsharing, organizacja pracy, zarządzanie czasem, elastyczny czas pracy
  • Kultura firmy: czym cechują się Polacy?

    Kultura firmy: czym cechują się Polacy?

    13:27 07.04.2009

    Polacy to indywidualiści. Wbrew powszechnej opinii nie są społeczeństwem przywiązanym do podziału zadań na typowo kobiece i męskie. Niechętnie poddają się władzy zwierzchniej, a decyzje podejmują raczej indywidualnie niż grupowo - wynika z badania Kultury Przywództwa w Polsce przeprowadzonego w ramach programu Talent Club. W dostępnych ... WIĘCEJ

    Tematy: kultura firmy, kultura organizacyjna w firmie, kultura organizacji, kultura przedsiębiorstwa
  • Badania etnograficzne: sposób na problemy firmy?

    Badania etnograficzne: sposób na problemy firmy?

    12:26 25.03.2009

    ... to działka często zaniedbywana. Organizacja podlega różnego rodzaju przemianom. Dlatego nie można cały czas polegać tylko na starych receptach. Każdy organizm, aby mógł się prawidłowo rozwijać i sprawnie funkcjonować, potrzebuje „badań okresowych”, czyli kontroli. Temu właśnie służy antropologia organizacji pracy. Badanie jakościowe organizacji ... WIĘCEJ

    Tematy: badania etnograficzne, badania firmy, zarządzanie firmą, organizacja pracy
  • Efektywne zarządzanie czasem a szkolenia

    Efektywne zarządzanie czasem a szkolenia

    12:12 14.04.2008

    ... priorytetów, organizacja własnej aktywności w ciągu dnia, tygodnia, miesiąca - to tylko kilka z nich. Dla stałego podnoszenia efektywności przydatne jest także uczenie się, obserwacja skutków, analiza i określanie pożądanych zmian, ale także np. delegowanie, asertywność. Złożony efekt w postaci skutecznego zarządzania czasem wymaga pracy na wielu ... WIĘCEJ

    Tematy: organizacja pracy, zarządzanie czasem, efektywna praca, produktywność pracowników
  • Zarządzanie czasem - dlaczego szkolenia nie działają?

    Zarządzanie czasem - dlaczego szkolenia nie działają?

    13:38 07.04.2008

    ... przekonania, które są u podłoża zachowań związanych z planowaniem, organizacją i wykorzystaniem czasu. Przekonania nasze mają ogromne, decydujące znaczenie dla osobistej efektywności. Bez pracy nad tym co głębiej, pod naszymi zachowaniami nie wiemy co może utrudniać, a co może sprzyjać, stosowaniu choćby najlepszych narzędzi zarządzania ... WIĘCEJ

    Tematy: organizacja pracy, zarządzanie czasem, efektywna praca, produktywność pracowników
  • Współczesny dyrektor: koordynowanie zespołu

    Współczesny dyrektor: koordynowanie zespołu

    13:40 14.02.2008

    ... . Podwładni mają szeroki zakres uprawnień decyzyjnych i związaną z tym odpowiedzialność. Koordynator podejmuje jedynie decyzje dotyczące sposobów wykorzystania wyników pracy podwładnych, a nie sposobów ich pracy. Koordynator nie miesza się w sprawy podwładnych, w zakresie których są oni profesjonalistami, choć może im prezentować swoje pomysły ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie personelem, zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi, organizacja pracy
  • Przywództwo a cele efektywnej firmy

    Przywództwo a cele efektywnej firmy

    12:59 06.08.2007

    ... dodaje ludziom skrzydeł, wyzwala ich entuzjazm i zaangażowanie. Wizja wywołuje wzniosłe poczucie celowości własnych działań, które dodaje im energii do pracy. O = organizacja ucząca się (ongoing learning) Systemy learningowe, budowanie kapitału wiedzy i transfer wiedzy w całej organizacji są istotnym aspektem funkcjonowania efektywnych organizacji ... WIĘCEJ

    Tematy: efektywna praca, organizacja pracy, motywowanie pracowników, lojalność klientów
  • Efektywna praca

    Efektywna praca

    00:04 26.09.2004

    ... perfekcji niż pozostałe, ale perfekcjonizm - rozumiany jako nadmierne skupianie się na nieistotnych szczegółach - może prowadzić do odwlekania w nieskończoność terminu zakończenia pracy. Odwlekanie nieprzyjemnych i nudnych zadań jest bliskie ludzkiej naturze. Jak sobie z tym radzić? 1. Pomyśl jak wspaniale będziesz czuć się po zakończeniu ... WIĘCEJ

    Tematy: efektywna praca, organizacja pracy, zarządzanie czasem

poprzednia  

1 ... 4 5



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: