eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing internetowy

marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne

  • Marketing automation czyli prosta droga do klienta

    Marketing automation czyli prosta droga do klienta

    11:41 07.05.2014

    ... produkty, które wydają się najbardziej pasować do potencjalnych potrzeb konsumenta. Marketing automation Opiera się na analizie danych zebranych przez system. Umożliwia ... temu możemy: śledzić i analizować działania potencjalnych klientów odwiedzających nasz sklep internetowy; grupować klientów, przypisując im np. zainteresowania czy personalne dane ...

    Tematy: marketing automation, e-sklep, remarketing, retargeting
  • Reklama online: w Polsce banery przegrywają z rich media

    Reklama online: w Polsce banery przegrywają z rich media

    13:50 24.02.2014

    W Polsce, na Słowacji i w Bułgarii internauci klikają w kampanie reklamowe najczęściej. Po rich media częściej niż w innych krajach, sięga się nad Wisłą. Gemius opublikował raport o najpopularniejszych formatach reklamy internetowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jak wynika z najnowszej edycji raportu gemiusAdMonitor, opracowanego przez ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing internetowy, reklama online
  • Firma w Internecie to nie tylko strona www

    Firma w Internecie to nie tylko strona www

    10:15 13.02.2014

    ... czy nawet na własnej stronie internetowej pomogą w podjęciu decyzji. Content marketing to koncepcja oparta na udostępnianiu potencjalnym klientom wartościowych treści w różnych formach ... szans to kilkadziesiąt groszy za jedną aukcję. Posiadając już sklep internetowy, warto skorzystać z serwisów typu pasaże i wirtualne galerie handlowe. W skrócie ...

    Tematy: promocja w sieci, firma w internecie, e-marketing, marketing internetowy
  • E-mail marketing: lista odbiorców podstawą sukcesu

    E-mail marketing: lista odbiorców podstawą sukcesu

    00:32 28.12.2013

    Śmiało można powiedzieć, że lista odbiorców jest jednym z najważniejszych czynników, decydujących o sukcesie kampanii e-mail marketingowej. Bo cóż z tego, że napiszemy genialnego newslettera, jeśli nie będziemy mieli go do kogo wysłać albo wyślemy do osób, które tak naprawdę nie są nim zainteresowane? Tylko jak zbudować taką bazę odbiorców? Od ...

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Małe firmy a e-marketing

    Małe firmy a e-marketing

    11:41 18.11.2013

    ... w wynikach wyszukiwania (13,4 proc. wskazań). Na kolejnych miejscach znalazły się: Facebook (8,9 proc.), Google AdWords (5,3 proc.), Google Analytics (4,1 proc.), sklep internetowy (3,5 proc.). Zaledwie 2,5 proc. korzysta z mailingu i narzędzi mailingowych, 2 proc. z Google Maps, 1,3 proc. z Google+, a tylko 0,9 proc. z oprogramowania do SEO. Jeśli ...

    Tematy: e-marketing, małe firmy, MSP, SEO
  • Marketing internetowy - reklama natywna

    Marketing internetowy - reklama natywna

    09:37 07.11.2013

    ... skuteczne w tej sytuacji. Ostatnimi czasy głośno zrobiło się o reklamie natywnej, która wpisuje się w modny ostatnio trend w komunikacji marketingowej, czyli Content Marketing. Reklama natywna to komunikat reklamowy, który nie nosi znamion klasycznej reklamy. Reklama natywna ma być przyjazna dla odbiorcy, ma dostarczać ...

    Tematy: reklama natywna, reklama, reklama internetowa, marketing internetowy
  • E-marketing: komunikacja online z małym budżetem

    E-marketing: komunikacja online z małym budżetem

    14:04 25.09.2013

    ... serwisu firmowego, przynajmniej moduł, a najlepiej na początek chociaż prosty sklep internetowy jak iStore, WellCommerce czy IAI. Koszt takiego przedsięwzięcia to ... jak e-mailing sprzedażowy, linki sponsorowane Adwords, porównywarki cenowe czy marketing afiliacji (sprzedaż przez partnerów i afiliantów) powinny pozwolić na przypływ zamówień ...

    Tematy: e-marketing, marketing internetowy, reklama online, reklama w sieci
  • Polscy internauci a e-mail marketing

    Polscy internauci a e-mail marketing

    00:40 02.09.2013

    ... pozytywnie, czy negatywnie? I przede wszystkim - czy taka forma dotarcia do klienta naprawdę działa. Co szesnasta złotówka wydana w ubiegłym roku na marketing w internecie przeznaczona została na kanał e-mailowy. Tak wynika z raportu AdEx publikowanego cyklicznie przez IAB Polska i PwC. Sześcioprocentowy udział w całym, internetowym ...

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Email marketing: aspekty prawne

    Email marketing: aspekty prawne

    00:25 30.07.2013

    93% marketerów wie, że trzeba pozyskać zgodę odbiorcy, aby wysłać mu informację handlową za pomocą emaila, 29% badanych uważa, że nie trzeba stosować subskrypcji z potwierdzeniem, a 40% wysyła ofertę handlową na adres email znaleziony na stronie internetowej firmy - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse ...

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • E-mail marketing: jak zbierać adresy?

    E-mail marketing: jak zbierać adresy?

    00:45 20.06.2013

    ... oraz rabatów, ma jeszcze jedną żelazną zasadę zbierania danych: konkursy. Jeden z najbardziej prominentnych serwisów marketingowych, Marketing Sherpa, co roku w porozumieniu z firmą Marketing Experiments przyznaje międzynarodowe nagrody za najskuteczniejsze kampanie e‑mail marketingowe. W roku 2012 wszystkie trzy wyróżnione kampanie w zakresie ...

    Tematy: e-mail marketing, e-mailing, marketing internetowy, e-marketing

poprzednia  

1 ... 6 7 8 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: