marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Co technologia 5G oznacza dla reklamy?
11:40 28.07.2019
Reklamę czekają zmiany. Technologia 5G oznacza rewolucję. Popularyzacja wideo, wzrost znaczenia analityki danych oraz rozszerzona rzeczywistość – to główne oczekiwania konsumentów wobec branży reklamowej w kontekście nadchodzącej rewolucji telekomunikacyjnej związanej z wejściem na rynek sieci 5G. Reklamę mobilną czekają wielkie zmiany, a ...
Tematy: 5G, dostęp do internetu, mobilny internet, reklama -
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
10:47 04.06.2019
... dział marketingu? Jeśli chcemy w przedsiębiorstwie stworzyć profesjonalny dział marketingu, musimy liczyć się z tym, iż wymaga to stworzenia kilkunastu miejsc pracy. Marketing online nieustannie się rozwija. Ilość profesji związanych z tą sferą cały czas rośnie. Wśród najważniejszych specjalistów, których trzeba zatrudnić przy tworzeniu ...
Tematy: dział marketingu, marketing -
Usługa marketingowa na gruncie przepisów o VAT
13:54 26.03.2019
Usługa marketingowa świadczona przez spółkę, gdzie wydawanie towarów podmiotom trzecim w ramach usługi marketingowej jest jednym z jej elementów, nie jest uznawana na gruncie przepisów o VAT za jedno świadczenie. Przekazanie zaś przedstawicielom grupy docelowej w ramach usługi marketingowej materiałów promocyjnych, informacyjnych i reklamowych, ...
Tematy: reklama, marketing, reprezentacja, opodatkowanie VAT -
Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość
12:18 06.03.2019
... już blisko dwie trzecie (62%) klientów oczekuje, że firmy będą przewidywać ich potrzeby. Ponieważ ciągle przybywa form kontaktu klientów z firmami, marketing zmuszony jest sięgać po nowoczesne technologie, zdolne do szybkiej analizy wieloźródłowych danych i generowania zbiorczej informacji o poszczególnych klientach. Zdolność odpowiadania na ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, personalizacja -
Marketing liderem w budowaniu customer experience
13:38 31.01.2019
... trendom, ale również pochylają się nad kierunkami, w których ewoluuje marketing, wskazując chociażby na jego coraz to donioślejsze znaczenie w budowaniu customer experience. Lektura „State of Marketing 2019” wyraźnie dowodzi, że rola, jaką odgrywa w firmach marketing ciągle wzrasta. To w jego gestii spoczywa inicjatywa w zakresie zarządzania ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, customer experience -
Marketing bazuje na emocjach
09:20 30.10.2018
... intensywnych doświadczeń zakupowych czyli tzw. Experience Design, jest obecnie jednym z największych wyzwań dla dzisiejszych marketerów i specjalistów sprzedaży. Marketing emocji – na czym polega? Marketing emocji pojawił się na rynku dopiero w ostatnich kilkunastu latach. Generalnie traktowany jest jako działania ukierunkowane na stymulowanie ...
Tematy: marketing, experience Design, strategia marketingowa, jak podwyższyć sprzedaż -
Marketing czyli reprezentacja i reklama w kosztach podatkowych
13:38 16.10.2018
Intensywne działania marketingowe znacznie zwiększają szanse przedsiębiorcy na pozyskanie nowych klientów. Jednak nie każdy wydatek związany z promocją firmy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów. Koszty uzyskania przychodów Zgodnie z definicją ustawową kosztami uzyskania przychodów są wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub ...
Tematy: reklama, marketing, reprezentacja, wydatki na reklamę -
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
08:53 03.10.2018
Grzeszki zdarzają się wprawdzie każdemu, ale w biznesie ich konsekwencje bywają o tyle poważne, że mogą negatywnie zaważyć na wizerunku i wyniku finansowym firmy. Czego powinniśmy wystrzegać się w handlu internetowym, aby osiągać zyski i nie dać się konkurentom? Oto 6 grzechów głównych w marketingu e-commerce. 1. Brak informacji o promocjach ...
Tematy: e-commerce, sklep internetowy, marketing, remarketing -
Walka o customer experience musi trwać
12:38 09.07.2018
... ich potrzeb. Przed nami rezultaty opracowanego przez Salesforce raportu „Marketing Trends across Retail and Consumer Goods”. Opracowanie przygląda się tendencjom ... Dane wykorzystane w raporcie „Marketing Trends across Retail and Consumer Goods” pochodzą z badania realizowanego w ramach corocznej publikacji State of Marketing. Wzięło w nim 574 szefów ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki -
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu
11:56 17.05.2018
... korzystnie na pozycję firmy na rynku – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics. Dziś coraz większą popularność zyskuje marketing niekonwencjonalny, a więc tzw. ambient marketing. Jest on realizowany przeważnie na zamówienie i skrojony na miarę określonego produktu, usługi czy też docelowej grupy konsumentów. Z jakich ...
Tematy: sposoby promocji, skuteczna reklama, ambient marketing, marketing
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- tendencje na rynku pracy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- zakupy online
- media
- obowiązek podatkowy VAT
- faktura VAT