marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Skuteczna reklama według deweloperów
10:16 01.06.2017
... reklama w branży deweloperskiej opiera się dokładnie na tych samych narzędziach, jak każda inna reklama. Najskuteczniejsze są różne działania przeprowadzane równolegle. Marketing internetowy ma ogromne znaczenie, ponieważ internet jest kanałem komunikacji, dzięki któremu możemy bardzo szybko dotrzeć do potencjalnych klientów. E-mailing, social ...
Tematy: skuteczna reklama, marketing, deweloperzy, sprzedaż mieszkań -
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
00:20 10.03.2017
Wchodzimy w erę cyfrowej gospodarki napędzanej przez gigantyczne zbiory danych. Na sukces w nowej rzeczywistości będą mogły liczyć te firmy, które zgłębią sztukę ich monetyzacji. Proces ten polega na wykorzystaniu cyfrowych informacji zawartych w Big Data do sprzedaży, marketingu czy optymalizacji działań biznesowych. Marketerzy na całym świecie ...
Tematy: Big Data, analityka danych, marketing, skuteczny marketing -
Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?
10:15 23.01.2017
... działania na wielu kanałach nie pamiętając o ich aspekcie sprzedażowym. Prosta formuła dla Inbound wygląda tak: Inbound Marketing = Performance Marketing (przede wszystkim SEO i PPC - generowanie ruchu i analityka) + Content Marketing (dystrybucja treści w sieci) Jaki sens ma dla nas Inbound? Jego zadaniem jest zainteresowanie klientów ofertą ...
Tematy: Inbound marketing, marketing, strategia marketingowa, strategia sprzedażowa -
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
12:53 03.01.2017
... , British Council, EuroCash, Energa, za10groszy.pl, Totolotek, CzasNaButy.pl czy Aviva. Podobne polskie narzędzia marketingu: smsapi, promosms, mProfi 5. EmailLabs – e-mail marketing EmailLabs to serwer SMTP w chmurze, który powstał z myślą o podmiotach posiadających już system generujący wysyłkę e-mail (np. system sklepowy, bilingowy, księgowy ...
Tematy: marketing, narzędzia marketingowe, narzędzia marketingu, komunikacja z klientem -
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
14:22 15.09.2016
... Zarówno cele, jak i sama treść powinny być uzupełniane na bieżąco. Marketing wielokanałowy jest skuteczny tylko wtedy, gdy wszyscy zaangażowani w projekt są ... stronach internetowych albo dostawać notyfikacje push. Wieczorami często sięgamy po druk. Dzięki Marketing Automation możemy aktywować odpowiednie komunikaty bazując na zachowaniu klienta, na ...
Tematy: marketing, działania marketingowe, omnichannel, skuteczna reklama -
Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem
12:47 06.09.2016
... wcześniej miał zbudowaną świadomość marki lub usługi – mówi Andrzej Ogonowski, PR & Marketing Director w SMSAPI.pl, platformie do masowej wysyłki wiadomości SMS. Warto ... się dużym zainteresowaniem trend w marketingu, tak jak wcześniej np. multichannel lub marketing automation. Ten ostatni zresztą nie traci na popularności, wręcz przeciwnie – jego ...
Tematy: omnichannel, wielokanałowość, komunikacja marketingowa, marketing -
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
00:20 23.08.2016
... lekcję z analityki. Inaczej wartościowe informacje o np. preferencjach zakupowych konsumentów zostają niewykorzystane, a nietrafiona personalizacja nie osiąga efektów zbliżonych do oczekiwanych. Marketing mobilny – wreszcie bieg po zwycięstwo bez falstartu „Rok mobile” ogłaszano już wielokrotnie, aby po fakcie okazywało się, że optymistyczne ...
Tematy: marketing, Customer Lifetime Cycle, programmatic buying, Big Data -
Jak przyciągnąć kibiców na stadiony? Ekstraklasa ma na to sposoby
11:38 25.07.2016
... . „Bądź świadkiem historii!” – zachęcał kibiców Piast. Sam jestem kibicem i bardzo podobają mi się tego typu wiadomości – mówi Andrzej Ogonowski, PR & Marketing Director w SMSAPI.pl. – To bardzo pozytywne zjawisko, że klub poszukuje nowych kanałów komunikacji z fanami i nie poprzestaje na standardowym wywieszaniu plakatów ...
Tematy: kluby piłkarskie, przychody klubów piłkarskich, ekstraklasa piłkarska, kibice -
Co ma Brexit do promocji?
12:01 01.07.2016
W Real Time Marketingu liczy się pomysłowa reakcja na nieoczekiwane zdarzenia. Wykreowane akcje niekiedy wzruszają, innym razem bawią, a jeszcze kolejnym – angażują. Zawsze wspólnym celem jest wywołanie zainteresowania ze strony odbiorców, od których zależy viralowy sukces inicjatywy. Dziś takim marketingowym polem do popisu staje się Brexit. Nie ...
Tematy: marketing, promocja firmy, Real Time marketing, Brexit -
9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu
12:17 14.06.2016
... częściej w porównaniu z grupą Moderate performers i 3-krotnie częściej w porównaniu z Underperformers. 77% ogółu firm przyznaje, że inwestycje w marketing mobilny dają zwrot (ROI). W 2015 r. odsetek ten wynosił tylko 31%. Marketing mobilny to obszar, w którym w ostatnim roku firmy odnotowały największy wzrost wydatków – od 98% na aplikację ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- tendencje na rynku pracy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- zakupy online
- media
- obowiązek podatkowy VAT
- faktura VAT