organizacja pracy - wiadomości i porady tematyczne
-
Efektywna praca
00:04 26.09.2004
... perfekcji niż pozostałe, ale perfekcjonizm - rozumiany jako nadmierne skupianie się na nieistotnych szczegółach - może prowadzić do odwlekania w nieskończoność terminu zakończenia pracy. Odwlekanie nieprzyjemnych i nudnych zadań jest bliskie ludzkiej naturze. Jak sobie z tym radzić? 1. Pomyśl jak wspaniale będziesz czuć się po zakończeniu ...
Tematy: efektywna praca, organizacja pracy, zarządzanie czasem
Podobne tematy:
- rynek pracy
- tendencje na rynku pracy
- powierzchnie biurowe
- gospodarka
- wakacje
- rekrutacja pracowników
- koronawirus
- biura
- praca zdalna
- praca
- czas pracy
- zmiana pracy
- badania pracowników
- pracownicy
- własny biznes
- work-life balance
- zarządzanie firmą
- home office
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- satysfakcja z pracy


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem