eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing internetowy

marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne

  • Jaki retargeting jest odpowiedni dla Twojego biznesu?

    Jaki retargeting jest odpowiedni dla Twojego biznesu?

    12:10 19.12.2014

    Dotarcie z komunikatem reklamowym do odpowiedniego odbiorcy jest obecnie najważniejszym zadaniem marketingowców, które bezpośrednio przekłada się na sprzedaż. Jedną z najbardziej skutecznych metod targetowania reklamy online jest retargeting. Pozwala na ponowne dotarcie z komunikatem reklamowym do użytkowników, którzy przynajmniej raz odwiedzili ...

    Tematy: retargeting, reklama online, działania marketingowe, marketing internetowy
  • E-mail marketing w Polsce 2014

    E-mail marketing w Polsce 2014

    09:59 15.12.2014

    ... klientami. Informacje o badaniu Jedenaste Badanie poczty elektronicznej objęte zostało patronatem medialnym Bankier.pl, patronatem merytorycznym iab.Polska i branżowym Magazyn Online Marketing Polska, Mediarun, The Warsaw Voice oraz Nowoczesna Firma. Parterem specjalnym raportu jest Fotolia. Badanie po raz kolejny zostało przeprowadzone w ramach ...

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • 16 porad dla start-upów jak zdobyć nowych klientów

    16 porad dla start-upów jak zdobyć nowych klientów

    11:36 08.12.2014

    Rozpoczynanie nowej działalności gospodarczej to wielkie wyzwanie. Mimo trudności oraz wysokiego poziomu ryzyka, każdego roku na rynku pojawiają się tysiące start-upów. Założyciele marzą o sukcesie i stworzeniu wielkiej organizacji, jednak w większości przypadków, nowe przedsiębiorstwa upadają w przeciągu dwóch lat. Głównym powodem niepowodzenia ...

    Tematy: start-up, pozyskiwanie klientów, strona www, firmowa strona www
  • Jak zwiększyć wskaźnik konwersji na landing page? - 6 pomysłów

    Jak zwiększyć wskaźnik konwersji na landing page? - 6 pomysłów

    12:18 21.11.2014

    Wyobraź sobie, że posiadasz niezawodną strategię SEO, która przyciąga na stronę ogromne ilości organicznego ruchu. Masz również perfekcyjnie zoptymalizowaną kampanią PPC, która dostarcza Ci jeszcze więcej potencjalnych klientów. Życie wyglądałoby wspaniale, nieprawdaż? W teorii brzmi to niesamowicie, lecz żadna liczba odwiedzin nie przyniesie ...

    Tematy: landing pages, landing page, wskaźnik konwersji, marketing internetowy
  • Działania marketingowe w Internecie testuj na 6 sposobów

    Działania marketingowe w Internecie testuj na 6 sposobów

    00:19 16.09.2014

    Idealne rozwiązanie to takie, w którym użytkownik wchodzący na stronę internetową wypełni formularz kontaktowy lub wejdzie w interakcję z jakimkolwiek rodzajem treści, a wszystkie podane informacje na temat wizyty zostaną zapisane i następnie przetransferowane do systemu CRM. Jak wykorzystać takie narzędzie we własnym biznesie? Jakie korzyści mogą ...

    Tematy: działania marketingowe, narzędzia marketingowe, strategia marketingowa, marketing internetowy
  • Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?

    Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?

    00:21 11.09.2014

    ... do ograniczenia poziomu ruchu na stronie, co z kolei prowadzi do niskich wskaźników konwersji i braku możliwości zbudowania długoterminowych relacji z konsumentami. Marketing w sieci odgrywa bardzo ważną rolę szczególnie na etapie pozyskiwania uwagi klientów oraz utrzymywania regularnego kontaktu. W marketingu internetowym, do utrzymania relacji ...

    Tematy: działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa, marketing
  • Jak pozyskać klientów za pomocą strony www

    Jak pozyskać klientów za pomocą strony www

    00:10 15.07.2014

    ... wiadomo do końca co z nimi zrobić, aby uzyskać realne korzyści biznesowe. Niestety, tyczy się to znacznej część osób odpowiedzialnych za marketing internetowy – wielu po prostu nie wie do końca co zrobić z nowo utworzonymi treściami (oprócz umieszczenia ich na stronie internetowej i zamieszczenia do ...

    Tematy: pozyskiwanie klientów, pozyskiwanie nowych klientów, marketing internetowy
  • Marketing internetowy: jak tworzyć różnorodne treści?

    Marketing internetowy: jak tworzyć różnorodne treści?

    00:59 10.06.2014

    ... odróżnić się od konkurencji, najwyższy czas opracować plan wdrażania bardziej różnorodnych materiałów. Marketing treści nie odnosi się tylko do samego procesu twórczego. Należy też ... się z pozostałymi poradnikami na ten temat. Teraz już wiesz, że content marketing nie składa się wyłącznie z blogowania i warto zastosować również inne rodzaje treści ...

    Tematy: marketing internetowy, strategia marketingowa, raport branżowy, e-booki
  • Wyzwania CMO 2014

    Wyzwania CMO 2014

    11:45 05.06.2014

    ... i zwiększania efektywności kampanii. Ponadto z perspektywy dyrektorów marketingu znaczenia nabierze zarządzanie innowacją (64%), content marketing (66%) oraz wielokanałowość (62%). Na znaczeniu stracą eventy (30%), marketing bezpośredni (20%) oraz programy lojalnościowe (14%). „W branży doradztwa biznesowego stosujemy tradycyjne i sprawdzone ...

    Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, CMO
  • Wskaźniki marketingowe na które warto zwrócić uwagę

    Wskaźniki marketingowe na które warto zwrócić uwagę

    00:21 05.06.2014

    Zbieranie i analizowanie danych jest ważną częścią pracy każdego profesjonalisty zajmującego się marketingiem. W literaturze znajdziemy jednak przesadnie wiele wskaźników, które można mierzyć. Od czego zacząć? I co ważniejsze, jakie wnioski wyciągnąć z uzyskanych danych? W tym artykule znajdziesz kilka najważniejszych statystyk, które powinieneś ...

    Tematy: wskaźniki marketingowe, kampanie marketingowe, kampania marketingowa, e-mail marketing

poprzednia  

1 ... 5 6 7 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: