marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Marketing bazuje na emocjach
09:20 30.10.2018
... intensywnych doświadczeń zakupowych czyli tzw. Experience Design, jest obecnie jednym z największych wyzwań dla dzisiejszych marketerów i specjalistów sprzedaży. Marketing emocji – na czym polega? Marketing emocji pojawił się na rynku dopiero w ostatnich kilkunastu latach. Generalnie traktowany jest jako działania ukierunkowane na stymulowanie ...
Tematy: marketing, experience Design, strategia marketingowa, jak podwyższyć sprzedaż -
Marketing czyli reprezentacja i reklama w kosztach podatkowych
13:38 16.10.2018
Intensywne działania marketingowe znacznie zwiększają szanse przedsiębiorcy na pozyskanie nowych klientów. Jednak nie każdy wydatek związany z promocją firmy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów. Koszty uzyskania przychodów Zgodnie z definicją ustawową kosztami uzyskania przychodów są wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub ...
Tematy: reklama, marketing, reprezentacja, wydatki na reklamę -
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
08:53 03.10.2018
Grzeszki zdarzają się wprawdzie każdemu, ale w biznesie ich konsekwencje bywają o tyle poważne, że mogą negatywnie zaważyć na wizerunku i wyniku finansowym firmy. Czego powinniśmy wystrzegać się w handlu internetowym, aby osiągać zyski i nie dać się konkurentom? Oto 6 grzechów głównych w marketingu e-commerce. 1. Brak informacji o promocjach ...
Tematy: e-commerce, sklep internetowy, marketing, remarketing -
Walka o customer experience musi trwać
12:38 09.07.2018
... ich potrzeb. Przed nami rezultaty opracowanego przez Salesforce raportu „Marketing Trends across Retail and Consumer Goods”. Opracowanie przygląda się tendencjom ... Dane wykorzystane w raporcie „Marketing Trends across Retail and Consumer Goods” pochodzą z badania realizowanego w ramach corocznej publikacji State of Marketing. Wzięło w nim 574 szefów ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki -
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu
11:56 17.05.2018
... korzystnie na pozycję firmy na rynku – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics. Dziś coraz większą popularność zyskuje marketing niekonwencjonalny, a więc tzw. ambient marketing. Jest on realizowany przeważnie na zamówienie i skrojony na miarę określonego produktu, usługi czy też docelowej grupy konsumentów. Z jakich ...
Tematy: sposoby promocji, skuteczna reklama, ambient marketing, marketing -
Boże Narodzenie w popkulturze
00:58 24.12.2017
Boże Narodzenie to już nie tylko długoletnia tradycja, ale również w dużej mierze zjawisko popkulturowe. Świadczyć może o tym chociażby to, jak duży wpływ na nasze postrzeganie świąt wywierają reklamy. Świąteczny nastrój, o który marketerzy dbają już od listopada, sprawia m.in., że wielu z nas czuje się wręcz zobligowanych do rzucenia w wir ...
Tematy: Boże Narodzenie, reklamy, marketing, sztuczki marketingowe -
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
14:46 11.12.2017
... na temat ewolucji reklamy i marketingu w kontekście większego wykorzystania inteligentnych technologii na cyfrowym rynku sprzedaży. 30% respondentów zajmuje stanowisko CMO (chief marketing officer), VP ds. marketingu, lub dyrektora ds. marketingu; 35% zajmuje stanowisko z zakresu zarządzania marketingiem firmy, a pozostałe 35% pełni role z zakresu ...
Tematy: marketing, personalizacja, uczenie maszynowe, targetowanie reklamy -
Marketing 6.0 zmienia świat zakupów
09:30 20.11.2017
... Mowa tu chociażby o możliwościach, jakie daje rejestrowanie danych klienta, dynamiczna reklama kontekstowa czy zintegrowana strategia multichanellowa. Uosobieniem nowych trendów jest Marketing 6.0, a więc zbliżanie się do klienta poprzez komunikację kontekstową, która gwarantować ma nie tylko wybór najwłaściwszego dla danego adresata przekazu, ale ...
Tematy: marketing, marketing 6.0, skuteczność reklamy, customer experience -
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
11:17 08.11.2017
... one decydują o kierunku, w którym zmierzają działania firm. Jak wpływa to na świat szeroko pojętego marketingu? Wykorzystaj potencjał green marketingu Green marketing, nazywany też ekomarketingiem albo marketingiem zielonym, jako właściwie użyte narzędzie może przysłużyć się kreatywności marketingowców. Za spójność marki odpowiadają przede ...
Tematy: green marketing, marketing, skuteczna reklama, jak podnieść sprzedaż -
5 kroków do skutecznej bazy klientów
12:11 31.10.2017
Obszerna baza klientów to klucz do rozwijania działalności i to nie tylko w branży e-commerce. Jak ją stworzyć? Jednym ze sposobów jest mailing, ale praktyka pokazuje, że to narzędzie często bywa zawodne. Interesującą alternatywą może być wykorzystanie web push notyfikacji. Oto 5 zasad, o których warto pamiętać, decydując się na ich zastosowanie. ...
Tematy: marketing, pozyskiwanie klientów, jak zwiększyć sprzedaż, web push notyfikacje
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- tendencje na rynku pracy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- opodatkowanie VAT
- banki
- oferty pracy
- nowe technologie
- deweloperzy
- zakupy online
- media
- obowiązek podatkowy VAT


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem